ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران آشنا کنیم. خدمات دندانپزشکی زیبایی امروزه دارای طرفداران بسیاری است. افراد همواره به دنبال زیبایی دندان های خود هستند. افراد می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی از خدمات زیبایی آن استفاده کنند. برخی خدمات مانند اصلاح طرح لبخند، بلیچینگ، کلمپوزیت و لمینت دندان در دسته خدمات زیبایی دندانپزشکی قرار دارد. ما در این مقاله لیستی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران

افراد همواره به دنبال زیبایی دندان های خود هستند. برخی از خدمات مانند لمینت دندان ها، کامپوزیت، اصلاح طرح لبخند، بلیچینگ و … جزء خدمات زیبایی دندانپزشکی قرار دارند. افراد می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی در ایران از خدمات بلیچینگ دندان استفاده کنند. در این روش دندانپزشک به سفید کردن دندان هایی که دچار لکه شده اند می پردازد. برای انجام خدمات زیبایی سعی کنید به بهترین دندانپزشک و بهترین کلینیک مراجعه کنید.

دندانپزشکی زیبایی

ویژگی های بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران

ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم، زیرا افراد باید بهترین پزشک را برای انجام خدمات انتخاب کنند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران مدرک و تخصص ایشان می باشد. افراد باید سعی کنند به پزشکی مراجعه کنند که دارای مدرکی معتبر باشد.
  • از دیگر ویژگی ها تجربه کافی دندانپزشک می باشد. اگر به با تجربه ترین دندانپزشک مراجعه کنید نتایج خدمات بسیار مطلوب خواهد بود.
  • یکی از ویژگی های دندانپزشک خوب برخورد مناسب ایشان با افراد مراجعه کننده می باشد. بهترین دندانپزشک همواره سعی می کند به تمامی سوالات افراد به خوبی پاسخ دهد.
  • بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران در کلینیکی فعالیت می کند که از بهترین تجهیزات برخوردار باشد. به تمامی ویژگی های ذکر شده توجه بسیاری داشته باشید.

10 تا از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران را بشناسید!

دکتر مهدیه کریمی

دکتر مهدیه کریمی

دکتر مهدیه کریمی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی می باشند. ایشان یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران به شمار می روند. ایشان بعد از دریافت دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصصی خود را پشت سر بگذارند. دکتر مهدیه کریمی یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. افراد می توانند برای انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر مهدیه کریمی:

  • دندانپزشکی زیبایی
  • جراحی درمان ریشه

آدرس: اتوبان شهید سلیمانی، به سمت شرق، بعد از چهارراه سر سبز، جنب دامپزشکی درین، پلاک 590

شماره تماس: 09053703349

دکتر انسیه سادات عسگری

دکتر انسیه سادات عسگری

دکتر انسیه سادات عسگری یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصصی خود را با موفقیت به پایان برسانند. دکتر انسیه سادات عسگری یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. افراد می توانند برای انجام خدمات زیبایی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر انسیه سادات عسگری:

  • ترمیمی، زیبایی
  • اطفال
  • ایمپلنت دندان

آدرس: فرمانیه غربی، کوچه جباریان، بن بست مسجدی، پلاک 20 واحد 1

شماره تماس: 09198907990

دکتر مریم ولائی

دکتر مریم ولائی

دکتر مریم ولائی یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران به شمار می روند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود هستند. دکتر ولائی از کشور امارات متحده عربی فارغ التحصیل شده اند ایشان تحصیلات خود را در سال 1392 به پایان رسانده‌ و در حال حاضر در تهران به صورت حرفه ای خدمات دندانپزشکی زیبایی را انجام می دهند.

خدمات دکتر مریم ولائی:

  • اصلاح و طراحی لبخند
  • کامپوزیت دندان
  • ترمیم های سرامیکی
  • لمینیت سرامیکی دیجیتال
  • ایمپلنت های دندانی
  • ارتودنسی اطفال – بزرگسال

آدرس: تهران، فرشته، مریم شرقی، کوچه امین، ساختمان اس ام پی، طبقه 3، واحد بی

شماره تماس: 02126295466

دکتر بهمن پوراقدم

دکتر بهمن پوراقدم

دکتر بهمن پوراقدم جراح و دندانپزشک زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران به شمار می روند. دکتر پوراقدم از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده اند. ایشان عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا می باشند. دکتر پوراقدم فلوشیپ و مستر ایمپلنت پیشرفته خود را از آمریکا اخذ کرده است و در حوزه خود مهارت و دانش بالایی دارد. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر بهمن پوراقدم:

  • پروتز ایمپلنت
  • کامپوزیت دندان
  • چکاپ کلی دندان ها
  • بلیچینگ دندان

آدرس: تهران، فرشته، مریم غربی، کویین سنتر، طبقه 3، واحد 303

شماره تماس: 09120122028

دکتر مانوشا امیری

دکتر مانوشا امیری

دکتر مانوشا امیری متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی و یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران می باشند. ایشان از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شده اند. دکتر مانوشا امیری مدیر گروه تخصصی دانشکده دندانپزشکی و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه هستند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر مانوشا امیری:

  • کامپوزیت دندان
  • بلیچینگ دندان
  • خدمات زیبایی و ترمیمی

آدرس: رشت، گلسار، نواب، برج نواب، طبقه پنجم واحد 9

 شماره تماس: 01332132644

دکتر زهرا آلیانی

دکتر زهرا آلیانی

دکتر زهرا آلیانی جراح و دندانپزشک و یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران می باشند. ایشان در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی قزوین فارغ التحصیل شدند. دکتر آلیانی یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان سابقه همکاری با کلینیک دندانپزشکی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران را دارند. ایشان همچنین سابقه همکاری به عنوان دندانپزشک اطفال در اولین کلینیک دندانپزشکی اطفال استان گیلان را به مدت 7 سال داشته اند.

خدمات دکتر زهرا آلیانی:

  • ایمپلنت دندان
  • کامپوزیت دندان

آدرس: رشت، بعد از چهارراه صابرین، ابتدای گلباغ نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه هشتم، واحد 7

شماره تماس: 01332130854

دکتر مژگان آزاد خواه

دکتر مژگان آزادخواه

دکتر مژگان آزاد خواه جراح دندانپزشک زیبایی و طرح لبخند به شمار می روند. ایشان یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران هستند. دکتر آزاد خواه دارای فلوشیب ایمپلنت از کشورهای آلمان، فرانسه، سوئیس و کره جنوبی می باشند‌. دکتر آزاد خواه یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان متخصص در زمینه ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت یک روزه بوده و همچنین دارای فلوشیب لیزر از کشور انگلستان و… می باشند. دكتر مژگان آزاد خواه جراح دندانپزشک، فارغ التحصيل سال 1375 از دانشگاه دندانپزشكى مشهد هستند.

خدمات دکتر مژگان آزاد خواه:

  • ایمپلنت دندان
  • اصلاح طرح لبخند
  • لمینت سرامیکی

آدرس: تهران، ونک، ملاصدرا، جنب بيمارستان بقيه الله، ساختمان پزشكان صدرا، پلاك 200، طبقه دوم، واحد 5

شماره تماس: 02188616310

دکتر فواد شهابیان مقدم

دکتر فواد شهابیان مقدم

دکتر فواد شهابیان مقدم متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران به شمار می روند. دکتر شهابیان مقدم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دوره عمومی خود را به اتمام رساندند و از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند و همچنین دوره تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتمام رساندند. دکتر فواد شهابیان مقدم جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی می باشند.

خدمات دکتر فواد شهابیان مقدم:

  • ایمپلنت دندان

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش ششم غربی، مجتمع ایران نگین، ورودی اول، طبقه چهارم، واحد اول

شماره تماس: 06133380090

دکتر مریم ایزدی

دکتر مریم ایزدی

دکتر مریم ایزدی یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. ایشان یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصصی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. دکتر مریم ایزدی بیش از 12 سال تجربه کاری در حیطه فعالیت خود دارند.

خدمات دکتر مریم ایزدی:

  • ایمپلنت دندان
  • اصلاح طرح لبخند

آدرس: فارس، شيراز، خیابان قصرالدشت، کوچه بیست، رو به روی خیابان برق، جنب مرکز خرید، طبقه دوم، مطب دکتر مریم ایزدی

شماره تماس: 09177878808

دکتر مهرداد افتخاری

دکتر مهرداد افتخاری

دکتر مهرداد افتخاری فارغ التحصیل دکترای حرفه ای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند. ایشان پس از پایان تحصیلات و گذراندن دوره های تخصصی در جزیره قشم، از دانشگاه بین المللی نیویورک برای حضور در دوره های تحصیلی دعوت نامه دریافت کردند و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه نیویورک، به کشور بازگشتند و فعالیت خود را آغاز کردند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. دکتر مهرداد افتخاری یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران می باشند.

خدمات دکتر مهرداد افتخاری:

  • اصلاح طرح لبخند
  • انجام ارتودنسی
  • جرم گیری دندان
  • ایمپلنت دندان

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دریا، خیابان سعدی

شماره تماس: 0218808879

انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی

اصلاح طرح لبخند

به مجموعه‌ ای از درمان ‌های دندانپزشکی که سبب زیباتر شدن لبخند می ‌شود، اصلاح طرح لبخند می گویند. در طراحی لبخند هارمونی بین لثه، دندان، فرم لب و صورت باید در نظر گرفته شود. اصلاح طرح لبخند یعنی زیباتر کردن لبخند و اصلاح ظاهر دندان‌ هایی که هنگام خندیدن مشخص می ‌شوند. زمانی که افراد دندان ‌های سالمی دارند اما به ‌دلیل اندازه نامناسب، به‌ هم ‌ریختگی و رنگ نامناسب، لبخند آن ها ظاهر زیبایی ندارد، نیازی به تغییرات عمده روی دندان‌ های خود ندارند و تنها کافی است ظاهر دندان‌ های خود را درست کنند. داشتن لبخندی زیبا و هالیوودی به معنی داشتن دندان‌ هایی سفید و مرتب بدون پوسیدگی یا فرم نامناسب است. افراد می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی در ایران از این روش استفاده کنند.

لمینت دندان

لمینت دندان یکی از روش های بسیار محبوب نزد افراد می باشد. در طی این اقدام، لایه ‌ای نازک از جنس سرامیک یا کامپوزیت بر روی دندان ‌ها قرار می ‌گیرد و این روش سبب افزایش مقاومت، زیبایی و درخشش دندان ها می‌ شود. برای انجام لمینت دندان سعی کنید به بهترین دکتر لمینت در تهران مراجعه کنید.

کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر روشی است که با مواد رنگ دندان که همان مواد ترمیم دندان هستند، بدون دخالت نرم‌ افزار و بدون نیاز به لابراتوار در مطب و به ‌صورت دستی در یک جلسه انجام می ‌شود. کامپوزیت ونیر یکی از محبوب ترین روش ها بین افراد می باشد.

بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها

یکی از اساسی ‌ترین خدمات سفید کردن دندان ها می باشد که افراد می توانند با مراجعه به دندانپزشک زیبایی از این روش استفاده کنند. البته شاید بتوان سفید سازی دندان ها را یکی از ارزان قیمت ‌ترین ‌ها نیز نامید. ممکن است با گذشت زمان دندان های شما با استفاده از برخی مواد غذایی مانند قهوه، چای، زعفران و … یا برخی عادت های نامناسب مانند کشیدن سیگار دچار لکه هایی شود که می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی از این روش استفاده کنید و دندان های خود را بهبود ببخشید. برای انجام این روش سعی کنید به بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران مراجعه کنید.

خدمات دندانپزشکی زیبایی

هزینه خدمات دندانپزشکی زیبایی

هزینه خدمات دندانپزشکی زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. پزشکی که جهت انجام خدمات به ایشان مراجعه می کنید یکی از عوامل مهم در هزینه می باشد. اگر افراد به پزشک با تجربه و معروفی مراجعه کنند هزینه خدمات بالاتر است. همچنین کلینیکی که به آن مراجعه می کنید در هزینه موثر است.

اگر به کلینیکی مراجعه کنید که دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته باشد هزینه بالاتر می باشد. کیفیت و مواد استفاده شده در کلینیک تاثیر بسیاری در هزینه دارد. اگر از مواد بسیار با کیفیتی برای ارائه خدمات به افراد استفاده شود هزینه بالاتر می باشد. سعی کنید به بهترین کلینیک و بهترین پزشک برای انجام خدمات مراجعه کنید تا در پایان به نتایج مطلوبی دست یابید.

اهمیت مراجعه به دندانپزشک زیبایی

دندان ها در قسمت مرکزی صورت قرار دارند و هنگام صحبت کردن و خندیدن قابل مشاهده هستند. حتی دیده‌اید که افرادی هنگام خندیدن سعی می‌کنند لبخند خود را پنهان کنند یا لب‌های خود را جمع کنند. داشتن دندان های زرد، شکسته و نامرتب می تواند تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد داشته باشد.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا من کاندیدای مناسبی برای مراجعه به دندانپزشک زیبایی هستم یا نه… قبل از هر چیز باید بدانید که مهمترین معیار برای انجام خدمات زیبایی داشتن دندان های سالم است. منظور از این عبارت این است که ابتدا باید به مسائل اساسی دندان مانند پوسیدگی و عفونت پرداخته و سپس به خدمات زیبایی پرداخت. در زیر لیستی از افرادی که کاندیدای مناسبی برای مشاوره با دندانپزشک زیبایی هستند را آماده کرده ایم:

  • افرادی که دندان های زرد دارند و می خواهند رنگ دندان هایشان روشن تر و روشن تر باشد.
  • افرادی که دندان هایشان نامنظم است و بین آنها فاصله وجود دارد.
  • افرادی که می خواهند شکل دندان های خود را تغییر دهند.
  • افرادی که دندان های کوتاه و بلند دارند.
  • افرادی که دندان های شکسته دارند.

به طور کلی، دندانپزشکی زیبایی به هر درمانی اطلاق می شود که یک دندان یا تمام دندان های فرد را زیبا کند. در این درمان علاوه بر ظاهر، سلامت دندان ها نیز بهبود می یابد. خدمات دندانپزشکی زیبایی شامل سفید کردن دندان، صاف کردن دندان و اتصالات دندان می باشد. برخی از بیماران تنها با یک درمان به لبخندی دست می یابند که همیشه آرزویش را داشته اند، اما برخی دیگر به بیش از یک درمان نیاز دارند که دندانپزشک آنها را راهنمایی می کند.

کلام آخر

خدمات دندانپزشکی زیبایی جزء پز طرفدار ترین خدمات دندانپزشکی می باشد. افراد توجه بسیاری به زیبایی دندان های خود دارند. برای انجام خدمات زیبایی دندان می توانید به بهترین کلینیک دندانپزشکی و بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران مراجعه کنید. سعی کنید به پزشک با تجربه ای جهت انجام خدمات مراجعه کنید.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دندانپزشک زیبایی در ایران آشنا کند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هر گونه نظر به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir