ما امروز قصد داریم شما را با بهترین متخصص لیزر واریس در ایران آشنا کنیم. واریس ممکن است به شکل ‌های گوناگونی ایجاد شود. یکی از بیماری‌ های شایع عروقی واریس می ‌باشد. دلیل ایجاد این بیماری پاره شدن رگ‌ های خونی و ترشح خون به ناحیه ‌های صدمه دیده می‌ باشد. بیماری واریس ممکن است هیچ علائمی نداشته باشد ولی بیماری است که خود فرد می ‌تواند متوجه آن شود. ما در این مقاله لیستی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



واریس چیست؟

یکی از شایع ‌ترین بیماری‌ های عروقی انسان واریس می ‌باشد. به گشاد شدن سیاهرگ‌ ها، واریس گفته می‌ شود. در این بیماری سیاهرگ ‌های واریسی به شکل رگ ‌های دراز، پرپیچ و خم و متورم مشاهده می ‌شوند. بانوان بین سن 40 تا 49 سالگی به واریس بیش تر مبتلا می ‌شوند. برای از بین بردن واریس سعی کنید به بهترین دکتر قلب در تهران مراجعه نمایید. واریس ها بر اثر عوامل مختلفی ایجاد می ‌شوند که از عوامل آن می ‌توان به تاریخچه خانوادگی، ایستادن یا نشستن برای مدت طولانی، سن، جنسیت، وزن و … اشاره کرد.

اگر دیگر اعضای خانواده شما دارای واریس باشند ممکن است شما نیز این بیماری را تجربه کنید. همچنین جریان خون در زمانی که مدت طولانی در یک موقعیت باشید کاهش می ‌یابد و همچنین ممکن است ابتلا به واریس افزایش یابد، پس برای مدت طولانی نباید ایستاده بمانید. سن از دیگر عوامل ایجاد واریس است، خطر واریس با افزایش سن بیش تر می ‌شود. جنسیت از دیگر عوامل است. بانوان بیش تر از آقایان به این بیماری مبتلا می ‌شوند و دلیل اصلی آن بارداری می ‌باشد. از دیگر عوامل می‌ توان به وزن اشاره کرد. اضافه وزن به ویژه در نواحی اطراف شکم ابتلا به واریس را افزایش می ‌دهد. کسانی که دارای اضافه وزن هستند 30 درصد بیش تر از دیگر افراد در معرض ابتلا به واریس قرار می ‌گیرند.

واریس چیست؟

بهترین متخصص لیزر واریس در ایران

  • یکی از ویژگی های بهترین متخصص لیزر واریس در ایران تجربه کافی و سابقه کاری پزشک می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه نمایید که دارای تجربه در زمینه فعالیت خود باشد.
  • از دیگر ویژگی‌ ها می توان به رفتار مناسب پزشک در برخورد با بیماران اشاره کرد. به پزشکی مراجعه نمایید که رفتار مناسبی داشته باشد و همواره به تمامی سوالات بیماران خود با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهد.
  • بهترین متخصص لیزر واریس در ایران همواره می کوشد از بهترین روش ها و تکنیک ها برای درمان بیماران استفاده کند.
  • بهترین پزشک دارای مدرک و تخصص معتبر در زمینه فعالیت خود می باشد. به پزشکی مراجعه نمایید که دارای مدرکی معتبر از دانشگاهی معتبر باشد.
  • بهترین پزشک در کلینیک و مرکزی مشغول فعالیت است که دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسبی برای درمان بیماران باشد پس به پزشکی مراجعه نمایید که در کلینیک مجهزی فعالیت می کند.

10 تا از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران را بشناسید!

دکتر فریبا هندسی

دکتر فریبا هندسی

دکتر فریبا هندسی بورد تخصصی قلب و عروق و درمان واریس ، با سال ها تجربه ی موفق در درمان بیماران با مشکلات عروقی و واریس های پیشرفته ، جزو معدود پزشکان خانمی هستند که در درمان واریس پیشتاز هستند
ایشان اخیرا موفق به کسب مدرک معتبر در زمینه درمان زیبایی واریس از برزیل (زیر نظر پروفسور میاکی) گردیده اند تا بروزترین درمان های واریس را ارائه دهند.

-عضو انجمن قلب و واریس آمریکا
-بورد تخصصی قلب و عروق از دانشگاه تهران
-تنها پزشک ایرانی با مدرک درمان زیبایی واریس از برزیل (Clacs)
-با سابقه انجام هزاران آنژیوگرافی و لیزر عروقی
-با ۱۵ سال سابقه کار در زمینه ی درمان بیماری های قلبی و واریس

خدمات:

  • تشخیص دقیق و مشاوره واریس با انجام سونوگرافی داپلر رنگی
  • درمان زیبایی پا و رگ های عنکبوتی با لیزر سطحی و اسکلروتراپی
  • درمان واریس های پیشرفته از طریق لیزر
  • اکوکاردیوگرافی قلب
  • نوار قلب
  • هولتر

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، خیابان بخشایش ، نبش بیمارستان عرفان ، خیابان هفدهم ، پلاک ۸۱

تلفن تماس:

02122137133

02122137194

09358916376

اینستاگرام: Drhendesi

وب سایت: drhendesi.com

دکتر رضا صابری همدانی

دکتر رضا صابری همدانی

دکتر رضا صابری همدانی، متخصص قلب و عروق و فوق تخصص آنژیوپلاستی عروق قلبی و محیطی می باشند. ایشان یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران به شمار می روند. دکتر صابری همدانی در سال 1368 از دانشگاه فردوسی مشهد در رشته پزشکی عمومی فارغ‌ التحصیل شدند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند. دکتر همدانی فوق تخصص آنژیوپلاستی را در سال 1380 در بیمارستان قلب شهید رجائی گذراندند. دکتر همدانی در هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دارای عضویت می باشند. افراد می توانند برای درمان واریس به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر رضا صابری همدانی:

  • تنظیم فشار خون

آدرس: تهران، گاندی، گاندی 21، ساختمان 26، طبقه 3

شماره تماس: 02188673001

دکتر عبدالوهاب برادران

دکتر عبدالوهاب برادران

دکتر عبدالوهاب برادران متخصص قلب و عروق می باشند. ایشان یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران به شمار می روند. دکتر برادران موفق به کسب فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی می باشند. ایشان فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. دکتر برادران موفق به کسب دانشنامه و بورد تخصصی دوره تخصص قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. ایشان موفق به کسب رتبه برتر پذیرش دوره فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران هستند.

خدمات دکتر عبدالوهاب برادران:

  • تشخیص و درمان فشارخون
  • آنژیوگرافی عروق کرونر و اندام ها
  • آنژیوپلاستی کرونر و اندام ها
  • آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی از رگ دست
  • اصلاح سوراخ های قلبی بدون جراحی
  • اصلاح اخلالات مادرزادی بدون عمل
  • درمان واریس با اسکلروتراپی و لیزر
  • مشاوره های قبل از اعمال جراحی غیرقلبی
  • تشخیص و درمان بیماری های دریچه ای
  • تشخیص و درمان بیماری های عروق قلب و اندام ها

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا بین پاکنژاد و فرحزادی، ابتدای خیابان سعدی، پلاک 29، طبقه اول، واحد یک

شماره تماس: 09399605514

دکتر مریم طهماسبی

دکتر مریم طهماسبی

دکتر مریم طهماسبی متخصص قلب و عروق و واریس هستند. ایشان یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران می باشند. دکتر طهماسبی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده اندو ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر مریم طهماسبی دارای سابقه چند سال تدریس و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. دکتر طهماسبی به مدت 10 سال سابقه فعالیت در بیمارستان های مرکز قلب تهران، سینا، امیرالمومنین و… را دارند.

خدمات دکتر مریم طهماسبی:

  • مشاوره قلب و مشاوره قلب قبل از عمل جراحی
  • اکوکاردیگرافی رنگی قلب
  • درمان فشارخون و چربی خون

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار کوهستان، خیابان احسان، ارغوان شرقی 2، پلاک 11

شماره تماس: 02126762683

دکتر کوشا پورریاحی

دکتر  کوشا پورریاحی

دکتر کوشا پورریاحی متخصص جراحی عمومی و یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران می باشند. ایشان عضو انجمن جراحان اروپا، جامعه جراحان ایران، انجمن پزشکان قانونی ایران می باشند. دکتر پورریاحی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را کسب نمایند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر پورریاحی در کمیته علمی عضویت دارند و بازرس هیئت مدیره انجمن علمی جراحان عمومی ایران می باشند.

خدمات دکتر کوشا پورریاحی:

  • درمان ناهنجاری های مادرزادی عروقی
  • اسکلروتراپی و لیزر
  • جراحی رفع تنگی عروق
  • جراحی بیماری های غدد و تیروئید

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان دوم شرقی، مجتمع پزشکان تشریفات، طبقه هشتم، واحد 806

شماره تماس: 06133920450

دکتر فاطمه جرفی

دکتر فاطمه جرفی

دکتر فاطمه جرفی متخصص قلب و عروق می باشند. ایشان یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران به شمار می روند. دکتر فاطمه جرفی جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را با موفقیت دریافت نمایند. ایشان در رشته پزشکی عمومی پذیرفته شدند و توانستند دوره پزشکی عمومی و همچنین دوره تخصص بیماری های قلب و عروق را در دانشگاه ایران بیمارستان رجایی به اتمام برسانند. دکتر جرفی موفق به کسب بورد تخصصی قلب و عروق شدند و همچنین توانستند فلوشیپ بیماری مادرزادی قلبی در افراد بزرگسال را دریافت کنند. ایشان در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور دارای عضویت هستند.

خدمات دکتر فاطمه جرفی:

  • درمان فشار خون

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، نبش خیابان فیلسوف

شماره تماس: 09169154721

دکتر مهدیس افقی

دکتر مهدیس افقی

دکتر مهدیس افقی متخصص قلب و عروق و یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر افقی توانستند بورد تخصصی خود را از مرکز قلب شهید رجایی تهران دریافت کنند. ایشان عضو انجمن قلب اروپا می باشند. افراد می توانند برای انجام لیزر واریس به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر مهدیس افقی:

  • اکوکاردیوگرافی
  • درمان سکته قلبی

آدرس: رشت، چهار راه گلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، ساختمان پایا، طبقه پنجم، واحد 20

شماره تماس: 01332133812

دکتر محمد اسماعیل رضایی

دکتر محمد اسماعیل رضایی

دکتر محمد اسماعیل رضایی فوق تخصص قلب و عروق و یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. دکتر رضایی بورد تخصصی طب داخلی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر محمد اسماعیل رضایی موفق به کسب بورد فوق تخصصی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند. ایشان موفق به کسب فلوشیپ اکوکاردیوگرافی از بیمارستان قلب شهید رجایی تهران هستند. ایشان همچنین دارای فلوشیپ تصویربرداری قلب از بیمارستان قلب شهید رجایی تهران نیز می باشند. دکتر رضایی یکی از با تجربه ترین پزشکان با 10 سال سابقه فعالیت در کادر هیئت علمی هستند.

خدمات دکتر محمد اسماعیل رضایی:

  • اکوکاردیوگرافی
  • هولتر ریتم قلب
  • هولتر فشار خون

آدرس: رشت، گلسار، میدان صابرین، ابتدای گلباغ نماز، ساختمان رویال، طبقه اول

شماره تماس: 01332134044

دکتر محمود هادی زاده

دکتر محمود هادی زاده

دکتر محمود هادی زاده، متخصص قلب و عروق هستند. ایشان یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران به شمار می روند. دکتر هادی زاده جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. دکتر هادی زاده بنیان گذار درمان واریس و نارسایی‌ های وریدی با لیزر و RF هستند. ایشان مدرک فوق تخصصی در درمان نارسایی‌ های قلبی و عروقی و بورد تخصصی قلب و عروق را با موفقیت کسب نمودند.

خدمات دکتر محمود هادی زاده:

  • اکوکاردیوگرافی

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی بزرگان، طبقه 3

شماره تماس: 03132242165

دکتر رضا نجاتیان رجائی

دکتر رضا نجاتیان رجائی

دکتر رضا نجاتیان رجائی، متخصص قلب و عروق هستند. ایشان یکی از بهترین متخصص لیزر واریس در ایران به شمار می روند. دکتر نجاتیان رجائی جزء با تجربه ترین و بهترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان فارغ‌ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌ باشند. دکتر نجاتیان 17 سال سابقه در زمینه قلب و عروق، آنژیوگرافی و اکوکاردیوگرافی دارند. برای لیزر واریس می توانید به ایشان مراجعه کنید.

خدمات دکتر رضا نجاتیان رجائی:

  • اکوکاردیوپرافی
  • درمان تنگی و انسداد عروق اندام‌ ها

آدرس: اراک، خیابان خرم، روبروی سازمان انتقال خون، ساختمان پزشکان بوعلی، جنب سونوگرافی

شماره تماس: 08633145366

درمان واریس با لیزر

برای از بین بردن واریس افراد می ‌توانند از لیزر استفاده کنند. لیزر بسیار قوی است و روی رگ ‌های واریسی تابیده می ‌شود و سبب از بین رفتن و محو شدن رگ ‌های واریسی می ‌شود. حرارتی که از لیزر حاصل می ‌شود، رگ مبتلا به واریس را از بین می‌ برد و آن را تبدیل به بافتی از زخم ساده می‌ کند. این بافت اسکار ایجاد شده سبب انسداد رگ می ‌شود، رگ مسدود از چرخه خونرسانی خارج می ‌شود و از بین خواهد رفت. لیزر واریس روشی کم تهاجمی است که می تواند رگ‌ های واریسی را بهبود ببخشد. در این روش از پرتو لیزر استفاده می‌ شود و این پرتوها به سمت بافت هدف با دقت رها می ‌شوند. برای لیزر واریس می ‌توانید به بهترین مرکز لیزر واریس در تهران مراجعه کنید.

درمان واریس با لیزر

مزایای لیزر واریس

افرادی که دارای رگ‌ های واریسی و عنکبوتی هستند می ‌توانند از لیزر واریس استفاده کنند. این روش دارای مزایای بسیاری است که از مزایای آن می ‌توان به روشی موثر و بی‌ خطر بودن آن، آسیب ندیدن بافت اطراف، بدون درد بودن آن، کوتاه بودن زمان انجام عمل جراحی اشاره کرد. لیزر واریس دارای دوران نقاهت و بهبودی بسیار کوتاهی است و بعد از انجام این عمل جراحی بافت اسکاری یا عیب ‌های زیبایی روی بدن افراد باقی نمی‌ ماند. در این روش فقط قسمت آسیب دیده رگ درمان می ‌شود و همچنین روشی بدون درد و بدون خطر است. برای انجام لیزر واریس سعی کنید بهترین و با تجربه ‌ترین متخصص و پزشک را انتخاب کنید.

کلام آخر

یکی از شایع ‌ترین بیماری‌ های عروقی انسان واریس می ‌باشد. به گشاد شدن سیاهرگ‌ ها، واریس گفته می‌ شود. در این بیماری سیاهرگ ‌های واریسی به شکل رگ ‌های دراز، پرپیچ و خم و متورم مشاهده می ‌شوند. بانوان بین سن 40 تا 49 سالگی به واریس بیش تر مبتلا می ‌شوند.

بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین متخصص لیزر واریس در ایران آشنا کند. با مراجعه به سایت می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir