در این مقاله قصد داریم، 10 مورد از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در صورت نیاز بتوانید به آن ها مراجعه نمایید و از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوید. رعایت سبک زندگی و تغذیه مناسب یکی از مهم ترین لازمه های داشتن اندامی زیبا و بدنی سالم می باشد. عدم رعایت این موضوع علاوه بر به وجود آوردن مشکلاتی نظیر چاقی و یا لاغری مفرط، می تواند موجب بروز بیماری های مختلف مانند کرون و یا رفلکس نیز شود. بهترین دکتر تغذیه در اصفهان نیز شرایط جسمی مراجعان خود را بررسی می نماید و رژیم های غذایی متناسب برای هر یک از آن ها ارائه می دهد. اگر شما نیز از شرایط جسمی خود ناراضی هستید و یا به بیماری هایی مانند رفلاکس معده دچار شده اید، این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و همراه ما باشید.



دکتر تغذیه کیست؟

دکتر تغذیه پزشکی می باشد که با تخصص بالای خود در حوزه تغذیه و رژیم درمانی می‌ تواند برنامه غذایی سالمی جهت بهبود سلامت شما ارائه دهد. متخصصان تغذیه در چهار حوزه اصلی فعالیت می کنند که شامل تغذیه بالینی، مدیریت خدمات غذایی، جامعه و تحقیقات می شود. متخصصان تغذیه بالینی خدمات خود را در موقعیت های بالینی ارائه می دهند وظیفه مراقبت از بیماران بستری را دارا می باشند.

در واقع به افرادی که در علم تغذیه دارای تخصص می باشند و از آگاهی بالایی در خصوص اهمیت مواد غذایی برخوردارند، دکتر تغذیه می گویند. همان طور که می دانید، یکی از اصلی ترین نیاز های هر فرد تغذیه مناسب می باشد که تاثیر بسیاری بر روی سلامت بدن و حتی روان او خواهد گذاشت.

رعایت یک برنامه غذایی مناسب می تواند علاوه بر بهبود ظاهر اندام، بر طول عمر و سلامت جسم و روح افراد نیز تاثیر بگذارد. متخصصین تغذیه می بایست برنامه غذایی روزانه مراجعان خود را بررسی کنند و با توجه به وضعیت آن ها، نوع تغذیه مناسبی را برای آن ها تعیین نمایند.

با مراجعه به بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می توانید رژیم غذایی متناسب با سن و وزن خود دریافت کنید و به بهبود ظاهر اندام و سلامت جسم و روان خود بپردازید. همچنین متخصصان تغذیه، بیماری دیابت و یا سرطان را نیز در نظر می گیرند تا برنامه غذایی معینی برای آن ها ارائه دهند.

اگر شما عزیزان از ظاهر اندام خود راضی نمی باشید و یا از بیماری های تغذیه ای رنج می برید، می توانید به بهترین دکتر تغذیه در اصفهان مراجعه نمایید و از خدمات بی نظیر او بهره مند شوید. تمامی شما عزیزانی که دچار چاقی مفرط هستید و شرایط گرفتن رژیم های غذایی و یا انجام ورزش های سخت و طاقت فرسا را ندارید، همین حالا به بهترین کلینیک لاغری در اصفهان مراجعه نمایید و از خدمات پزشکان متخصص در آن جا بهره مند شوید.

دکتر تغذیه کیست؟

ویژگی بهترین دکتر تغذیه در اصفهان

رعایت تغذیه مناسب و رژیم غذایی سالم می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر سلامت جسم و روح شما گذاشته و ظاهر اندام شما را بهبود بخشد. بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می بایست دارای ویژگی های برتری نسبت به سایر پزشکان فعال در این حوزه باشد که مراجعان را به سمت خود جذب نماید. از برترین و مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می بایست هنگام ارائه رژیم غذایی، علاوه بر سلامت جسم، سلامت روح و روان افراد را نیز در نظر بگیرد و رژیم غذایی مناسب با نوع سبک زندگی آن ها ارائه دهد.
  • پزشک منتخب شما می بایست در زمینه انواع رژیم های غذایی از دانش کافی برخوردار باشد و رژیمی متناسب با سن و وزن شما در نظر بگیرد.
  • متخصص تغذیه منتخب شما می بایست همواره اطلاعات خود در زمینه رژیم غذایی و تغذیه اصولی را بر اساس استاندارد های روز جهان به روز رسانی نماید.
  • بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می بایست دارای اخلاق و رفتاری مناسب باشد و سلامت بیمار را اولویت اول خود قرار دهد.
  • پزشک منتخب شما می بایست اطلاعات جامعی از خواص مواد غذایی و خوراکی ها در اختیار شما بگذارد و شرایط شما را هنگام تجویز رژیم در نظر بگیرد.

همچنین اگر شما عزیزان به دلیل عدم رعایت رژیم غذایی مناسب دچار چاقی در نواحی شکم و پهلو شده‌ اید و به دنبال حذف چربی های موجود در این نواحی می باشید، می توانید به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اصفهان مراجعه نمایید و در کم ترین زمان ممکن اقدام به حذف چربی های اضافی شکم کنید.

بهترین دکتر تغذیه در اصفهان را بشناسید!

دکتر علیرضا واعظ شوشتری

دکتر علیرضا واعظ شوشتری

دکتر علیرضا واعظ شوشتری مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند. ایشان در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردند و در این امتحان موفق به اخذ بورس خارج کشور شدند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • جوانسازی پوست
  • معاینه
  • لیزر

آدرس: اصفهان، خیابان توحید میانی، قبل از چهار راه پلیس، مقابل اداره ثبت، ساختمان آریا، طبقه اول

شماره تماس: 03191620100

دکتر سارا صافی

دکتر سارا صافی

دکتر سارا صافی متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان با داشتن تخصص و تجربه بسیار بالا در زمینه تغذیه و رژیم درمانی به عنوان یکی از متخصصین معروف و به نام در این حوزه به شمار می روند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند تا مراجعه کنندگان رضایت کافی از ایشان داشته باشند و بهترین خدمات را دریافت کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • افزایش وزن
  • معاینه
  • برنامه برای کودکان

آدرس: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپه سالار، نبش چهار راه اول (بهمن)، به سمت چپ، پشت فضای سبز، ساختمان راشا

شماره تماس: 36635649-031

دکتر نگار اصلانی

دکتر نگار اصلانی

دکتر نگار اصلانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان عضو کمیته تغذیه و عضو هیات مدیره انجمن تغذیه اصفهان می باشند و در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه تهران می باشند و ۱۶ سال سابقه رژیم درمانی در کلینیک خصوصی و درمانگاه را دارد و ۳ سال سابقه تدریس در اموزشگاه سلامت را دارد و مولف ۳ جلد کتاب در زمینه تغذیه با عنوان های، تغذیه، سلامتی و تناسب اندام و اپیدمیولوژی تغذیه است. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • پیشگیری و درمان چاقی
  • معاینه
  • اختلالات چربی خون

آدرس: اصفهان، خیابان آماد گاه، جنب داروخانه اصفهان، مجتمع پزشکی بوعلی، طبقه اول شمالی

شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۱۲۱۴۵

دکتر رضا غیاثوند

دکتر رضا غیاثوند

دکتر رضا غیاثوند متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و بهترین متخصص تغذیه اصفهان به انتخاب سازمان نظام پزشکی می باشند و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عضو انجمن تغذیه امریکا و عضو انجمن تغذیه ایران می باشند و پژوهشگر برتر کشور در سال 1391 می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند تا مراجعه کنندگان رضایت کافی از ایشان داشته باشند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • رژیم های کاهش و افزایش وزن
  • معاینه
  • کمک به افزایش قد

آدرس : اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، بعد از چهار راه ابوالحسن اصفهانی (تقاطع شریف واقفی و گلزار)، طبقه فوقانی داروخانه بهشتی

شماره تماس: 09135955004

دکتر تینا جعفری

Dr - Tina Jafari.

دکتر تینا جعفری متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و تحصیلات خود را در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان رساندند و سپس دکترای تخصصی خود را در رشته تغذیه و رژیم درمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام دادند و در حال حاضر در کنار طبابت بعنوان استاد دانشکده پزشکی در حال خدمت می باشند و مقالات علمی متعددی در زمینه های پزشکی و تغذیه در ژرنالهای معتبر دنیا به چاپ رسانده اند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • افزایش وزن
  • معاینه
  • پیشگیری و درمان چاقی

آدرس : اصفهان ، خیابان وحید قبل از چهارراه رودکی، داخل کوچه 19(شهید نیک نفس) مجتمع باران، پلاک 86

شماره تماس: 09912954891

دکتر مریم سبکتکین

دکتر مریم سبکتکین

دکتر مریم سبکتکین متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی و لاغری موضعی می باشند و عضو هیات مدیره انجمن تغذیه اصفهان و محقق و نویسنده کتاب در حیطه علوم تغذیه می باشند و ۱۷ سال سابقه کار رژیم درمانی در بیمارستان، شبکه بهداشت و کلینیک های خصوصی و مطب شخصی دارند و عضو بنیاد ملی نخبگان و استعداد های درخشان می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • لیفت صورت
  • معاینه
  • کاهش سایز

آدرس: زرین شهر، خیابان باهنر، روبروی درب جدید بیمارستان شهدای لنجان، طبقه فوقانی داروخانه دکتر پور مشهدی

شماره تماس: 09389991673

دکتر کیانوش کریمی

دکتر کیانوش کریمی

دکتر کیانوش کریمی متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و سابقه کار در حیطه رژیم درمانی در زمینه چاقی و لاغری و بیماران دیابتی و قلب و عروق…. را دارند و سابقه کار در زمینه تحقیقات علمی در بیمارستان امید و مرکز تحقیقات بیمارستان را دارند و سابقه ارائه مقالات علمی در کنگره های تغذیه و غدد و داخلی و زنان و مامایی و قلب و عروق را دارند و عضو هیات مدیره انجمن تغذیه ایران می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • افزایش وزن
  • معاینه
  • برنامه برای کودکان

آدرس: خیابان امادگاه ، بعد از چهار راه محمداباد ، سمت راست از سمت چهارباغ عباسی ، مجتمع پزشکی سینا ، طبقه چهارم

شماره تماس: 03132232078

دکتر هانیه متین

دکتر هانیه متین

دکتر هانیه متین متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و محقق و نویسنده چندین مقاله پژوهشی بویژه درزمینه میگرن و کارشناس علوم تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کارشناس ارشد تغذیه ورزشی می باشند و عضو انجمن تغذیه استان اصفهان می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند تا مراجعه کنندگان رضایت کافی از ایشان داشته باشند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • رژیم غذایی بیماران کلیوی
  • معاینه
  • رژیم غذایی ویژه کودکان

آدرس : ملک شهر، خیابان مطهری، بعد از بانک صادرات ، مجتمع پزشکی سینا ، طبقه 4 واحد 2

شماره تماس: 09014558225

دکتر فاطمه شیرانی

دکتر فاطمه شیرانی

دکتر فاطمه شیرانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و محقق مرکز تحقیقات امنیت غذایی و معاونت تحقیقات فناوری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند و تقدیر نامه به عنوان مشاور تغذیه و رژیم درمانی برگزیده سال 1399 از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کردند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند تا مراجعه کنندگان رضایت کافی از ایشان داشته باشند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • رشد قدی
  • معاینه
  • کنترل وزن کودکان

آدرس: اصفهان، میدان جمهوری (دروازه تهران)، جنب بانک مسکن ، مقابل فضای سبز ، مجتمع پزشکی نگین ، طبقه اول ، واحد 4

شماره تماس: 09140330848

دکتر الهام حسینی

دکتر الهام حسینی

دکتر الهام حسینی متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و 8 سال سابقه کار بالینی در بیمارستان و کلینیک را دارند و محقق و نویسنده مقالات علمی در زمینه ارتباط تغذیه و بیماری ها می باشند و کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند تا مراجعه کنندگان رضایت کافی از ایشان داشته باشند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان می باشند.

خدمات:

  • رژیم غذایی
  • رژیم درمانی در ورزشکاران
  • معاینه
  • رژیم درمانی در بارداری

آدرس: خیابان شمس ابادی، قب از چهارراه عباس اباد، جنب داروخانه دکتر انصاری، بن بست بامداد، ساختمان سپهر

شماره تماس: 03137923183

وظایف بهترین دکتر تغذیه در اصفهان

همان گونه که قید کردیم، متخصصان تغذیه در چهار حوزه تغذیه بالینی، مدیریت خدمات غذایی، جامعه و تحقیقات در حال فعالیت می باشند. متخصصان تغذیه بالینی وظیفه فعالیت در موقعیت های بالینی را دارا می باشند تا از بیماران بستری مراقبت نمایند.

آن ها به خانواده بیماران در اجرای رژیم غذایی و درمان های تغذیه بیماران کمک می کنند و اغلب برنامه غذایی برای یک بیماری زمینه‌ ای مانند دیابت و یا فشار خون بالا ارائه می دهند. اما دیگر تخصص های تغذیه در زمینه بیماری‌ های خاص نمی باشد و شامل نظارت بر تولید مواد غذایی، اجرای برنامه تغذیه برای جامعه و پژوهش در بیمارستان ها و سازمان ها می شود.

متخصصان تغذیه به طور کلی به عنوان بخشی از تیم پزشکی فعالیت می کنند تا برترین خدمات را به مراجعان خود ارائه دهند. معمولاً بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی می بایست زیر نظر بهترین دکتر تغذیه در اصفهان پیش رود تا با وجود تغذیه سالم به بهبود سلامت فرد کمک نمایند. به طور کلی بهترین دکتر تغذیه در اصفهان وظایف زیر را در قبال مراجعان خود بر عهده دارد:

  • ارزیابی نیاز های تغذیه ای و بهداشتی بیماران در طول روز
  • مشاوره و ارائه اطلاعات دقیق در رابطه با تغذیه مناسب و عادات غذایی سالم
  • بررسی بودجه بیمار و ارائه برنامه غذایی متناسب با آن
  • ارائه رژیم های غذایی مناسب با توجه به سن و وزن بیمار جهت نتیجه گیری در طولانی مدت یا کوتاه مدت
  • ارزیابی اثرات رژیم غذایی در طولانی مدت یا کوتاه مدت
  • به روز رسانی علم تغذیه خود بر اساس استاندارد های روز دنیا
  • اطلاع از آخرین تحقیقات به عمل آمده در حوزه علم تغذیه جهت تبدیل به توصیه های عملی
وظایف بهترین دکتر تغذیه در اصفهان

متخصص تغذیه چه بیماری هایی را درمان می کند؟

سلیاک: گلوتن نوعی پروتئین ضروری برای بدن می باشد که آن را می توان در دانه های گندم و یا جو پیدا نمود. بیماری سلیاک بیماری می باشد که موجب می‌ شود فرد نسبت به گلوتن حساسیت نشان دهد. اگر بیماران سلیاک گلوتن مصرف کنند، بدن آن ها پاسخ ایمنی نشان داده و آسیب هایی را به روده کوچک وارد می‌ نماید.

این بیماری می تواند مشکلاتی مانند کم خونی و یا پوکی استخوان را در افراد به وجود آورد و مانع رشد کودکان نیز شود. متخصصان تغذیه برنامه ریزی غذایی به آن ها ارائه می دهند تا تمامی مواد مغذی را برای آن ها در نظر بگیرند.

کرون: این بیماری مربوط به التهاب روده می باشد و معمولاً تا پایان عمر همراه فرد خواهد ماند. در بیماری کرون، قسمت هایی از دستگاه گوارش دچار التهاب می شود و توسط علائمی مانند درد شکم و اسهال خود را نشان می دهد. بیماری کرون می تواند در دستگاه گوارش، از دهان تا مقعد را درگیر کند و مشکلات جدی برای فرد به وجود آورد.

حساسیت غذایی: یکی دیگر از بیماری هایی که با مراجعه به بهترین دکتر تغذیه در اصفهان درمان خواهد شد، حساسیت غذایی می باشد. دکتر تغذیه کمک خواهد کرد تا مواد غذایی که که بدن فرد به آن ها واکنش نشان خواهد داد مصرف نشود. طی این روند ممکن است ویتامین ها و مواد معدنی مهم در بدن کاهش پیدا کنند که پزشک شما رژیم غذایی جایگزین برای آن ها در نظر می گیرد.

رفلاکس معده: رفلاکس یا اسید معده زمانی ایجاد می شود که اسید معده به مری باز گردد. این بیماری عوارضی مانند تنگ شدن مری را به دنبال خواهد داشت و می بایست توسط رژیم غذایی مناسب کنترل شود.

سرطان: یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از سرطان، دنبال نمودن رژیم غذایی مناسب می باشد. اگر در اطرافیان خود دارای سابقه سرطان می باشید می بایست به بهترین دکتر تغذیه در اصفهان مراجعه نمایید تا با دریافت برنامه غذایی سالم، خطر ابتلا به آن را تا حد بسیاری کاهش دهید.

همچنین از دیگر بیماری هایی که توسط دکتر تغذیه می توان آن ها را درمان یا کنترل نمود می توان به بیماری التهابی روده، سندروم روده تحریک پذیر، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، چاقی و لاغری، بیماری کلیوی، پوکی استخوان، بیماری گوارشی، بالا بودن کلسترول و فشار خون، اختلالات اشتها و بارداری اشاره نمود.

کلام آخر

متخصص تغذیه فردی می باشد که با ارائه رژیم های غذایی مناسب، سلامت روح و روان افراد را بهبود بخشیده و موجب افزایش ظاهر زیبایی اندام آن ها نیز خواهد شد. بهترین دکتر تغذیه در اصفهان با بررسی سن و وزن شما و همچنین بیماری‌ های زمینه‌ ای، برنامه تغذیه مناسبی جهت درمان برخی از بیماری ها نیز به شما ارائه خواهد داد.

در این مقاله سعی داشتیم 10 مورد از بهترین دکتر تغذیه در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با مراجعه به آن ها سلامت را جسم و حتی روح خود باز گردانید. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفا نظرات و یا پیشنهادات خود را از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir