ما امروز قصد داریم شما را با سریع ترین راه جوانسازی صورت که کسی نمی داند آشنا کنیم. با افزایش سن و کاهش کلاژن و اسیدهیالورونیک پوست افراد آسیب هایی می بیند. با افزایش سن پیری پوست و همچنین چین و چروک هایی در آن رخ می دهد. با استفاده از روش های مختلف جوانسازی پوست می توانید به پوستی جوان و شاداب برسید.



ما در این مقاله برخی از روش های جوانسازی پوست را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به بهترین و مجرب ترنی پزشک از این روش ها استفاده کنید. در این مقاله سریع ترین راه جوانسازی صورت را در اختیار شما قرار داده ایم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

جوانسازی پوست چیست؟

افرادی که دارای چین و چروک هایی روی پوست خود هستند و کسانی که دچار پیری پوست شده اند می توانند از این روش استفاده کنند. جوانسازی پوست دارای روش های مختلفی است که در این مقاله روش های آن را در اختیار شما قرار داده ایم. افراد به دلایلی مانند افزایش سن دچار مشکلاتی در پوست می شوند. با افزایش سن کلاژن و اسیدهیالورونیک پوست کاهش می یابد و این امر سبب پیری پوست و چین و چروک ها در پوست می شود.

در این مواقع افراد می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران از روش های مختلف جوانسازی پوست استفاده کنند و به پوستی شاداب دست یابند. برخی از روش های جوانسازی پوست شامل هایفوتراپی، مزوتراپی، کربوکسی تراپی، میکرونیدلینگ و … می شود. برای انجام این روش باید به بهترین و مجرب ترین پزشک و معتبرترین مراکز مراجعه کنید.

جوانسازی پوست چیست؟

روش های جوانسازی پوست

جوانسازی پوست دارای روش های مختلفی است و هرکدام هدف خاصی را دنبال می کنند. برخی از روش های آن شامل موارد زیر است:

هایفوتراپی: در این روش با استفاده از امواج فراصوت پوست تحریک می شود و کلاژن تولید می کند، در نتیجه پوست صاف و سفت می شود. این روش جایگزین خوبی برای عمل جراحی لیفت صورت است. برای انجام این روش به بهترین دکتر هایفوتراپی مراجعه کنید. یکی از سریع ترین راه جوانسازی صورت که کسی نمی داند هایفوتراپی می باشد.

آر اف فرکشنال: در روش آر اف فرکشنال با استفاده از سوزن های بسیار نازک که روکش طلا دارند پوست فرد را سوراخ می کنند و انرژی امواج رادیویی را وارد بافت های پوست می کنند. در نتیجه دمای پوست بالا می رود و باعث کلاژن سازی و جوانسازی پوست می شود.

کربوکسی تراپی: در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص کربن دی اکسید به زیر پوست تزریق می شود. از این روش برای درمان سلولیت، گودی زیر چشم، از بین بردن ترک های پوستی و چین چروک ها استفاده می شود. این روش غیر تهاجمی و بدون جراحی است.

میکرونیدلینگ: از روش های دیگر جوانسازی پوست میکرونیدلینگ است. در این روش با استفاده از سوزن های ظریف در پوست زخم هایی ایجاد می کنند. این زخم ها باعث تولید کلاژن می شوند و در نتیجه پوست سالم تر و شاداب تر خواهد شد. از این روش برای درمان جای جوش، ریزش مو، ترک های پوستی و جای آفتاب سوختگی استفاده می شود. از سریع ترین راه جوانسازی صورت که کسی نمی داند می توان به میکرونیدلینگ نیز اشاره کرد.

میکرودرم ابریژن: از این روش برای لایه برداری پوست استفاده می شود. در روش میکرودرم ابریژن پزشک متخصص کریستال های کوچک روی پوست را مالش می دهد و این منجر به لایه برداری پوست می شود. از این روش برای ترمیم زخم ها، جای جوش و آکنه و ملانوما یا سرطان پوست استفاده می شود.

مزوتراپی: در مزوتراپی ترکیباتی مانند پپتیدها، آمینواسیدها، ویتامین ها، نوکلئیک اسیدها و هیالورونیک اسیدها توسط سوزن های ریز و ظریف به پوست تزریق می شوند. این ترکیبات باعث تولید کلاژن و در نتیجه شادابی و جوانی پوست می شوند.

درم ابریژن: در این روش از ابزار مخصوصی استفاده می شود که در انتهای آن یک بخش چرخنده وجود دارد و با چرخیدن این قسمت لایه برداری پوست انجام می شود. از روش درم ابریژن برای جراحات عمیق پوستی، چین و چروک ها، آفتاب سوختگی و از بین بردن خالکوبی ها استفاده می شود. این روش ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد و به همین دلیل برای هر نوع پوستی قابل انجام نیست.

ویژگی های بهترین مرکز جوانسازی پوست

بهترین مرکز جوانسازی پوست دارای ویژگی هایی می باشد. در این قسمت برخی ویژگی های بهترین مرکز را در اختیار شما قرار داده ایم تا به بهترین مرکز مراجعه کنید. برخی از ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

  • یهترین مرکز جوانسازی پوست باید پزشکان و تکنسین های بسیار ماهر و متخصصی و همچنین مجربی داشته باشد، این پزشکان باید مدارک علمی خود را از مراکز معتبری دریافت کرده باشند.
  • بهترین مرکز جوانسازی دارای پرسنلی است که برخورد خوبی با مراجعین داشته باشند و با آن ها صمیمانه برخورد کنند و تمامی نکات را به مراجعین می گویند.
  • تیم متخصص موجود در این مراکز باید قبل از انجام روش های جوانسازی جلسه مشاوره ای ترتیب دهند و به بیماران در مورد پروسه کاری که می خواهند روی پوستشان انجام بدهند توضیحاتی بیان کنند تا استرس ها و نگرانی های فرد از بین برود.
  • بهترین مرکز جوانسازی پوست باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد تا بیماران دچار عفونت نشوند.
  • مکان و موقعیت بهترین مرکز جوانسازی باید جایی باشد که رفت و آمد در آن به راحتی انجام شود.
  • بهترین مرکز جوانسازی پوست باید با بیماران خود صادق باشد و مصلحت آن ها را بخواهد، در صورتی که فرد نیازی به انجام خدمات نداشت به خاطر منافع مالی آن را انجام ندهد و همچنین بهترین مرکز سلامت بیماران خود را اولویت قرار می دهد.
  • در بهترین مرکز جوانسازی پوست باید از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های روز دنیا استفاده شود تا مراجعه کننده بهترین نتیجه را کسب کند.
ویژگی های بهترین مرکز جوانسازی پوست

مراقبت های ساده برای جوانسازی پوست

افراد علاوه بر انجام جوانسازی پوست در مراکز زیبایی می توانند با راهکارها و مراقبت های ساده در خانه هم جوانسازی پوست انجام دهند و روند پیری پوست را به تعویق بیندازند. برخی از این مراقبت ها شامل موارد زیر است:

  • سعی کنید هرروز از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.
  • در مواقع خارج از منزل باید عینک ضدآفتاب استفاده شود.
  • در طول روز سعی کنید آب فراوانی بنوشید.
  • به هیچ عنوان از مشروبات الکلی استفاده نکنید.
  • از ژل یا فوم شستشوی مخصوص صورت خود استفاده کنید.
  • روتین پوستی مناسب پوست خود را داشته باشید که دارای فواید بسیاری برای پوست می باشد.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که افراد می توانند از آن استفاده کنند و به پوستی شاداب و خوب برسند. به اقدامات جوانسازی و لیفتینگ پوست هایفوتراپی گفته می شود. هایفو یکی از جدیدترین روش های زیبایی پوست می باشد که دارای محبوبیت بسیاری است. روش هایفوتراپی یک جایگزین خوب و مناسب برای جراحی لیفت صورت می باشد. افرادی که قصد جراحی را ندارند می توانند از این روش برای شادابی و جوانی پوست استفاده کنند. با کمک این روش می توان به جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک و سفت کردن آن کمک کرد .

در روش هایفوتراپی صورت لایه ای از پوست مورد هدف قرار می گیرد که در جراحی زیبایی آن را با کمک برش ها و بخیه هایی اصلاح می کنند در نتیجه این روش غیرتهاجمی بوده و نیاز به ریکاوری ندارد. در واقع امواجی که برای روش هایفوتراپی استفاده می شود همان امواجی است که در دستگاه های سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد . تفاوت هایی بین هایفوتراپی و جراحی لیفت وجود دارد. در هایفوتراپی به صورت متمرکز و به یک لایه خاصی از پوست اشعه وارد می شود و همین امر باعث بهبود تولید رشته های کلاژن در پوست می گردد.

هایفوتراپی چیست؟

انجام مزوتراپی برای چه کسانی مضر است؟

مزوتراپی و رفع مشکلات پوستی برای بعضی افراد مشکل ساز می شود و افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند. برخی از افراد که نمی توانند از این روش استفاده کنند را در اختیار شما قرار داده ایم که عبارتند از:

  • افرادی که به بیماری های خود ایمنی مانند پسوریازیس شدید و یا صدفک مبتلا هستند کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نیستند.
  • کسانی که به بیماری های قلب و عروق مبتلا هستند.
  • افرادی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنند.
  • افرادی که دارای سابقه حساسیت دارویی می باشند.
  • افراد مبتلا به دیابت، هموفیلی، ایدز، …
  • کسانی که دارای ریزش مو ناشی از مبتلا بودن به بیماری سفلیس هستند.
  • کسانی که دارای ریزش مو ناشی از شیمی درمانی هستند و باید برای انجام مزوتراپی تا پایان دوره درمان صبر کنند.
  • افرادی که مبتلا به مشکلات ژنتیکی می باشند.

عوارض مزوتراپی

مزوتراپی روشی است که نیازی به جراحی ندارد و بدون جراحی سبب صاف شدن پوست می شود. از روش مزوتراپی برای شادابی و جوانی ناحیه صورت، گردن و زیر چشم استفاده می شود. در این روش سوزن های ریز که حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان، ویتامین و آمینو اسید ها هستند را در این روش به لابه لایه میانی پوست تزریق می کنند. این روش سبب شادابی و جوانی پوست افراد می شود. این روش ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که عوارض این روش را در اختیار شما قرار داده ایم. برخی از این عوارض شامل موارد زیر می باشند:

  • ممکن است افراد دچار عفونت شوند. احتمال انتقال بیماری‌ های عفونی در صورت استریل نشدن وسایل و ابزار کار وجود دارد پس به پزشکی مراجعه کنید که با تجربه می باشد.
  • اگر پزشک، محلول را اشتباه تزریق کند، ممکن است این امر سبب ایجاد تورم، قرمزی و برجستگی شود.
  • برخی افراد به اسید هیالورونیک موجود در ترکیبات حساسیت دارند و ممکن است دچار حساسیت شوند.
  • از دیگر عوارض روش مزوتراپی می توان به خارش، کبودی، خونریزی و درد محل تزریق اشاره کرد.

افراد چه زمانی می توانند از روش های جوانسازی پوست استفاده کنند؟

افراد برای جوانسازی پوست می توانند از روش های مختلف جوانسازی استفاده کنند. افرادی که دارای برخی از آسیب های پوستی هستند می توانند برای جوانسازی به مراکز معتبر مراجعه کنند:

  • کسانی که دارای عفونت پوستی هستند.
  • افرادی که جای زخم ها و بریدگی ها روی پوستشان باقی مانده است.
  • کسانی که دارای حساسیت پوستی و آلرژی هستند.
  • کسانی که دچار پیری پوست هستند.
  • افرادی که دارای لکه های تیره و روشن روی پوست می باشند می توانند با مراجعه به بهترین کلینک و بهترین پزشک از روش مزوتراپی استفاده نمایند.
  • کسانی که آثار آفتاب سوختگی روی صورت آن ها باقی مانده است و همچنین کسانی که دارای دانه های پوستی می باشند می توانند از این روش استفاده کنند.

کلام آخر

افرادی که دارای چین و چروک هایی روی پوست خود هستند و کسانی که دچار پیری پوست شده اند می توانند از این روش استفاده کنند. جوانسازی پوست دارای روش های مختلفی است. افراد به دلایلی مانند افزایش سن دچار مشکلاتی در پوست می شوند. با افزایش سن کلاژن و اسیدهیالورونیک پوست کاهش می یابد و این امر سبب پیری پوست و چین و چروک ها در پوست می شود. در این مواقع افراد می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی از روش های مختلف جوانسازی پوست استفاده کنند و به پوستی شاداب دست یابند. کسانی که آثار آفتاب سوختگی روی صورت آن ها باقی مانده است و همچنین کسانی که دارای دانه های پوستی می باشند می توانند از روش مزوتراپی استفاده کنند.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با سریع ترین راه جوانسازی صورت که کسی نمی داند آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir