آشنایی شما با بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، هدف اصلی این مقاله می باشد. همان طور که می دانید، زیبایی یکی از مهم ترین مواردی است که افراد به آن اهمیت بسیاری می دهند. مو تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد و ریزش مو می تواند یکی از عوامل کاهش اعتماد به نفس در افراد باشد. ریزش مو دلایل متفاوت و همچنین درمان‌ های مختلفی نیز دارد. ریزش موی شدید یا ارثی که منجر به طاسی نیز می‌ شود فقط یک راه درمان دارد و آن کاشت مو می باشد. در ادامه این مقاله برای دریافت اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.



کاشت مو چیست؟

کاشت طبیعی مو یک روش درمان و فعالیت زیبایی محسوب می شود که به انتقال فولیکول­‌ های مو از یک نقطه در سر یا بدن به قسمت‌ های جلویی و میانی سر در افراد گفته می شود. قسمتی که فولیکول‌­ ها از آن برداشت می­‌ شوند را “بانک مو” و نواحی بدون موی سر را که فولیکول ­‌ها در آن قرار گرفته می شود “دریافت کننده” می نامند.

دلایلی چون استفاده از انواع سشوار ها و اتو مو، شامپو های نامناسب با توجه به جنس مو ها، رنگ های شیمیایی برای مو، بیماری های ژنتیکی و هورمونی و موارد مشابه آن باعث می شود که فولیکول های مو ضعیف شده و در نهایت ریزش مو شکل بگیرد. عمل زیبایی کاشت مو به صورت طبیعی باعث شده تا فولیکول های آسیب دیده مو، ترمیم یافته و دوباره رشد کند. این فرآیند از سه مرحله برداشت واحد های فولیکولار مو (گرافت مو) از محل اهدا کننده (بانک مو)، آماده سازی گرافت ها و مرحله آخر کاشت گرافت تشکیل می شود.

کاشت مو چیست؟

خصوصیات بهترین دکتر کاشت مو در تبریز

با توجه به نظرات بهترین دکتر کاشت مو در ایران می خواهیم به بررسی یک سری نکات مهم درباره خصوصیات بهترین دکتر کاشت مو در تبریز بپردازیم. برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

  • یکی از بارزترین ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو، برخورد مناسب با مراجعه کننده می باشد. احترام و برخورد صحیح با مراجعین موجب ایجاد فضای صمیمی و مثبت بین متقاضی و پزشک شده و باعث ایجاد حس اطمینان در مراجعه کننده می شود.
  • یک دکتر کاشت موی خوب باید با بیمار صادق باشد و در زمان مشاوره به آن یادآوری کند که با کاشت مو نمی توان تراکم مویی که فرد در سن 16 سالگی داشته برای وی در این جلسه ایجاد نمود.
  • بهترین دکتر کاشت مو، طبیعتاً دارای مهارت و سابقه بالایی می باشد. بهتر است برای دست یابی به نتیجه مطلوب، قبل از انتخاب پزشک مورد نظر در مورد دانش و تجارب آن تحقیقات لازم را انجام دهید.
  • هر پزشک معتبر در حوزه پزشکی، از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و به روز استفاده می کند. چرا که استفاده از دستگاه های استاندارد و پیشرفته به درمان بهتر بیماران کمک بسیاری می کند.

10 تا از بهترین دکتر کاشت مو در تبریز را بشناسید!

روش های کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در تبریز

پزشکان و متخصصین حوزه زیبایی، روش‌ های کاشت مو را در دو گروه کلی طبقه‌ بندی می کنند:

روش کاشت مو بدون بانک مو یا روش BHT که در آن از موهای بدن برای کاشت در سر استفاده می‌ شود.

روش با جراحی: کاشت موی نواری یا FUT که قدیمی­ ترین و متداول­‌ ترین روش کاشت مو محسوب می شود. در این روش، نواری از پوست پشت سر ( بانک مو ) برداشته شده و برای شست‌ و شو و جدا کردن گرافت‌­ ها (قطعه‌­ای از بافت حاوی فولیکول­‌ های مو برای کاشت) به یک اتاق خاص برده می ­‌شود. سپس گرافت ­‌های جدا شده در قسمت طاس یا کم‌­ موی سر پیوند داده می‌ ­شود.

روش بدون جراحی: تکنیک‌ انتقال واحد‌ های فولیکولی یا FUE که در ایران با نام FIT شناخته می‌شود. روش‌هایی مانند SUT و Micro FIT نیز بر اساس روش FIT انجام می‌ شوند.

FUE: در این روش، بخشی از بانک مو تراشیده شده و سپس رشته‌ های مو به صورت برش‌ های دایره‌ ای جداگانه بریده و به قسمت دریافت کننده پیوند داده می‌ شود.

FIT: در این روش مانند FUE، فولیکول مو به صورت جداگانه از بانک مو استخراج و در قسمت دریافت کننده، پیوند داده می‌­ شود.

SUT: این تکنیک، روش جدیدی است که تمام مراحل کاشت مو با استفاده از دستگاه­‌ های اتوماتیک و تحت نظارت پزشک انجام می­‌ شود.

Micro FIT: در روش Micro-FIT، جراح از ابزار های بسیار ظریف و پیچیده ­‌تری برای برداشت مو استفاده می­‌ کند و ظاهر بهتر و عوارض کمتری نسبت به روش FIT دارد.

روش های کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در تبریز

مراحل کاشت مو

طبق نظرات متخصصین پوست و موی بهترین کلینیک زیبایی در ایران، مراحل کاشت مو باید در چند مرحله زیر انجام شود:

1. مشاوره رایگان برای کاشت مو و معاینه موی سر و انتخاب بهترین روش کاشت

2. انجام آزمایشات لازم قبل از عمل کاشت و تجویز دارو های لازم توسط پزشک

3. آماده‌ سازی بیمار برای رفتن به اتاق عمل و برداشت و معاینه فولیکول‌ های مو

4. کاشت مو

کلام آخر

هدف از ارائه این مقاله، آشنایی شما با 10 تا از بهترین دکتر کاشت مو در تبریز بوده است تا در صورت نیاز اطلاعات کافی از آن ها را در اختیار داشته باشید. از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما قدر دانی می کنیم و امید است که این مطالب برای شما مفید بوده باشد. همچنین می توانید در صورت ثبت هر گونه پیشنهاد و یا انتقادی با ما در سایت جراحتو در ارتباط باشید.

source

توسط blogcheck.ir