اسپری مو جزء محصولات آرایشی بسیار پرکاربرد است که بیشتر در سالن های زیبایی از آن استفاده می شود؛ از این رو می خواهیم 10 تا از پرطرفدارترین اسپری مو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال آسوده محصول مورد نظر خود را بیابید؛ اسپری مو می تواند به موها فرم و حالت دهد و زیبایی موها را چندین برابر کند؛ اسپری مو می تواند از حرکت موها در برابر باد و رطوبت جلوگیری کند؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن محصول مورد نظر خود هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.



انواع اسپرى مو

اسپرى مو انواع مختلفى دارد كه هر يک از آن ها براى مو فوايد و مزاياى به خصوصى دارد؛ در ادامه آن ها را براى شما شرح خواهيم داد :

اسپری موی حالت دهنده : اين نوع از اسپرى مو را می توان بر روی موهایى كه خشک و خیس اند اسپری کرد؛ این نوع اسپری‌ها جهت حفظ كردن حالت مو و همچنين فرم دهی به مو تاثير فوق العاده اى دارند؛ نه تنها اين محصول از کیفیت بالايى برخوردار است بلكه مدت زمان ماندگاری آن بالاست و می تواند به خوبى استایل و حالت موهایتان را در تمام طول روز حفظ کند.

اسپری موی تثبیت کننده : این نوع از اسپری نیز ويژگى هايى شبیه به اسپری حالت دهنده دارد که مى تواند به آسانى حالت موهای شما را فیکس و ثابت نمايد؛ این محصول به صورت اسپری مایع در بازار يافت مى شود که پس از گذشت چند ثانیه قرار گيرى بر روی مو، خشک می‌شود.

اسپری موی ترمیم کننده : در واقع این نوع از اسپری مو همانند یک نرم کننده عالی عمل مى كند؛ در صورتى كه شما موهای آسیب دیده ای دارید، اسپری موى ترميم كننده مى تواند گزينه مناسبى برای شما باشد؛ اين اسپرى موجب صاف شدن لایه های کوتیکول مو مى شود و موها را نرم تر مى كند و در نهايت راحت تر شانه مى شود.

اسپری موی براق کننده : این نوع از اسپری مو براى كسانى كه موهایشان آسیب دیده، خشک و کدر و مستعد وز شدن مى باشد، مناسب است؛ در ضمن اين محصول مى تواند براقيت و درخشش خاصى به موها بدهد؛ لازم به ذكر است که این اسپرى ها تنها اسپری های پایه ای مو مى باشند.

اسپری موی کراتینه : شما مى توانيد از اين محصول جهت مراقبت كردن از سلامت و زیبایی موهايتان استفاده كنيد؛ اين اسپری مو سرشار از کراتین است که استفاده كردن از آن موجب ترمیم شدن ساقه‌های موی آسیب دیده مى شود و مانع از خشک شدن بافت مو مى گردد.

در صورت استفاده روتین و مرتب از این محصول، فواید و مزاياى بسیاری زيادى از جمله ترمیم شدن بافت آسیب دیده مو، راحت تر شانه شدن مو، افزایش يافتن ميزان حالت پذیری مو، ممانعت از وز شدن موها، نرم تر شدن و افزايش لطافت موهای خشک، جلوگیری كردن از به وجود آمدن موخوره، جلوگیری كردن از گره خوردگی بخش هاى انتهای ساقه های مو، لخت تر شدن بخش ساقه های مو، تقویت شدن و تغذیه كردن فولیکول‌های تار مو و افزایش يافتن ميزان درخشندگی بافت مو دارد.

اسپری‌ موی دوفاز: اين نوع از اسپری مو، یک محصول تقویت کننده مو است که مى توان آن را در بازار در دو نوع ترمیم کننده و اسـپری موی دوفاز نرم کننده يافت؛ اسپری موی دوفاز تركيباتى دارد كه مى تواند مثل یک باند ظریف موهايى كه آسیب دیده اند را در بربگیرد و موجب ترمیم شدن آن‌ها شود؛ این اسپری حاصل از عصاره گیاهان دریایى است که در واقع تمام خواص این گیاهان بر هیچکس پوشیده نیست.انواع اسپرى مو

نحوه استفاده از اسپری مو

قبل از استفاده کردن از پرطرفدارترین اسپری مو، به طور حتم موهایتان را تمیز کنید و قبل از آن اصلا از ژل یا موس مو، استفاده نکنید؛ در صورتی که موهای خود را قبل از استفاده از اسپری مو، با بهترین انواع شامپو مو بشویید، موهای شما بسیار جذاب و زیبا می شود.

نکته بسیار مهم دیگری که باید در این باره بدانید این است که خشک بودن موها قبل از استفاده کردن از اسپری مو بسیار مهم می باشد؛ اگر که موهای شما مرطوب یا خیس باشد، به احتمال بسیار زیاد به نتیجه مورد نظر خود بعد از استفاده کردن از این محصول، نخواهید رسید؛ زیرا در صورتی که موها مرطوب یا خیس باشد، بعد از استفاده کردن از اسپری مو، مجددا حالت و فرم جدیدی پیدا می‌کند.

در ضمن به شما توصیه می‌کنیم که هرگز موهای خود را کاملا محکم با حوله خشک نکنید؛ بهترین کار این است که حوله را به دور موهای خود به آرامی بپیچید و اجازه دهید تا موهایتان خشک شود؛ از این رو این روش کمک بزرگی می‌کند تا موهای شما وز نشود؛ همان گونه که شما می‌دانید اسپری مو با انواع مختلفی در بازار مشاهده می شود.

از این رو توصیه می شود که اسپری موی مناسب جنس موهایتان انتخاب نمایید؛ به عنوان مثال بعضی از مارک های این محصول، موجب درخشش بسیار بیشتر موها می شوند و بعضی دیگر جهت فرم دادن و ثابت کردن موها قدرت بسیار زیادی دارند.

جهت استفاده کردن از پرطرفدارترین اسپری مو باید آن را با فاصله معینی از موهای خود قرار دهید؛ مقدار این فاصله باید تقریبا ۱۰ الی ۱۵ سانتی‌متر باشد؛ اگر که اسپری مو در فاصله بسیار نزدیکی از مو قرار بگیرد، این امکان وجود دارد که موها به یکدیگر بچسبند و حالت جذابی نداشته باشند؛ در ضمن نباید اسپری را تنها به یک بخش از موهایتان بزنید و باید آن را به تمام بخش‌های سر اسپری کنید.نحوه استفاده از اسپرى مو

لازم به ذکر است که قبل از استفاده کردن از این محصول، به خوبی آن را تکان دهید تا مواد موجود  به خوبی اسپری شود. همچنین پس از اسپری به موها، چند ثانیه صبر کنید، نتیجه را ببینید و در صورتی که باز هم موها نیاز به اسپری داشت، دوباره از این محصول آرایشی مو استفاده کنید.

10 تا از پرطرفدارترین اسپری مو را بشناسید!

اسپرى مو تافتاسپرى مو تافت

اسپرى مو تافت يكى از بهترين و پرطرفدارترین اسپری مو در بازار مى باشد كه مى تواند به خوبى به موها حالت دهد و هيچ گونه حس چسبندگي در موها ايجاد نكند؛ اين محصول مى تواند اکسیژن‌رسانی بسيار خوبى به موها ببخشد و كمک بزرگى به برطرف‌کردن خشکی پوست سر و شکنندگی مو كند.

بايد تمام سعی خود را به كار گيريد كه زمان اسپری کردن مو، ميزان فاصله اى كه اسپرى تا موهایتان دارد را حفظ نماييد زيرا نبود فاصله كافى، موجب به وجود آمدن سفیدک‌هایی در سطح مو مى شود؛ این محصول در مقابل رطوبت مقاومت بسيار زيادى دارد و در صورتى كه در تماس با آب قرار بگيرد، حالت موها از بين نمى رود؛ اسپری نگهدارنده مو تافت حجمى برابر۲۵۰ میلی‌لیتر دارد و قدرت پوشش‌دهی تقريبا ۵ برابر براى موها دارد و تاثير بسزايى در براق تر نشان دادن موها دارد.

اسپرى مو لافارراسپرى مو لافارر

اسپرى مو لافارر يک محصول بسيار با كيفيت جهت نرم کردن ساختار مو و حالت دادن به موى همه افراد است؛ همچنين كسانى که موهای زبر و خشک و خشن دارند مى توانند به راحتى از اين اسپرى استفاده كنند و به نتيجه مورد نظر خود دست يابند؛ از جمله مهمترین و موثرترين ویژگى كه این محصول متناسب با مواد موثر و عصاره‌های گیاهی دارد، باز کردن گره‌های حاصل از در هم تنیده شدن سطوح آسیب دیده در مو‌های خشن و زبر است.

نه تنها ‌این محصول ويژگى هاى ذكر شده را دارد بلكه سبب افزایش يافتن ميزان ضخامت مو مى شود و به دليل داشتن عصاره‌های گیاهی رطوبت رسان،‌ مى تواند رطوبت خوبى به ساقه مو برساند و در ضمن باعث بهبود يافتن شانه پذیری موهاى افراد شود؛ اسپری نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر در ترکیبات خود مواد سيليكونى بسیار کمی دارد؛ تمامى اين مزايا موجب شده كه جزء پرطرفدارترین اسپری مو شناخته شود.

اسپرى مو فرش فيلاسپرى مو فرش فيل

اسـپری مو فرش فيل يک اسپرى احیاکننده دو فاز است كه ضد الکتریسیته ساکن مى باشد و موجب افزایش يافتن ميزان شفافیت، نرمی و ابریشمی مو مى شود؛ در صورت اسپرى کردن این محصول با كيفيت، شانه زدن موها بسيار راحت‌تر مى گردد و گره هايى كه در مو وجود دارند سریع ‌تر باز مى شوند؛ اگر از اين اسپری احیاکننده به طور مكرر استفاده شود باعث افزایش يافتن استحکام، لطافت، درخشندگی و سلامت موها مى شود.

پس از استفاده كردن از اسپرى احیاکننده دو فاز فرش، هيچ نیازى به آبکشى كردن موها نخواهيد داشت و در ضمن به راحتى می‌توانید براى موهاى خود از سشوار یا اتوی مو یا فر کننده های خانگی استفاده نماييد تا موهای شما بسيار خوش حالت تر شود؛ بهترين راه كار اين است كه براي حفظ سلامت موهاى خود از اسپرى مو استفاده كنيد؛ اسپرى مو فرش فيل يكى از پرطرفدارترین اسپری مو مى باشد.

اسپرى مو لورآلاسپرى مو لورآل

اسپرى مو لورآل در سری Elnett جزء اسپرى هاى بسيار حرفه اى و با كيفيت این برند مى باشد كه بعد از استفاده كردن از این نوع اسپرى مى توانيد اختلاف کیفیتش را با برند های دیگر به خوبى مشاهده كنيد؛ اين مدل از اسپری موهای لورآل ۶ نوع است كه برای کاربردهای مختلف طراحی شده و در بازار وجود دارد؛ مى توان گفت اسپرى مو لورآل يكى از بهترين و پرطرفدارترین اسپری مو مى باشد.

اين محصول حجمى برابر ٢٥٠ ميلى ليتر دارد كه در كشور فرانسه توليد شده است؛ اين اسپرى مو به عنوان يک اسپرى نگهدارنده و حالت دهنده شناخته مى شود؛ در تركيبات اين محصول ويتامين وجود ندارد؛ بسيارى از افراد طرفدار هميشگى اين اسپرى مو هستند و براى زيبايى حالت موهاى خود از آن استفاده مى كنند.

اسپرى مو آلبورااسپرى مو آلبورا

اسپرى مو آلبورا حالت دهنده مو سر است كه از ويژگى درخشندگی و چسبندگی بسيار فوق العاده اى برخوردار است و مى تواند حالت موهای سرتان را به خوبى تثبیت نماید؛ این اسپری مو به سرعت خشک مى شود و به آسانى قابل شانه زدن است؛ اسپرى مو آلبورا موجب محافظت از فرم موهایتان در برابر رطوبت و باد مى شود.

اسپرى مو آلبورا جزء بهترين و پرطرفدارترین اسپری مو در بازار است كه مى تواند به موها حالت دهد و فرم موها را به خوبى نگه دارد؛ حجم اين محصول با كيفيت برابر ۵۰۰ میلی لیتر است و از سازمان غذا و دارو مجوز اخذ كرده است؛ اين اسپرى هيچ گونه شوره و سفيدكى در موها ايجاد نمى كند و در تركيبات خود ويتامين B5 دارد.

اسپرى مو آى ان جىاسپرى مو آى ان جى

اسپری مو iNG جزء محصولات بسيار پرطرفدار اين برند مى باشد كه موجب براق شدن موها مى شود؛ در تركيبات اين محصول مواد مغذى و موثرى وجود دارد كه لايه اى بر روى موها ايجاد مى كند و از آسيب رسيدن به موها جلوگيرى مى نمايد؛ اين اسپرى موها را چرب نمى كند و در ضمن از چسبيده شدن موها به يكديگر جلوگيرى مى كند.

وجود روغن آرگان و آووکادو و ترکیبات روغنی در اين محصول، نه تنها بافت مو را به طور عميق تغذيه مى كند بلكه موجب ترمیم شدن موهای شکننده و آسيب ديده مى شود و خشکی مو را برطرف می كند؛ همچنين این مواد اسید های چربى كه جهت رشد و ترمیم شدن مو مورد نياز هستند را فراهم مى كند؛ با كمک اين محصول موها حالت و حجم مى گيرد و البته وز نمى شود؛ حجم اين اسپرى برابر۲۵۰ میلی لیتر است؛ اسپرى مو آى ان جى ويتامين E دارد و يكى از پرطرفدارترین اسپری مو مى باشد.

اسپرى مو باله آاسپرى مو باله آ

اسپرى مو باله آ يكى از پرطرفدارترین اسپری مو مى باشد كه محافظى بسیار قوی براى انواع موهای سر افراد است؛ اين اسپرى مو مى تواند از موها تا دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد در مقابل حرارت اتو مو و سشوار و اتوی مو محافظت نمايد؛ اسپرى مو باله آ براى موهایى كه آسیب دیده اند و فر هستند و در ضمن انتهای آن ها شکننده و موخوره دار است گزينه بسيار مناسبى باشد.

در تركيبات اين محصول روغن كرچک وجود دارد و البته هيچ سولفاتى ندارد كه از اين رو مى تواند رطوبت كافى و مورد نياز را به موها برساند؛ اسپرى مو باله آ يک اسپرى حالت‌ دهنده، نگهدارنده، صاف کننده است كه از وز شدن موها جلوگيرى مى كند؛ حجمى كه اين محصول دارد برابر ۲۰۰ میلی لیتر است كه حاوى ويتامين هاى موثر مى باشد؛ اين اسپرى در كشور آلمان ساخته شده است و طرفداران بسيار زيادى دارد.

اسپرى مو ديتروناسپرى مو ديترون

اسپری مو ديترون يک اسپرى دو فاز رطوبت رسان مو است که برای داشتن سالم و زیبا نگه داشتن موهاى خود مى توان از اين محصول باكيفيت استفاده كرد؛ در تركيبات این سرم روغن آرگان و کراتین وجود دارد كه روغن آرگان موجب نرم و مرطوب شدن بافت مو مى شود و خاصیت شانه پذیری موها را افزايش مى دهد؛ در این محصول كراتين هيدروليز شده وجود دارد كه مى تواند سبب تغذيه رسانى به ساقه موهای خشک و آسیب دیده شود.

در ضمن ترکیبات سیلیکونی كه در این اسپری وجود دارند اثر چربی بر روی مو ايجاد نمى كنند و درخشندگی و نرمی موها را افزايش مى دهند؛ با كمک اين محصول موها صاف مى شوند و از گره خوردن آن ها جلوگیری می شود؛ برای انواع مو حتی موهایى كه چرب اند مى توان از اين محصول استفاده كرد.

براى مصرف اين اسپرى مو اپلیکاتور اسپری ای وجود دارد که به آسانى می توانید اسپرى را بر روی موهایتان اسپری نماييد؛ اين محصول در كشور ايران ساخته شده است و حجمش برابر ۲۵۰ میلی لیتر است؛ اين اسپرى يكى از پرطرفدارترین اسپری مو مى باشد.

اسپرى مو كاسپيناسپرى مو كاسپين

اسپرى مو كاسپين جزء بهترين و پرطرفدارترین اسپری مو است كه مى تواند به طور قوى به موها حالت دهد؛ اين اسپرى مو موجب افزايش يافتن ميزان درخشندگى و براقى موها مى گردد و مى تواند به موها حالت دهد و در ضمن حالت و مدل مو را به طور فوق العاده ای تثبيت نمايد؛ مدت زمان ماندگاری اين محصول تا ۴۸ ساعت است كه مى تواند جلوه ای به طور کامل طبیعی برای مو به وجود آورد.

اسپرى مو كاسپين موجب تقویت شدن تارهای مو مى گردد و استحکام ساقه های مو را افزايش مى دهد؛ این محصول داراى يک رایحه بسیار ملایم است كه براى افراد مصرف كننده هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند؛ اين اسپرى در ايران ساخته شده است و البته هيچ ويتامينى در ترکیباتش ندارد.

اسپرى مو لمسراسپرى مو لمسر

اسپری مو لمسر یکی از محصولات آرایشی بسيار به روز و پرطرفدار است که در بازه زمانى بسيار كوتاه مى تواند به موهای شما حالت دهد و فیکس نگه دارد؛ در صورت استفاده كردن از اسپری مو لمسر، حالت موهایتان را به راحتى مى توانيد فيكس نماييد و موها را بسيار پر حجم تر نشان دهید؛  به دليل تركيبات و ویتامین B5 كه در اين محصول به كار رفته است، موجب تقویت ساقه مو مى شود و موجب افزايش ميزان انعطاف، استحکام و حجیم تر شدن مو می شود.

با كمک اين محصول گردش خون در پوست سر افزایش می يابد و هيچ گونه آسیبی به ساقه و ریشه مو نمى رسد و در ضمن از شکننده شدن تارهای مو جلوگیری می شود؛ درجه قدرت حفظ حالت مو در اين اسپری مو برابر 4 است كه مى تواند موها را در برابر باد، باران، رطوبت و تعریق مقاوم كند.

اين محصول مى تواند بيشترين ميزان درخشندگی را بر روی تارهای مو به وجود آورد و سبب به وجود آمدن چسبندگی مو نشود؛ مدت زمان ماندگارى اين محصول برابر يک شبانه روز است؛ اسپرى مو لمسر يكى از پرطرفدارترین اسپری مو مى باشد.

عوارض استفاده از اسپرى مو

استفاده از اسپرى مو ممكن است با عوارض و مشكلاتى همراه باشد كه در ادامه براى شما شرح خواهيم داد :

1 . اسپری‌های مو در ترکیبات خود مواد فعالی از جمله پلیمرها و حلال‌ها دارد؛ نکته استرس دهنده و نگران‌کننده اى كه در رابطه با مصرف كردن این ‌گونه مواد وجود دارد مربوط به تحریک شدن چشم، بینی، گلو و پوست است؛ در ضمن ترکیباتى كه در پرطرفدارترین اسپری مو وجود دارد ممكن است موجب بروز واکنش‌های آلرژیک از جمله عطسه، قرمزی چشم، بثورات پوستی و حتی خارش پوست شود.

2 . در صورت استفاده كردن به طور مکرر از پرطرفدارترین اسپری مو می‌تواند موجب بروز مشکلات تنفسی گردد؛ عوارض جانبی ديگرى كه این محصولات در بر دارند شامل افت فشار خون و بیماری‌های ریوی است؛ بسیاری از اسپری‌های مو در ترکیبات خود پروپیلن گلیکول دارند که اگر شما آن ها را به طور مداوم استنشاق كنيد مى تواند سمی باشد؛ از اين رو بهترين كار اين است كه از مصرف كردن اسپری‌های موی داراى این ترکیب خودداری نماييد.

3 . مصرف كردن بیش‌ از اندازه از پرطرفدارترین اسپری مو ممكن است به مرور زمان موجب ضعیف شدن فولیکول‌های مو شود و در ضمن تارهای مو را شكننده كند؛ در این صورت موهایتان بیشتر از مواقع ديگر در معرض شکستگی است و به دنبال آن، ریزش موی سر رخ مى دهد.

4 . متناسب با ترکیباتى كه در پرطرفدارترین اسپری مو موجود است، اين احتمال وجود دارد كه افراد مسموم شوند، این مسمومیت هنگامى رخ مى دهد که افراد اسپری مو را بو كنند یا آن را به درون گلو یا چشم‌هایشان اسپری نمايند.عوارض استفاده از اسپرى مو

قيمت پرطرفدارترين اسپرى مو چه مقدار است؟

براى خريد پرطرفدارترین اسپری مو بايد هزينه اى بپردازيد كه مقدار اين مبلغ به موارد مختلفى بستگى دارد؛ به عنوان مثال نوع برند اسپرى تاثير بسزايى در هزينه ها دارد زيرا هر برندى متناسب با كيفيت محصول و ويژگى هايى كه دارد از قيمت متفاوتى برخوردار است؛ به طور كلى مى توانيد براى اطلاع از خريد يک اسپرى مو مناسب، وارد سايت ما شويد.

كلام آخر

اسپرى مو جزء محصولات آرايشى محسوب مى شود كه مى تواند حالت و فرم موها را به خوبى حفظ نمايد؛ از اين رو مطالب مفيدى در رابطه با اسپرى مو در اختيار شما قرار داديم و در ضمن سايت جراحتو 10 تا از پرطرفدارترین اسپری مو را به شما معرفى كرد تا بتوانيد به راحتى محصول مورد نظرتان را بيابيد.

از اين كه تا پايان اين مقاله با ما همراه بوديد از شما بسيار ممنون و متشكر هستيم و در صورتى كه هر گونه انتقاد يا پيشنهاد در رابطه با اسپرى مو داريد مى توانيد از طريق سايت با ما در ميان بگذاريد.

source

توسط blogcheck.ir