در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج آشنا کنیم؛ قبل از آن بهتر است درباره ی تخصص اعصاب و روان به عنوان شاخه ای از علم پزشکی و بیماری هایی که درمان آن ها به این حوزه مربوط می شود، بیشتر بدانید تا در صورت نیاز، با آگاهی و درک بهتری بتوانید نسبت به انتخاب پزشک مورد نظر خود اقدام کنید. دید منفی نسبت به افرادی که به متخصصان اعصاب و روان، روانپزشکان و روانشناسان مراجعه می کنند، سبب شده بسیاری افراد نسبت به درمان اختلالات روحی-روانی خود بی اعتنا شوند و با توجیه حالات غیرعادی روانی، از قبول مشکل در اعصاب و روان خود فرار کنند. در حالی که، عدم درمان به موقع اختلالات اعصاب و روان، تمام جوانب زندگی از جمله موقعیت اجتماعی، شغل، تحصیل و … را تحت تأثیرات منفی خود قرار داده و مشکلات را چندین برابر خواهد کرد.

دکتر اعصاب و روان کیست؟

تخصص اعصاب و روان، Psychiatrist یا روانپزشکی، شاخه ای از علم پزشکی است که بر پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات روانی، رفتاری و عاطفی تمرکز دارد. به بیان دیگر، بهترین دکتر روانپزشک در ایران، پزشکی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. اگر چه تخصص اعصاب و روان با روانشناسی دارای اشتراکی است اما متخصصان اعصاب و روان همان روانشناسان نیستند و با هم تفاوت دارند.

آموزش های پزشکی که متخصص اعصاب و روان می بیند به وی اجازه می دهد جهت درمان بیمار، داروهای خاصی را تجویز کند؛ اما، روانشناسان عمدتاً برای درمان بیمار، مشاوره و پشتیبانی غیر داروئی ارائه می دهند و اجازه تجویز دارو ندارند. از نظر تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی، بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج، بعد از اتمام تحصیلات در رشته ی دکترای پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی، با قبولی در آزمون تخصص، آموزش های لازم را در زمینه ی بیماری های روانی که معمولا چهار سال به طول می انجامد، دریافت می کند و در نهایت به عنوان متخصص اعصاب و روان فارغ التحصیل می شود.

دکتر اعصاب و روان کیست؟

وقتی با بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج قرار ملاقات می گذارید، ابتدا در مورد علائم روحی و جسمی شما سؤالاتی می پرسد. علاوه بر این، اقداماتی مانند معاینه ی فیزیکی، تست های آزمایشگاهی ( آزمایش خون، اسکن مغزی، سونوگرافی و …) و ارزیابی های روانشناختی را انجام خواهد داد. به عنوان بخشی از این فرآیند، متخصص اعصاب و روان به راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-5) مراجعه می‌ کند، تا نوع بیماری روانی که ممکن است داشته باشید را مشخص کند.

راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی به عنوان زبان استاندارد و مشترک طبقه بندی اختلالات روانی، توسط انجمن روانپزشکی آمریکا تهیه و تدوین شده است؛ متخصصان اعصاب و روان با مراجعه به آن می توانند فهرستی از بیماری ها و داروهای اعصاب و روان و … را مشاهده کنند. ذکر این نکته ضروری است که جهت تشخیص صحیح، دکتر اعصاب و روان ممکن است بیش از یک بار مراجعه و جلسه ویزیت را در نظر بگیرد.

پس از تشخیص نوع اختلال و بیماری، بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج شرایط را برای بیمار تشریح کرده و یک برنامه درمانی را با همکاری بیمار تدوین و اجرا می کند. درمان ممکن است شامل موارد زیر یا ترکیبی از آن ها باشد:

  • روان درمانی یا گفتار درمانی
  • نور درمانی؛ (عمدتا برای درمان افسردگی فصلی)
  • درمان های تحریک مغز مانند: تحریک عمقی مغز (DBS)، تحریک عصب واگ (VNS)، تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال (TMS)
  •  درمان دارویی مانند: داروهای ضد افسردگی، داروهای ضد روان پریشی، محرک ها، خواب آورها، انواع آرام بخش ها، ضد اضطراب ها و انواع داروهای تثبیت کننده خلق و خو و …

انتخاب بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج

ریشه ی بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی را می توان در مسائل روانپزشکی و اعصاب و روان جستجو کرد؛ زندگی در دنیایی با شرایط متغیر و سرشار از استرس، سبب رشد روز افزون آسیب ها و اختلالات روانی مانند افسردگی، خودکشی، اعتیاد و … شده است. از آن جایی که سلامت فرد وابسته به سلامت تک تک افراد در جامعه و محیطی است که در آن زندگی می کند، بنابراین ضروری است نسبت به رفع مشکلات روانی توجه ویژه شده و در صورت وجود هر نوع اختلال روانی به بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج مراجعه شود.

انتخاب بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج

بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج، بیماری ها و اختلالات روانی را از نظر تغییرات فیزیکی در هورمون های بدن، شیمی مغز و اعصاب مورد مطالعه قرار می دهد؛ از این رو، سعی دارد با به کارگیری علوم داروشناسی، فیزیولوژی و عصب شناسی (نورولوژی) و … عملکردهای بدن را تنظیم و مدیریت کند؛ به بیان دیگر، با مداخلات دارویی فرد را درمان می کند. بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج از پزشکان با تجربه و با مهارت است.

او توانمندی لازم را از طریق گذراندن دوره های علمی مختلف و تجربه های درمانی طی سال ها طبابت به دست آورده است. بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج شیوه های برقراری ارتباط مؤثر با بیمار را به خوبی می داند و با رعایت اصول اخلاقی و رازداری، صحبت های بیمار را به طور کامل شنیده و با توجه به سوابق پزشکی وی و استفاده از روش های تشخیصی استاندارد، به دنبال علت ایجاد اختلال روحی- روانی و انتخاب بهترین راه درمان برای آن است.

میزان رضایت بیماران قبلی بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج، می تواند معیار مناسبی برای مراجعه به وی باشد. ما در ادامه فهرستی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج را به شما عزیزان ارائه می دهیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید. در صورت سکونت در تهران و جهت سهولت دسترسی می توانید مقاله بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران را نیز مطالعه کنید.

10 تا از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج را بشناسید!

دکتر علیرضا جاهدی

دکتر علیرضا جاهدی

دکتر علیرضا جاهدی متخصص اعصاب و روان می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و به عنوان متخصص اعصاب و روان در بیمارستان های قائم کرج و میلاد شهریار مشغول به فعالیت و خدمات رسانی می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات:

  • درمان اختلالات بالینی
  • خانواده درمانی
  • معاینه
  • اختلالات روانپزشکی

آدرس: کرج، طالقانی جنوبی، جنب دبیرستان انقلاب، کوچه طهماسبی، ساختمان پزشکان نیک

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۷۷۳۵۲۷

دکتر حمید تاجدار

دکتر حمید تاجدار

دکتر حمید تاجدار متخصص اعصاب و روان می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و در زمینه درمان بیماری های رایج در حوزه اعصاب و روان مانند افسردگی، اضطراب، اختلالات جنسی و …. سال ها فعالیت داشته اند و در تالیف و ترجمه کتاب و چاپ اثار پژوهشی در ژورنال های داخلی و خارجی و در زمینه های مختلف طرح تحقیقاتی در سمت همکار و مجری طرح فعالیت داشته اند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات:

  • خدمات درمان اختلالات بالینی
  • اختلالات روانپزشکی
  • معاینه
  • اضطراب

آدرس: فردیس، نرسیده به فلکه سوم از سمت کانال مجتمع تجاری اداری ولیعصر، طبقه ۳

شماره تماس: ۰۲۶۳۶۵۱۲۱۹۳

دکتر بنفشه پناه بحق

دکتر بنفشه پناه بحق

دکتر بنفشه پناه بحق متخصص اعصاب و روان می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و مدرک تححصیلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کردند و دارای افتخار کسب عنوان پزشک نمونه در دوران طرح تخصصی اعصاب و روان می باشند و سابقه 10 سال در درمان بیماری های اعصاب و روان دارند و از بهترین گزینه ها برای درمان مراجعه کنندگان استفاده می کنند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات:

  • درمان اختلالات بالینی
  • افسردگی
  • معاینه
  • اختلالات روانپزشکی

آدرس: کرج، میدان سپاه به سمت میدان جمهوری، نبش خیابان ششم، ساختمان آریا، طبقه ۳

شماره تماس: ۰۹۱۰۵۸۲۰۸۳۶

دکتر سمیه باستین

دکتر سمیه باستین

دکتر سمیه باستین متخصص اعصاب و روان می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و کاندیدای دکترای تخصصی روانشناسی می باشند و ایشان متخصص درمان شناختی، رفتاری و طرحواره درمانی، متخصص روانکاوی و روان درمانی سیستمی می باشند و دارای پرونده و مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران می باشند و از بهترین گزینه ها برای درمان مراجعه کنندگان استفاده می کنند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات:

  • درمان اختلالات بالینی
  • اضطراب
  • معاینه
  • خانواده درمانی

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا، برج پزشکان آرین، طبقه ۱۲، واحد ۳۴

شماره تماس: ۰۹۱۰۴۴۵۵۲۶۴

دکتر احد صولت

دکتر احد صولت

دکتر احد صولت متخصص اعصاب و روان می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان مدرس دانشگاه بوده و ۲۸ سال سابقه روان درمانگری تجارب علمی و پژوهشی دارند و عضو انجمن روانشناسی امریکا (APA) می باشند و موسس اولین مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره در استان البرز می باشند و موسس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وصال از سال ۱۳۹۱ و موسس مرکز جامع مددکاری اموزش و توانبخشی بهاران از سال ۱۳۷۳ می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات:

  • درمان اختلالات بالینی
  • درمان مشکلات فردی
  • معاینه
  • خانواده درمانی

آدرس: کرج، ابتدای بلوار طالقانی شمالی، کوچه شهید میرزایی، بعد از ازمایشگاه کیمیا، ساختمان اریا

شماره تماس: ۰۹۰۱۹۷۸۷۸۷۷

دکتر علی اکبر حقیقی

دکتر علی اکبر حقیقی

دکتر علی اکبر حقیقی متخصص اعصاب و روان می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان می توانند بسیاری از بیماری های مربوط به مغز و اعصاب را به راحتی درمان کنند و مطابق با روش های مختلف اقدام به درمان کنند و ایشان در کرج دارای مطب می باشند که در این مطب بهترین خدمات را ارائه می دهند تا مراجعه کنندگان از ایشان رضایت داشته باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات:

  • دیسک کمر
  • دیسک گردن
  • معاینه
  • اسیب نخاعی

آدرس : کرج، خیابان شهید بهشتی، طالقانی به سمت میدان کرج، کوچه بیمارستان امام، پلاک

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۲۲۲۸۲۷

دکتر همایون شقاقی

دکتر همایون شقاقی

دکتر همایون شقاقی متخصص بیماری های مغز و اعصاب می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان در سال ۱۳۵۶ مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کردند و  در سال ۱۳۷۲ مدرک تخصص مغز و اعصاب را دریافت کردند و از سوابق ایشان می توان معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان البرز از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ و ریاست بیمارستان شهید رجائی کرج از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۵ اشاره کرد. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات :

  • درمان اختلالات در خواب
  • دیسک کمر
  • معاینه
  • اسیب نخاعی

آدرس : استان البرز، شهرکرج، خیابان دکتر بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، ساختمان پزشکان سینا

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۲۴۶۰۰۰

دکتر لیلا حشمی

دکتر لیلا حشمی

دکتر لیلا حشمی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و یکی از برترین پزشکان در زمینه علوم مغز و اعصاب می‌ باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات :

  • درمان سردرد
  • سونوگرافی عروق مغز
  • معاینه
  • نوار عصب و عضله

آدرس : کرج، خیابان شهید بهشتی، بین هلال احمر و استانداری، نرسیده به داروخانه هلال احمر، جنب شهر کتاب، ساختمان پزشکان نور، طبقه 4، واحد 14

شماره تماس: 34491336-026

دکتر الهه محقق منتظری

دکتر الهه محقق منتظری

دکتر الهه محقق منتظری متخصص اعصاب و روان می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و پزشکی با تجربه در زمینه تشخیص و درمان اختلالات عصبی می‌ باشند و یشان عضو انجمن مغز و اعصاب ایران می باشند و با اخرین پیشرفت‌ ها و تحقیقات در زمینه علوم اعصاب در ارتباط هستند تا بتوانند بهترین خدمات و  بهترین راهکارها و روش‌ های درمانی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات :

  • مشکلات ستون فقرات
  • تشخیص خونریزی مغز
  • معاینه
  • اسیب نخاعی

آدرس : کرج، بلوار بهشتی، حد فاصل میدان شهدا و طالقانی، برج قائم

شماره تماس: 09055566676

دکتر علی مازار اتابکی

دکتر علی مازار اتابکی

دکتر علی مازار اتابکی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، یکی از بهترین پزشکان در زمینه جراحی اعصاب می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و به دلیل تلاش و استعداد خود به عنوان یکی از بهترین جراحان این حوزه شناخته می‌ شوند و ایشان از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ‌ التحصیل شده اند و یکی از بهترین جراحان این حوزه شناخته می‌ شوند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج می باشند.

خدمات :

  • تشخیص و درمان بیرون زدگی دیسک
  • تشخیص و درمان سردرد
  • معاینه
  • جراح تنگی کانال گردن

آدرس: کرج، میدان شهدا، بلوار مهدیه، کوچه نورالهدی، جنب مهدیه کرج

شماره تماس: 34947027-026

علائم هشدار دهنده بیماری های اعصاب و روان

سلامت روان و مسائل بهداشت روانی در یک طیف هستند. اما همه ی مشکلات و اختلالات مربوط به سلامت روان نیاز به درمان های پزشکی توسط بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج ندارند. بسیاری از افراد، ابتدا به دنبال مشاور یا بهترین دکتر روانشناس در کرج هستند؛ سپس، در صورت لزوم به بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج معرفی و ارجاع داده می شوند. با این وجود، برخی علائم هشدار دهنده وجود دارد که در صورت بروز هر کدام از آن ها، لازم است در اولین فرصت به بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج مراجعه شود؛ از جمله:

  • وسواس فکری
  • توهم یا هذیان
  • افکار خودکشی
  • اضطراب یا نگرانی
  • عدم یا کاهش تمرکز
  • مشکلات مربوط به خواب
  • صدمه و آسیب زدن به خود
  • افسردگی پایدار و طولانی مدت
  • طغیان عاطفی یا ابراز احساسات شدید
  • مشکلات سازگاری و تطبیق با تغییرات زندگی
  • مشکلات تصویر بدن یا تصویر ذهنی فرد از بدن خود
  • اعتیاد و مصرف غیر قابل کنترل مواد مخدر و مشروبات الکلی

علائم هشدار دهنده بیماری های اعصاب و روان

انواع مختلف بیماری های اعصاب و روان

انواع مختلفی از بیماری ها و اختلالات روانی وجود دارد، که برخی از شایع ترین آن ها عبارتند از:

  • اختلالات خواب: هر گونه اختلال و وضعیتی که فرد را از داشتن خواب منظم ناتوان کرده و بر کیفیت خواب او اثر بگذارد؛ مانند: خواب پریشی، کم خوابی، پر خوابی، عمیق نشدن خواب، به سختی بیدار شدن، وقفه تنفسی در خواب، بختک، پریدن از خواب و …
  • اختلالات دفعی: هر گونه اختلال در دفع ادرار یا مدفوع را شامل می شود و معمولا کودکان را درگیر می کند؛ مانند بی اختیاری مدفوع، شب ادراری، بی اختیاری ادرار و تمایل به حفظ مدفوع …
  • اختلالات جنسی: هر گونه مشکل یا مسئله ای که باعث عدم رضایت زوج یا زوجین از ارتباط و فعالیت جنسی شود؛ مانند: کم شدن میل جنسی، اختلال نعوظ، تأخیر یا نرسیدن به ارگاسم، علاقه به درد در رابطه، زود انزالی و …
  • اختلالات اضطرابی: هر گونه اختلال روانی که دارای نشانه هایی از ترس و اضطراب باشد در این گروه قرار می گیرد؛ مانند: وحشت زدگی، انواع فوبیا، وسواس فکری، جمع هراسی، اضطراب جدایی و …
  • اختلالات افسردگی: هر گونه اختلال در خلق و خوی فرد که بر شیوه ی نگرش و رفتار او نسبت به زندگی (خود، دیگران و جامعه و …) تأثیر گذاشته و نوع تفکر او را تغییر می دهد؛ مانند: افسردگی مداوم، روان پریشی، افسردگی فصلی و …

انواع مختلف بیماری های اعصاب و روان

  • اختلالات شخصیتی: هر گونه اختلال روانی و رفتاری که باعث عدم انعطاف پذیری فرد در رابطه با دیگران و شرایط متغیر زندگی می شود؛ مانند اختلال شخصیت پارانوئید، اختلال شخصیت اسکیزوئید، ضد اجتماع بودن و …
  • اختلالات تغذیه و اشتها: هر گونه اختلال روانی که فرد را به رفتارها و الگوهای تغذیه ای ناسالم ترغیب می کند؛ مانند: کم خوری، پر خوری، میل به گرسنگی کشیدن، پرخوری عصبی، بی اشتهایی عصبی و …
  • ملال یا آشفتگی جنسیتی: هر گونه پریشانی و بی قراری نسبت به عدم هماهنگی هویت جنسی فرد با جنسیتش در زمان تولد را در بر می گیرد؛ مانند تمایل فرد برای داشتن جنسیت دیگر، عدم تمایل به جنسیت فعلی، تمایل به رفتار کردن مانند جنس مخالف و …
  • اختلالات مربوط به تروما و استرس: هر گونه اختلال روانی ناشی از قرار گرفتن در موقعیت استرس زا یا آسیب زننده؛ مانند: کابوس دیدن درباره اتفاق آسیب زا، بی اهمیت شدن به آینده، مشکل تمرکز، انفجار عصبی، مرور اتفاق ناخوشایند تجربه شده (برای مثال تجربه ی تجاوز در کودکی ) و …
  • اختلالات دو قطبی و موارد مربوط به آن: هر گونه اختلال روانی که با تغییر خلقیات فرد مثلا افسردگی یا حالت شیدایی و انرژی بسیار بالا خود را نشان می دهد. مانند: تمایل فرد به رفتارهای پر ریسک بدون توجه به عواقب آن، دید بسیار منفی به زندگی و …
  • اختلالات وابسته به اعتیاد و مواد مخدر: هر گونه وابستگی به مصرف مواد مخدر، داروها و مواد غیرمجاز را شامل می شود.
  • طیف اسکیزوفرنی و سایر اختلالات روان پریشی: نوعی اختلال روانی که فرد را در تشخیص واقعیت از توهم ناتوان می کند و زندگی او را سخت و ناممکن می سازد؛ مانند شنیدن صدای افکار یا صدای ناشناس دستوری، احساس لمس شدن و …
  • اختلالات وسواس فکری-جبری (عملی) و موارد مرتبط با آن: هر گونه اختلال روانی که در آن فرد تمایل به تکرار افکار یا رفتار یا عمل خاصی دارد، به طوری که عملکرد اصلی او را مختل می کند؛ مانند شستن مکرر دست ها، بررسی دائم قفل شدن در هنگام خروج از خانه و …

کلام آخر

در هر جامعه ای سلامت روان به اندازه ی سلامت جسم اهمیت دارد. اغلب افراد در طول عمر با حالات غیر طبیعی در اعصاب و روان خود مواجه می شوند که این اختلالات روانی علاوه بر مختل کردن روند عادی زندگی، تأثیرات منفی بر سلامت جسمی آن ها می گذارد. اما، باورهای غلط، استرس ناشی از برچسب دیوانه خوردن، خجالت، ترس از روبرو شدن با بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج و … سبب می شود افراد نسبت به درمان خود بی توجه باشند؛ غافل از اینکه عدم درمان اختلالات اعصاب و روان عواقب جبران ناپذیری مانند خودکشی خواهد داشت.

سایت جراحتو سعی بر آن داشته تا شما را با بهترین دکتر اعصاب و روان در کرج آشنا کند؛ از شما سپاسگزاریم که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید. در صورت داشتن سؤال و تمایل به دریافت مشاوره می توانید با شماره تلفن های مذکور تماس حاصل فرمایید.

source

توسط blogcheck.ir