بسیاری از افرادی از خشکی پوست بدن خود رنج می برند و به دنبال محصول مناسب جهت نرم کردن پوست شان هستند؛ از این رو می خواهیم 10 تا از پرفروش ترین لوسیون بدن ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید؛ لوسیون بدن انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها متناسب با نوع نیاز پوست بدن مورد استفاده قرار می گیرند؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن لوسیون بدن مناسب هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.



لوسیون بدن چیست؟

پوست بدن انسان به دلایل مختلفی از جمله کاهش چربی بدن، ابتلا به برخی بیماری های پوستی، استفاده از برخی دارو ها دچار خشکی می شود؛ با استفاده از محصولات متنوع از جمله کرم مرطوب کننده، کرم نرم کننده، لوسیون بدن، کرم آبرسان می توان خشکی پوست را تا حد ممکن برطرف کرد و پوستی نرم و مرطوب داشت.

لوسیون بدن را یک پماد موضعی در نظر می گیرند که می تواند پوست بدن را تا حد ممکن نرم و لطیف کند؛ این محصول کمک می کند تا پوست بدن از هر گونه حساسیت و خشکی به دور شود؛ همه افراد با هر نوع پوستی که دارند می توانند به راحتی از لوسیون بدن استفاده نمایند و پوست خود را آبرسانی کنند و بوی خوش ایجاد کنند.لوسیون بدن چیست؟

مزایای استفاده از لوسیون بدن

استفاده از لوسیون بدن مزایا و فواید بسیار زیادی به همراه دارد که این مزایا به شرح زیر می باشند :

رطوبت رساندن به پوست : کسانی که در مناطقی با آب و هوای خشک زندگی می‌کنند و پوستشان بسیار حساس و خشک است، می توانند از لوسیون‌های بدن استفاده نمایند؛ در اثر خشکی و سرما، پوست بدن انسان آسیب می بیند که با استفاده از لوسیون بدن پوست رطوبت رسانی می شود.

از بین بردن خشکی پوست : در صورتی که پوست بدن افراد چرب باشد نیز ممکن است دچار خشکی شود که با لوسیون بدن این خشکی پوست برطرف می شود.

رفع پینه پوست : در صورتی که شما جزء آن دسته از افرادی هستید که پوست کف پاهای شما به علت خشک شدن بسیار زیاد ترک می‌خورد، می توانید از لوسیون بدن استفاده کنید تا کمک شایانی در این زمینه به شما کند؛ لوسیون‌های بدن می توانند موجب جدا شدن سلول‌های مرده کف پا شوند.

حس خوب، بوی‌خوش : اگر از لوسیون‌های بدن رایحه دار برای پوست بدن خود استفاده کنید، یک حس بسیار خوب به شما انتقال می یابد و ممکن است این بو برای شما فراموش نشدنی باشد.

حفظ آرامش : در صورتی که پوستتان در بهترین شرایط، سالم و شاداب باشد و نیاز به هیچ‌ محصول مرطوب‌کننده‌ای نداشته باشد، تنها استفاده از لوسیون‌ بدن به پوست‌ آرامش خاصی هدیه می دهد.

شفافیت پوست : اگر از هر یک از انواع لوسیون‌های بدن استفاده شود، درخشندگی خاصی به پوست می رسد؛ اکثر لوسیون‌ ها دارای ترکیبات سفید کننده می باشند که موجب روشن تر شدن پوست‌ می‌گردند؛ در ضمن بعضی از این لوسیون ها دانه های بسیار کوچک دارند که سبب پاکسازی و اسکراب پوست می شوند؛ با این دانه ها سلول های مرده سطح پوست جدا می گردند.

لوسیون بدن متناسب با نوع پوست

هر یک از افرادی که قصد استفاده از پرفروش ترین لوسیون بدن را دارند، باید آن را متناسب با جنس و نوع پوست خود انتخاب کنند؛ در ادامه لوسیون بدن متناسب با هر نوع پوستی را برای شما ذکر خواهیم کرد :

مناسب پوست معمولی : برخی از لوسیون ها برای پوست معمولی بسیار مناسب هستند و کسانی که جنس پوستشان معمولی می باشد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند؛ در این نوع از لوسیون‌ ها ویتامین C وجود دارد که موجب کاهش صدمات حاصل از رادیکال‌های آزاد می شود؛ ژل ‌هایی که بسیار خشک یا بسیار چرب هستند، موجب افزایش سنگینی پوست می شوند؛ از این رو نباید در مصرف آن ها زیاده روی کرد.

مناسب پوست چرب : کسانی که پوست بدنشان چرب است باید از لوسیون هایی استفاده کنند که سبک و برپایه آب می باشند؛ این نوع از لوسیون بدن در مقایسه با لوسیون های دیگر به سرعت جذب پوست می شود؛ در ضمن این افراد باید سعی کنند که از لوسیون بدن های حاوی الکل و وازلین استفاده نکنند.

مناسب پوست خشک : برخی از لوسیون ها حاوی روغن جوجوبا و روغن دانه آفتابگردان می باشند که برای افراد با پوست خشک بسیار مناسب اند؛ کسانی که پوستشان خشک است نباید از لوسیون‌هایی که حاوی الکل اند استفاده نمایند.لوسیون بدن متناسب با نوع پوست

مناسب پوست حساس : کسانی که پوست بدنشان حساس است باید از لوسیون هایی استفاده نمایند که مواد تسکین دهنده دارند؛ این افراد باید از استفاده از لوسیون‌های حاوی رنگ، اسانس و مواد شیمیایی اجتناب کنند.

مناسب پوست مختلط : برخی از افراد پوست بدنشان ترکیبی است که در این صورت بهتر است از لوسیون بدون روغن استفاده نمایند؛ این نوع از لوسیون ها سبب ایجاد تعادل در نواحی خشک و چرب پوست می شوند.

10 تا از پرفروش ترین لوسیون بدن را بشناسید!

لوسیون بدن نیوآلوسیون بدن نیوآ

لوسیون بدن نیوآ جزء محصولات پرکاربرد این برند می باشد؛ در ترکیبات این محصول، عصاره شیر وجود دارد که این عصاره خود مزایا و فواید بسیار زیادی برای پوست دارد؛ با استفاده از این لوسیون بدن، منافذ باز پوست بسته می شوند و تا حد ممکن سلول های مرده از بین می روند؛ لوسیون بدن نیوآ می تواند از پیری پوست جلوگیری کند و سوزش و خشکی پوست را از بین ببرد.

لوسیون بدن نیوآ یکی از پرفروش ترین لوسیون بدن در بازار است که شهرت بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد برای داشتن پوست بدن بسیار نرم و لطیف از آن استفاده می کنند؛ در ضمن این محصول در ترکیبات خود روغن بادام دارد که با شیر ترکیب شده و پوستی لطیف به ارمغان می آورد؛ هر فردی با هر نوع پوستی که دارد می تواند از لوسیون بدن نیوآ با خیال آسوده استفاده کند، همچنین این محصول از پوست های خشک به خوبی می تواند محافظت کند.

لوسیون بدن کیوویلوسیون بدن کیووی

لوسیون بدن کیووی یکی از پرفروش ترین لوسیون بدن می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد برای داشتن پوست بدن نرم و رفع مشکلات پوستی خود از آن استفاده می کنند؛ این محصول می تواند پوست بدن را بدون ایجاد چربی مرطوب کند، از پوست بدن در مقابل عوامل محیطی محافظت نماید، نواحی از پوست که آسیب دیده را ترمیم کند؛ به طور کلی لوسیون بدن نیوآ می تواند گزینه بسیار خوبی برای کسانی که پوست بدن خشک و حاوی اگزما دارد مناسب باشد زیرا در ترکیبات خود رنگ و عطر ندارد.

در ترکیبات اصلی این محصول لانونین و روپلین گلیکول وجود دارد که موجب سلامت و لطافت پوست می شود؛ این لوسیون به دلیل داشتن خاصیت ترمیم کنندگی پوست، می تواند شما را از استفاده از کرم ترمیم کننده پوست بی نیاز نماید؛ در صورتی که به دنبال یافتن یک محصول منحصر به فرد برای پوست بدن خود هستید، از لوسیون بدن کیووی استفاده کنید.

لوسیون بدن پریملوسیون بدن پریم

لوسیون بدن پریم یک لوسیون روشن کننده است که به علت داشتن ترکیبات عالی و منحصر به فرد موجب روشن شدن پوست بدن می شود؛ در مواد تشکیل دهنده پریم عصاره روغن نارگیل، شی باتر، شیرین بیان وجود دارد که این مواد می توانند لکه هایی که ناشی از بارداری، بیماری های پوستی و ژنتیک هستند را از بین ببرند و بهبود دهند.

برخی از افراد به دلیل ابتلا به بیماری اگزما یا هایپرپیگماتناسیون، پوستشان دچار زخم و تیرگی شده است که لوسیون بدن پریم می تواند به درمان این مشکلات کمک بزرگی کند؛ حتی این لوسیون بدن می تواند تیرگی های موجود در برخی نواحی بدن از جمله زیر بغل، کساله ران، زانو را برطرف کند؛ این محصول جزء پرفروش ترین لوسیون بدن در بازار می باشد.

لوسیون بدن سی گللوسیون بدن سی گل

لوسیون بدن سی گل یکی از پرفروش ترین لوسیون بدن در بازار است و طرفداران بسیار زیادی دارد؛ بسیاری از افراد برای داشتن پوست بدن بسیار لطیف و نرم از این محصول منحصر به فرد استفاده می کنند؛ لوسیون بدن سی گل در ترکیبات خود مواد خاصی از جمله شی باتر، عصاره پنبه دانه، روغن بادام، روغن نارگیل، موم عسل، پروتئین شیر و سویا دارد که این مواد می توانند پوستی لطیف و نرم و مرطوب برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

لوسیون بدن سی گل یک محصول بسیار قوی جهت نرم و مرطوب کردن پوست بدن می باشد که می تواند به خوبی سوزش و خشکی پوست را برطرف نماید؛ کسانی که پوست بدنشان معمولی و خشک است می توانند به راحتی از این محصول استفاده نمایند.

لوسیون بدن آدرالوسیون بدن آدرا

لوسیون بدن آدرا یک لوسیون ضد چروک می باشد که می تواند از پیری پوست بدن افراد جلوگیری کند؛ با استفاده از این لوسیون پوست بدن مرطوب و سفت می شود؛ در ترکیبات این لوسیون بدن کو آنزیم و روغن بادام و آلوئه ورا وجود دارد که نرمی و لطافت پوست را افزایش می دهد؛ هر یک از این مواد تاثیر بسزایی در رطوبت رسانی به پوست دارند و می توانند پوست انسان را در برابر اشعه های مضر محافظت کنند؛ تمامی این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین و پرفروش ترین لوسیون بدن در نظر گرفته شود.

لوسیون بدن هیدرودرملوسیون بدن هیدرودرم

لوسیون بدن هیدرودرم یک محصول حاوی ویتامین های متعدد از جمله ویتامین E ، A و D می باشد؛ این لوسیون بدن در ترکیبات خود گلیسیرین و اوره دارد که این دو ماده موجب تنظیم توازن آب و چربی در پوست می شوند؛ در صورت وجود هیالورونیک اسید به عنوان یک ترکیب دیگر در این لوسیون، رطوبت طبیعی پوست حفظ می گردد و نتایج حاصل از آن منجر به نرم شدن و بهبود یافتن انعطاف‌پذیری پوست می شود؛ این مزایا سبب شده که لوسیون بدن هیدرودرم به عنوان پرفروش ترین لوسیون بدن شناخته شود.

لوسیون بدن هیدرودرم در ترکیبات خود پروتئین ابریشم دارد که این ماده خود موجب حفظ کردن ساختار طبیعی و رطوبت پوست می شود؛ به دلیل وجود روغن بادام در مواد تشکیل دهنده لوسیون بدن هیدرودرم، پوست نرم و لطیف می شود و در ضمن موجب افزایش ویژگی التیام بخشی و قدرت نفوذ پوست می شود؛ در صورتی که از این محصول استفاده کنید، آب پوست را دفع نمی کند و در نهایت موجب حفظ رطوبت پوست می شود؛ این محصول فاقد اسانس و مواد آلرژی زا است که برای همه افراد از جمله خانم های باردار نیز مناسب می باشد.

لوسیون بدن کامانلوسیون بدن کامان

لوسیون بدن کامان دارای خاصیت مرطوب کنندگی است و برای افرادی که پوست بدنشان حساس و خشک است مناسب می باشد؛ این محصول، رایحه نارگیل بادام و عسل دارد که همین رایحه بافتی نرم و لطیف برای آن به ارمغان آورده است و هیچ گونه چربی بر روی پوست ایجاد نمی کند و به سرعت جذب می‌گردد؛ لوسیون بدن کامان مزایا و فواید بسیار زیادی دارد که این موارد موجب شده جزء پرفروش ترین لوسیون بدن در بازار قرار بگیرد.

لوسیون بدن کامان نه تنها مواد مغذی به پوست بدن می رساند بلکه می تواند موجب افزایش میزان استحکام و ترمیم و بازسازی پوست شود؛ با استفاده از این محصول چین و چروک ها کاهش می یابند و از پیری پوست بدن تا حد ممکن جلوگیری می شود؛ مواد تشکیل دهنده لوسیون کامان دارای هیالورونیک اسید، شی باتر، عصاره آلوئه ورا و ویتامین C است که به آبرسانی کردن و حفظ نمودن رطوبت پوست کمک می کند و در نهایت تاثیر قابل توجهی بر روی تسکین یافتن و رفع خشکی و التهابات پوستی می گذارد.

لوسیون بدن پرودرمالوسیون بدن پرودرما

لوسیون بدن پرودرما یک محصول مناسب برای مرطوب کردن پوست بدن انسان می باشد؛ در ترکیبات این محصول اوره ۲۰% و مواد مغذی وجود دارد که برای تامین کردن و حفظ نمودن رطوبت مورد نیاز پوست است؛ این لوسیون برای کسانی که پوست خشک، حساس و اگزمایی دارند بهترین گزینه می باشد؛ با کمک این لوسیون بدن، التهابات، قرمزی، خارش در پوست کاهش می یابد و در نهایت از بروز پوسته ریزی و ترک خوردگی جلوگیری می کند.

مواد تشکیل دهنده لوسیون بدن پرودرما دارای شی باتر و عصاره کالاندولا است که به دلیل داشتن خواص التیام بخشی و نرم کنندگی، انعطاف پذیری و الاستیسیته پوست را افزایش می یابد؛ این محصول می تواند به آسانی بر روی پوست پخش گردد و هیچ اثر چربی بر روی پوست باقی نگذارد؛ این لوسیون بدن می تواند خشکی های نواحی مختلف پوست بدن از جمله زانو، آرنج و پاشنه را برطرف کند؛ این مزایا و کاربردهای لوسیون بدن پرودرما موجب شده که به عنوان پرفروش ترین لوسیون بدن شناخته شود.

لوسیون بدن وازلینلوسیون بدن وازلین

لوسیون بدن وازلین با عصاره آلوئه ورا جزء محصولات بسیار باکیفیت از این برند می باشد که موجب پاکسازی پوست می شود و از به وجود آمدن خارش و خشکی پوست جلوگیری می کند؛ در صورتی که از این محصول تنها یک مرتبه استفاده کنید، لطافت و نرمی پوست خود را حس خواهید کرد؛ این لوسیون بدن موجب آبرسانی پوست می شود و می تواند به راحتی جذب پوست گردد؛ در ضمن با استفاده از این محصول، هر گونه التهابات پوست کاهش می‌ یابد.

لوسیون بدن آلوئه ورا وازلین هیچ گونه چربی مازاد بر روی پوست ایجاد نمی‌کند و از این رو شما می‌توانید از این محصول به صورت روزانه و پس از هر مرتبه استحمام استفاده نمایید؛ این لوسیون بدن سبب به وجود آمدن پوستی شاداب، نرم و لطیف می شود؛ از این رو لوسیون بدن وازلین به عنوان پرفروش ترین لوسیون بدن در نظر گرفته می شود.

لوسیون بدن آردنلوسیون بدن آردن

لوسیون بدن آردن یک مرطوب کننده بسیار قوی پوست بدن است که سبب از بین رفتن خشکی و زبری پوست می‌شود؛ در صورت استفاده از این محصول رطوبت پوست حفظ می شود و نرمی و لطافت پوست افزایش می یابد؛ با کمک لوسیون بدن آردن التهابات موجود در پوست کاهش می یابد و نشانه‌های درماتیت آتوپیک و اگزما کمتر می شود؛ لوسیون بدن آردن چربی و سنگینی بر روی پوست بدن ایجاد نمی کند و می تواند با سرعت زیاد جذب پوست شود و پوست خشک را التیام بخشد و نرم کند.

لوسیون بدن آردن در ترکیبات خود هیالورونیک اسید دارد و می تواند از خشکی پوست جلوگیری کند؛ این لوسیون بدن آبرسانی پوست انجام می دهد و پوستی نرم و مرطوب به ارمغان می آورد؛ عصاره جو دو سر در لوسیون بدن آردن می تواند موجب کنترل التهابات ناشی از بروز خشکی‌های شدید شود؛ این لوسیون بدن فاقد پارابن، اسانس و الکل است و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند؛ تمامی این مزایا موجب شده که به عنوان پرفروش ترین لوسیون بدن در نظر گرفته شود.

عوارض استفاده از لوسیون بدن

در صورت استفاده کردن از لوسیون بدن، ممکن است عوارض و خطراتی به وجود آید که باید نسبت به آن ها اطلاعات کافی داشت؛ عوارض استفاده از لوسیون بدن شامل موارد زیر می باشد :

ایجاد واکنش‌های آلرژیک : در صورتی که از لوسیون بدن استفاده کنید ممکن است پوست شما دچار حساسیت شود؛ در برخی مواقع پوست بدن قرمز می شود و سوزش و خارش مشاهده می شود؛ جهت جلوگیری کردن از به وجود آمدن واکنش‌های آلرژیک، بهترین کار این است که ابتدا تنها مقداری از لوسیون را بر روی بخش داخلی آرنج تان امتحان نمایید؛ پس از این که یک روز گذشت و هیچ عارضه ای مشاهده نکردید، می‌توانید از آن محصول استفاده کنید.

بروز قرمزی، تحریک و بثورات پوست : برخی مواقع پوست بدن در برابر بسیاری از محصولات پوستی از جمله لوسیون بدن تحریک می شود؛ افرادی که پوستشان حساس است نسبت به ترکیبات و مواد تشکیل دهنده لوسیون بدن واکنش نشان می دهد و حساسیت می کند؛ در این گونه مواقع پوست بدن قرمز می شود و در نهایت منجر به بثورات پوست می گردد؛ در این گونه مواقع بر روی پوست بدن، جوش یا دانه‌های قرمزی مشاهده می‌شود که با خارش همراه است.

تورم صورت : در صورتی که از لوسیون بدن مناسب پوست صورت استفاده کنید و صورت نسبت به لوسیون واکنش نشان دهد، ورم می کند که باید به سرعت با بهترین دکتر پوست در ایران مشورت کرد.

سوزش پوست : برخی مواقع به دلیل وجود ترکیباتی در لوسیون بدن، پوست دچار سوزش می شود که این سوزش بیشتر در نواحی که لوسیون استفاده شده حس می شود.

سرگیجه شدید : در صورتی که بدن در برابر لوسیون بدن واکنش شدید نشان دهد، احساس سرگیجه و ضعف به وجود می آید که در این صورت بهتر است زمان خرید پرفروش ترین لوسیون بدن به ترکیبات موجود در آن توجه کرد؛ در ضمن باید ابتدا مقدار کمی از لوسیون بدن را بر روی ناحیه کوچکی از بدن امتحان کرد.

به وجود آمدن مشکلات تنفسی : برخی از افراد بدنشان در برابر استفاده از یک لوسیون بدن، به گونه ای شدید واکنش نشان می دهد که فرد تنگی نفس پیدا می کند و باید به سرعت استرس را از خود دور کند و از پزشک متخصص کمک بگیرد.عوارض استفاده از لوسیون بدن

ترکیبات موجود در پرفروش ترین لوسیون بدن

لوسیون بدن مانند هر یک از محصولات آرایشی و بهداشتی دیگر، ترکیباتی دارد که هر یک از این مواد از خواصی برخوردار هستند و موجب جلب نظر افراد مصرف کننده می شود؛ ترکیبات لوسیون بدن شامل کرودامول، روغن مورینگا، ویتامین  C، ویتامین E، اولئونیک اسید است.

کرودامول موجب نرم شدن پوست بدن انسان می شود؛ روغن مورینگا روغنی کاملا مفید و مغذی می باشد که از خواص نرم کنندگی خوبی برخوردار است؛ ویتامین C نیز سبب کاهش یافتن چین و چروک های پوست بدن می شود؛ ویتامین E نیز نقش یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی را دارد؛ اولئونیک اسید یک ماده آنتی اکسیدان است که موجب نرم شدن و افزایش یافتن خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

کلام آخر

لوسیون بدن یک محصول بسیار کاربردی است که موجب نرم و لطیف شدن پوست بدن می شود؛ هر یک از انواع لوسیون بدن در خود ترکیباتی دارند که برای نوعی از پوست مناسب می باشند؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با لوسیون بدن در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو 10 تا از بهترین بالم لب را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با پرفروش ترین لوسیون بدن دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir