در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج آشنا کنیم؛ امروزه درمان های متنوع پوستی، برای انواع مشکلات پوستی وجود دارند. با وجود دنیایی از درمان های پوستی، ممکن است از خود بپرسید، کدام یک برای شما بهترین است. پاسخ این سؤال به وضعیت پوست و نتایج دلخواه مورد نظر شما، بستگی دارد. در این میان، دو روش لایه برداری که محبوبیت بالایی دارند، میکرودرم و میکرونیدلینگ هستند؛ روش هایی سریع و کارآمد، مقرون به صرفه و نسبتاً بدون درد. هر دو درمان به بهبود مشکلات پوستی مختلف مانند رفع لکه ها، چین و چروک و … کمک می کنند.



تفاوت میکرودرم و میکرونیدلینگ چیست؟

برای درک تفاوت های اصلی میکرودرم و میکرونیدلینگ، باید نگاهی کوتاه به لایه های پوست، نحوه ی عملکرد و روند تغییرات آن ها در طول زمان بیندازیم:

1- لایه اپیدرم: سطحی ترین لایه ی یپوست، اپیدرم است. بیرونی ترین لایه ی زیرین اپیدرم، حاوی سلول های مرده پوستی است که کراتین زیادی دارند. این زیر لایه، معمولاً بدن را در برابر میکروب ها و سمومی که از محیط خارجی وارد می شوند، محافظت می کند. همچنین، از خروج آب از بافت ها جلوگیری کرده و در واقع، از کم آبی بدن جلوگیری می کند. سلول های مرده پوست به طور منظم از بین می روند؛ اما، می توانند تجمع پیدا کرده و منجر به زبری و تغییر رنگ در پوست شوند.

رشد دائمی اپیدرم، مداوم است. سلول های جوان زیر لایه های داخلی اپیدرم، به طور منظم به سمت بیرون مهاجرت می کنند، تا جایگزین سلول های مرده پوست شوند. کل اپیدرم هر چهار هفته یک بار تجدید می شود؛ اما لایه برداری، سلول های جوان پوست را قبل از این که سلول های بالغ به طور طبیعی از بین بروند، در معرض دید قرار می دهد.

2- لایه درم: درم ضخیم تر و عمیق تر از اپیدرم است. حاوی رگ های خونی، اعصاب، ساختارهای حمایت کننده و رسوبات غنی از کلاژن و الاستین است. کلاژن پوست را سفت و محکم می کند؛ در حالی که، الاستین عمدتاً مسئول خاصیت ارتجاعی پوست است. رگ های خونی پوست را تغذیه کرده و در صورت آسیب، به ترمیم آن کمک می کنند. اعصاب به افراد اجازه می دهند، تا درد را احساس کنند؛ در واقع، مکانیزمی است که کمک می کند تا فرد، از آسیب های بزرگ جلوگیری کند.

برای دسترسی به درم، باید اپیدرم را برش داد. آسیب به ساختارهای عمیق تر پوست، باعث ایجاد یک مرحله التهابی مختصر می شود. التهاب، بافت ها را برای بهبودی که پس از چند روز شروع می شود، آماده می کند. کلاژن برای ترمیم بافت ضروری است؛ بنابراین، پوست مقدار زیادی از آن را در طول بهبود التهاب، تولید می کند. علاوه بر این، افزایش فعالیت اپیدرمی، روند ترمیم را برای پوشاندن محل آسیب دیده، همراهی می کند. پوسته پوسته شدن، لایه برداری و روشن شدن پوست، ممکن است در زمان بهبودی مشاهده شود.

تفاوت میکرودرم و میکرونیدلینگ چیست؟

3- لایه هیپودرم: عمیق ترین لایه پوست، هیپودرم است که عمدتاً از چربی زیر پوستی تشکیل شده است. از آن جایی که، این لایه در میکرودرم یا میکرونیدلینگ دخالتی ندارد، بنابراین در این مقاله به آن نمی پردازیم.

با گذشت زمان، عوامل مختلفی که بر روی پوست اثر می گذارند، زیبایی طبیعی آن را از بین می برند. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، اپیدرم را تیره می کند و باعث ایجاد لکه ها و رنگ ناهماهنگ پوست می شود. همچنین، افزایش سن و آسیب های ناشی از نور خورشید، با کاهش کلاژن و الاستین باعث ایجاد چین و چروک می شوند. آکنه های مکرر، برش های جراحی، بیماری، تغذیه نامناسب و قرار گرفتن در معرض سموم نیز می توانند اسکار و چین های پوستی ایجاد کنند. از سوی دیگر، بارداری و افزایش وزن هم می تواند، باعث کشیدگی درم و ایجاد علائم کشش پوستی شود.

میکرودرم و میکرونیدلینگ به رفع این نگرانی ها کمک می کنند؛ اما، با تفاوت های مشخص در اثربخشی و مدت زمان اثر. میکرودرم، تنها اپیدرم را تحت تأثیر قرار می دهد و صرفاً یک فرآیند طبیعی را تسریع می کند. در مقابل، میکرونیدلینگ به عیوب پوستی در سطح عمیق تری نزدیک می شود و با تحریک مکانیسم های ترمیم بافت، هم درم و هم اپیدرم را تغییر می دهد. همچنین، میکرونیدلینگ می تواند برخی از علل ریشه ای پیری پوست را معکوس کند و در مقایسه با میکرودرم، می‌تواند طیف وسیع تری از بیماری های پوستی را کاهش دهد و اثرات زیبایی آن ماندگارتر است.

انتخاب بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج

برای اینکه مطمئن شوید کدام روش از بین روش های میکرودرم و میکرونیدلینگ، برای شما مناسب است، باید به متخصصین پوست مراجعه کنید؛ این پزشکان مهارت و دانش لازم را در زمینه ی پوست، مو و زیبایی دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند. فقط یک پزشک متخصص دارای مجوز و با مهارت مانند بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج، می تواند سلامت شما را به طور قابل اعتماد ارزیابی کند و به شما بگوید آیا میکرودرم، میکرونیدلینگ یا درمان دیگری برای شما مناسب است یا خیر.

بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج، از سخت ترین استانداردهای بهداشتی پیروی و از بهترین تجهیزات مدرن استفاده می کند، تا اطمینان حاصل کند روش های به کار برده شده، کاملاً ایمن و مؤثر هستند. بنابراین، وقتی به بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج مراجعه می کنید، بعد از معاینه و بررسی دقیق پوست و میزان آسیب دیدگی آن، روش انتخابی را کاملا برای شما شرح خواهد داد؛ در واقع، علاوه بر مزایا، عوارض احتمالی و هزینه آن را نیز برای شما تشریح خواهد کرد.

تعداد جلسات هر دو روش بستگی به نوع پوست و میزان آسیب دیدگی آن و همچنین، انتظارات شما از انجام این روش های درمانی دارد. بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج، اقدامات مراقبتی که نیاز است قبل از میکرودرم یا میکرونیدلینگ انجام دهید، به شما توضیح خواهد داد؛ همچنین دستورالعمل های بعد از درمان و اقدامات مراقبتی از پوست که نیاز است همواره به آن ها توجه کنید (مانند استفاده از ضد آفتاب مناسب و …)، در اختیارتان قرار خواهد داد.

بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج، برای حریم شخصی شما احترام قائل است؛ پس هر نوع نگرانی و شرایط پزشکی که می تواند بر اثربخشی و ایمنی هریک از این روش ها اثر بگذارد، با او در میان بگذارید. برای مثال میکرونیدلینگ برای افراد مبتلا به سرطان، لوپوس، نقص ایمنی، دیابت کنترل نشده و … به دلیل خطر عفونت و التیام نیافتن زخم ها، توصیه نمی شود. حتی قرار داشتن در دوران بارداری یا شیردهی، به علت تغییرات هورمونی، روش میکرونیدلینگ را بی اثر می کنند.

ما در ادامه فهرستی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج را به شما عزیزان ارائه می دهیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید. همچنین، مطالعه ی مقاله بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در تهران را برای عزیزان ساکن در تهران، توصیه می کنیم.

10 تا از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج را بشناسید!

دکتر حمیده فرج زاده

دکتر حمیده فرج زاده

دکتر حمیده فرج زاده مدرک تخصصی در زمینه پوست و مو کسب کرده اند. ایشان یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج هستند. دکتر فرج زاده بعد از پشت سر گذاشتن دوران پزشکی عمومی موفق گردیدند که دوران تخصصی شان را با موفقیت فراوان بگذرانند. ایشان موفق گردیدند بورد تخصصی در رشته پوست و مو دریافت کنند. ایشان به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز سابقه تدریس دارند. دکتر حمیده فرج زاده جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود هستند.

خدمات:

  • میکرودرم
  • کاشت مو، ابرو، ریش
  • رفع افتادگی پلک
  • زاویه سازی صورت
  • تزریق ژل و فیلر لب و بوتاکس
  • از بین بردن چین و چروک های پوستی
  • درمان کک و مک، زگیل تناسلی، ملاسما، زرد زخم

آدرس: کرج، خیابان بهار، تقاطع نژاد رمضانی، ساختمان پزشکان هما، طبقه دوم، واحد 4

شماره تماس: 02632402778

دکتر گیتا گرجی

دکتر گیتا گرجی

دکتر گیتا گرجی متخصص پوست و مو می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج اند. دکتر گرجی موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی شدند و آن را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کسب نمودند و سپس بعد از دوران تخصص شان موفق شدند بورد تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر درمانی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت نمایند. دکتر گیتا گرجی یکی از حاذق ترین و برترین پزشکان با سابقه حداقل بیست سال است.

خدمات:

  • تزریق بوتاکس و فیلر
  • کرایو تراپی
  • هایفو و Rf فراکشنال
  • جراحی افتادگی پلک
  • جوانسازی صورت با میکرونیدلینگ

آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهداء و چهارراه طالقانی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 3، واحد 14

شماره تماس: 02632247555

دکتر احسان شریعتی

دکتر احسان شریعتی

دکتر احسان شریعتی متخصص پوست و مو و زیبایی هستند که توانسته اند مدرک پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران دریافت نمایند و فارغ التحصیل گردند. دکتر شریعتی در انجمن لیزر ایران عضو هستند و مدرک معتبر skin care را کسب نموده اند. ایشان به دلیل اخذ مدرک تخصصی خود در زمینه درمان اختلالات پوستی، با لقب بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج معرفی شدند و در لیست پزشکان حاذق در امور زیبایی و درمانی پوست هستند.

خدمات :

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • میکرودرم ابریژن
  • لیزر موهای زائد
  • میکرونیدلینگ
  • خال برداری
  • هایفوتراپی
  • مزوتراپی

آدرس: کرج، طالقانی جنوبی، خیابان قیام، ساختمان گلها، طبقه ۷، واحد 28

شماره تماس: 02632763746

دکتر بهروز نامداری

دکتر بهروز نامداری

دکتر بهروز نامداری یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج هستند. ایشان دارای مدرک تخصصی در زمینه پوست و مو و زیبایی اند و در حال حاضر در انجمن علمی پزشکی لیزری ایران عضو اند. وی از سابقه بسیار حرفه ای برخوردارند و در دوره های تداخلات شناختی، رفتاری در چاقی و پرخوری، تزریق ژل و فیلر، لیزرهای کم توان شرکت نموده اند و مدرک تخصصی و حرفه ای دارند. وی همیشه می توانند بسیاری از مراجعین و متقاضیان را تحت درمان و نظارت خود قرار دهند.

خدمات :

  • بوتاکس
  • میکرونیدلینگ
  • مزونیدلینگ
  • لاغری موضعی
  • لیفت پلک و ابرو
  • لیزر درمانی خار پاشنه
  • کاهش روزنه های پوست
  • درمان اختلالات و ضایعات پوستی

آدرس: کرج، چهارراه مصباح، ساختمان پزشکان مهر، طبقه همکف، مطب دکتر بهروز نامداری (روبروی کفش خانواده)

شماره تماس: 0263222339

دکتر لیلا خرازی

دکتر لیلا خرازی

دکتر لیلا خرازی متخصص پوست و مو و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج هستند که شهرت و محبوبیت بسیار زیادی بین مردم با این لقب دارند. بیشتر بیماری های مرتبط با پوست و مو توسط ایشان درمان می شوند. در ضمن وی می توانند انواع روش های زیبایی را به خوبی برای بیماران انجام دهند و بهترین خدمات را در اختیارشان قرار دهند.

خدمات:

  • درمان جوش صورت
  • میکرونیدلینگ
  • میکرودرم
  • مزونیدلینگ
  • رفع جای لک صورت

آدرس: کرج، خیابان بهار، نبش بلوار شهید نژاد رمضانی،جنب داروخانه دکتر ناصربخت، ساختمان هما، طبقه پنجم واحد 504

تلفن تماس: 02632217503

دکتر احمد خزانی

دکتر احمد خزانی

دکتر احمد خزانی یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج هستند. ایشان متخصص پوست و مو و زیبایی می باشند که محبوبیت زیادی بین مردم عزیز دارند. وی با مدرک تخصصی شان برترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار مردم عزیز قرار می دهند و سعی بر این دارند که رضایت هر یک از بیماران را جلب نمایند. دکتر خزانی در لیست برترین پزشکان حوزه پوست و مو هستند.

خدمات:

  • میکرونیدلینگ
  • تزریق بوتاکس و ژل
  • میکرودرم و میکرونیدلینگ
  • رفع جای جوش صورت و اسکار
  • برداشتن زگیل از صورت و بدن

آدرس : کرج، خیابان بهار، نبش 25 متری ادیبی، ساختمان پزشکان هما، طبقه2، واحد 4

تلفن تماس: 02632208202

دکتر نفیسه مردانی

دکتر نفیسه مردانی

دکتر نفیسه مردانی متخصص پوست و مو و زیبایی و لیزر هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج می باشند که شهرت زیادی بین مردم دارند. وی در لیست برترین پزشکان در حوزه پوست و مو هستند که توانسته اند تا به امروز در این زمینه برترین و تخصصی ترین خدمات را ارائه دهند. دکتر مردانی رفتار بسیار محترمانه ای با بیماران خود دارند.

خدمات:

  • تزریق ژل و تزریق فیلر
  • رفع جای جوش و
  • میکرودرم و میکرونیدلینگ
  • فیشیال و پاک سازی پوست ، کرایوتراپی
  • انجام انواع جراحی های پوست و ناخن و بلفاروپلاستی

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی، انتهای خیابان گلها، ساختمان پزشکان ه‍، طبقه چهارم

تلفن تماس: 02634001824

دکتر سعید پیروزی

دکتر سعید پیروزی

دکتر سعید پیروزی یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج هستند. ایشان مدرک تخصصی پوست و مو و زیبایی دارند و توانسته اند تاکنون در زمینه این موارد، برترین و بهترین خدمات را در اختیار مردم عزیز قرار دهند. وی شهرت زیادی بین مردم دارند زیرا علاوه بر ارائه خدمات حرفه ای، رفتار و برخورد بسیار خوبی با بیماران دارند و پاسخ هر یک از سوالاتشان را به درستی می دهند.

خدمات:

  • رفع جای جوش و لک و آکنه
  • درمان بیماری های پوستی
  • درمان ریزش مو و طاسی سر
  • رفع جای اسکار با روش های متعدد
  • میکرودرم و میکرونیدلینگ
  • جوانسازی و فیشیال پوست

آدرس: کرج، خیابان طالقانی شمالی، جنب فروشگاه سالیان، ساختمان هستی، طبقه دوم

تلفن تماس: 02634208439

دکتر امیرحسین پور یوسفی

دکتر امیرحسین پور یوسفی

دکتر امیرحسین پور یوسفی یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج هستند که شهرت و محبوبیت فراوانی بین مردم کسب کرده اند. وی تقریبا بیست سال گذشته موفق به اخذ مدرک تخصصی خود شدند و دارای 18 سال تجربه کاری درخشان می باشند و تلاش دارند بهترین خدمات را ارائه دهند.

خدمات:

  • تزریق ژل
  • لاغری
  • تزریق فیلر
  • لیزر موهای زائد
  • رفع لک و جای جوش
  • میکرونیدلینگ

آدرس: کرج، فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، نرسیده به پل عابر، ساختمان یاس، واحد 11

شماره تماس: 02634208799

دکتر حبیب اله زمانی

دکتر حبیب اله زمانی

دکتر حبیب اله زمانی بورد تخصصی در حوزه پوست و مو دارند. ایشان به عنوان یکی از بهترین دکتر میکرودرم و میکرونیدلینگ در کرج شناخته می شوند. ایشان تا به امروز توانسته اند برترین و حرفه ای ترین خدمات را در اختیار هر یک از بیماران عزیز قرار دهند.

خدمات:

  • تزریق ژل
  • رفع لک
  • تزریق چربی
  • ریزش مو

آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، خیابان کمالی، نرسیده به شهدا، جنب بانک انصار، ساختمان زرین گل، طبقه سوم

شماره تماس: 02632226487

کاربردهای میکرودرم

میکرودرم روشی ایمن، راحت و سریع برای بهبود پوست شما است. معمولاً پس از درمان به روش میکرودرم، دوره ی نقاهتی لازم نیست. این روش می تواند در موارد زیر مؤثر باشد:

  • درمان جوش های سر سیاه
  • روشن کردن رنگ پوست های تیره
  • باز شدن منافذ مسدود شده پوست
  • کاهش و از بین بردن لکه های سطحی پوست
  • رفع و کاهش آسیب های ناشی از نور خورشید
  • رفع کدر بودن چهره به دلیل تجمع سلول های مرده پوست
  • رفع و محو کردن خطوط ظریف و چین و چروک های روی پوست
کاربردهای میکرودرم

کاربردهای میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ به عنوان یک روش غیرتهاجمی مراقبت از پوست، که به لطف افراد مشهور محبوبیت پیدا کرده است، طیف وسیع تری از بیماری های پوستی را نسبت به میکرودرم، بهبود می بخشد؛ برای مثال، در موارد خاصی از بیماری پوستی خودایمنی مانند بیماری ویتیلیگو نیز کاربرد دارد. میکرونیدلینگ به رفع موارد زیر کمک می کند:

  • ترمیم جای آکنه
  • کاهش خطوط ریز
  • روشن شدن رنگ پوست
  • رفع علائم کشش پوستی
  • کوچک کردن منافذ پوست
  • کاهش چین و چروک های عمیق
  • رفع شل شدن پوست بعد از کاهش وزن
  • درمان آسیب های ناشی از نور خورشید، آکنه و زخم های سوختگی

کلام آخر

برای دستیابی به بهترین نتایج زیبایی، باید بهترین متخصص پوست را برای انجام روش های میکرودرم و یا میکرونیدلینگ انتخاب کنید. پزشکی که علاوه بر دارا بودن دانش، تجربه و مهارت، از وسایل و تجهیزات پزشکی دقیق و مدرن برای این کار استفاده می کند. فقط یک متخصص آموزش دیده به خوبی پوست و ساختارهای زیرین آن را می شناسد و می تواند بهترین و مؤثرترین روش را برای هدیه دادن زیبایی، شادابی و سلامت به پوست شما، به کار گیرد.

سایت جراحتو سعی بر آن داشته تا شما را با بهترین دکتر میکرودم و میکرونیدلینگ در کرج آشنا کند؛ از شما سپاسگزاریم که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید. در صورت داشتن سؤال و تمایل به دریافت مشاوره می توانید با شماره تلفن های مذکور تماس حاصل فرمایید.

source

توسط blogcheck.ir