هدف از ارائه این مقاله معرفی 10 تا از بهترین دکتر کاشت مو در مشهد می باشد. همین طور ما قصد داریم که اطلاعاتی را در خصوص کاشت مو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا در صورت مراجعه به متخصص کاشت مو دچار مشکل نشوید. یکی از مهم ترین گزینه ها در افزایش جذابیت و زیبایی افراد، داشتن موهایی پرپشت و خوش حالت است. اما گاهی ممکن است دلایل مختلفی موجب ریزش موها شود که این ریزش مو در مواردی به کاهش قابل توجه موها یا طاسی می‌انجامد. در بیشتر این موارد تنها راه چاره، کاشت مو است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.



کاشت مو چیست؟

ریزش مو دلایل متفاوت و همچنین درمان‌ های مختلفی به همراه دارد. در این میان ریزش موی شدید یا ارثی که منجر به طاسی نیز می‌ شود، فقط یک راه درمان به نام کاشت مو دارد. خوشبختانه این روش نتایج بسیار خوب و در عین حال ماندگار و طبیعی دارد. اگر بانک موی ضعیفی هم داشته باشید یا وسعت طاسی سر شما بسیار زیاد است، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

کاشت مو باعث می‌ شود فولیکول های مویی که آسیب دیده یا دچار ریزش شده اند، ترمیم گردیده و دوباره رشد کنند. این فرآیند از سه مرحله برداشت واحد های فولیکولار مو (گرافت مو) از محل اهدا کننده (بانک مو)، آماده سازی گرافت ها و مرحله آخر کاشت گرافت تشکیل می شود. برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد.

از نظر پزشکان، نقاط مورد نظر و مناسب اهدا کننده فولیکول مو، پشت سر حد فاصل دو گوش و بخشی زیر گردن خواهد بود. چرا که این ناحیه به دلیل شباهت و یکسان بودن به موهای وسط سر از لحاظ ضخامت و طول مناسب تر می باشد. در موارد خاص در صورتی که نیاز باشد از موهای بخش هایی از بدن مانند قفسه سینه نیز برای افراد استفاده می شود.

کاشت مو چیست؟

خصوصیات بهترین دکتر کاشت مو در مشهد

کاشت مو مانند سایر جراحی های زیبایی لازم است که توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود تا بتوانند با انتخاب بهترین گرافت ها نتیجه مطلوب و ایده آلی را برای زیبا جویان فراهم نمایند. معمولا متخصصین زیبایی و کاشت مو در بهترین کلینیک زیبایی در ایران فعالیت می کنند و شما می توانید جهت انجام کاشت مو به آن کلینیک مراجعه نمایید. بهترین دکتر کاشت مو در مشهد باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهتر است بدانید که دکتر کاشت مو با سابقه کاری زیاد، به صورت حرفه ای تر و با مهارت بیشتر روند کاشت مو را برای شما انجام می دهد. بنابراین جهت انجام کاشت مو به دنبال دکتری باشید که دارای تخصص و سابقه بالایی در حوزه زیبایی و کاشت مو باشد.
  • بهترین دکتر کاشت مو در مشهد حتما از روش‌ های نوین و پیشرفته استفاده می کند تا بیمار نتیجه بهتر و دوران نقاهت کمتری را تجربه کند.
  • برخورد صحیح و صبور بودن پزشک در مقابل مراجعه کنندگان و بیمار نیز یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در مشهد می باشد.
  • هر دکتری در حوزه های مختلف پزشکی می بایست پاکیزگی و بهداشت را رعایت کند و تا جایی که ممکن است از تجهیزات یک بار مصرف استفاده نماید.

فواید کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در مشهد

طبق نظرات بهترین دکتر کاشت مو در ایران کاشت طبیعی مو فواید بسیاری را به دنبال خواهد داشت که به برخی از این فواید می پردازیم:

  • موجب ایجاد ظاهر بهتر و افزایش اعتماد به نفس خواهد شد.
  • مدت زمان لازم برای بهبودی از جراحی پیوند مو در بیماران متفاوت است. بیماران می‌ توانند بعد از 3 تا 4 روز به زندگی عادی خود بازگردند و به فعالیت‌ های معمول روزانه خود ادامه دهند.
  • یکی از فواید کاشت موی طبیعی خطر بروز عفونت بسیار کم آن است. هر گونه ناراحتی که مربوط به عمل می‌شود نیز بعد از گذشت سه یا چهار روز تسکین می یابد.
  • یکی دیگر از فواید کاشت مو این است که بعد از انجام این فرآیند نیاز به حداقل مراقبت دارد. بنابراین لازم نیست که بارها و بارها به پزشک خود مراجعه کنید.
فواید کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در مشهد

نکات مهم در مراقبت بعد از کاشت مو

نکاتی که پس از کاشت مو باید به آن ها توجه نمایید:

  • شما باید تا حد امکان از استرس دوری کنید.
  • توصیه می‌شود به مدت یک هفته از رفتن به سونا، دریا و استخر خودداری نمایید.
  • در پانزده روز اول از اسپری، ژله و مواد آرایشی مو نباید استفاده شود.
  • در روزهای اول شما نباید پوست سر را لمس کرده یا خراش دهید.
  • ریزش مو بعد از 3 یا 4 هفته پس از کاشت مو شروع می‌ شود، در این صورت نباید نگران باشید، ریزش مو پس از هر عمل کاشت مو یک فرآیند قابل انتظار و طبیعی است.

کلام آخر

مقصود از ارائه این مقاله توضیحاتی در رابطه با کاشت مو و معرفی بهترین دکتر کاشت مو در مشهد به شما عزیزان بوده است. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه قدردانی می کنیم و امیدواریم که این مطالب برای شما مفید و ارزشمند بوده باشد. در ضمن شما می توانید جهت ثبت هر گونه پیشنهاد و یا انتقادی با ما در سایت جراحتو در ارتباط باشید.

source

توسط blogcheck.ir