در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید در صورت نیاز به آن ها مراجعه کرده و سلامت موهای خود را به آن ها بسپارید. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که تمامی افراد با آن دسته و پنجه نرم می کنند ریزش مو می باشد که به دلایل مختلفی ایجاد می شود. ریزش مو به معنی ریزش بیش از 100 تار موهای شما در طول روز می باشد که تداوم آن به مرور زمان می‌ تواند موجب طاسی شده و ظاهری ناپسند را برای شما ایجاد کند. به همین دلیل می بایست تمامی شما عزیزان پس از مشاهده علائم آن، به بهترین دکتر ریزش مو در اهواز مراجعه نمایید و به درمان آن توسط روش هایی همچون مزوتراپی مو و یا تزریق هیرفیلر بپردازید. پس جهت مطالعه علائم و دلایل این عارضه و همچنین شناسایی برترین پزشکان فعال در حوزه ریزش مو در شهر اهواز، این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و همراه ما باشید.



ریزش مو چیست؟

داشتن موهای پر پشت و زیبا یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی صورت می باشد که همواره تمامی افراد به دنبال داشتن آن هستند. یکی از عارضه هایی که زیبایی موهای شما را برهم می زند و می‌ تواند کم‌ پشتی را به ارمغان آورد، ریزش مو می باشد که همواره بسیاری از افراد با آن درگیر هستند.

ریزش مو به معنای ریختن روزانه بیش از 100 تار مو می باشد که می تواند در صورت عدم درمان، طاسی و کم پشتی را برای فرد به ارمغان آورد. افرادی که دارای ریزش مو می باشند، پس از شستن موها و یا شانه کردن آن ها، حجم بسیاری از موهای خود را از دست می دهند. اما مهم ترین نکته جهت درمان این عارضه، شناسایی علل آن می باشد که ممکن است در بسیاری از افراد متفاوت باشد.

همچنین در نظر داشته باشید که ریختن روزانه 80 الی 100 تار مو کاملا طبیعی می باشد و هیچ گونه جای نگرانی ندارد. دلایل ریزش مو می‌ تواند به صورت ژنتیکی باشد و یا به دلیل کمبود مواد مغذی در بدن شما رخ دهد. تمامی شما عزیزان جهت شناسایی این دلایل می بایست هر چه سریع تر به بهترین دکتر ریزش مو در اهواز مراجعه نمایید و ریزش موی خود را کنترل نمایید.

ریزش مو می‌ تواند از راه های مختلف و به صورت ناگهانی رخ دهد و پوست سر یا کل بدن فرد را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. برخی از انواع ریزش مو و علائم آن شامل موارد زیر می باشد:

نازک شدن تدریجی موهای بالای سر: یکی از شایع ترین نوع ریزش مو که به دلیل افزایش سن رخ می‌ دهد این مورد می باشد که در مردان بیشتر بروز می دهد. در این نوع ریزش مو، ناحیه پیشانی عقب نشینی کرده و دچار طاسی می شود. اما در بانوان معمولاً خط موی ناحیه پیشانی حفظ می شود؛ اما بخشی از موجب گسترش می یابد.

ریزش موی طاسی نقطه ای یا مدور: این نوع ریزش مو بر پوست سر تاثیر خود را می گذارد و ممکن است موجب ریزش مو در ناحیه ابروها نیز شود و در این صورت می توانید به بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز مراجعه نمایید و از ابرو هایی زیبا و پر پشت بهره مند شوید. در این نوع ریزش مو، پیش از ریزش دچار خارش می شوید و می بایست جهت درمان آن به بهترین دکتر ریزش مو در اهواز مراجعه نمایید.

سست شدن مو: یکی از دلایلی که می تواند موجب بروز این نوع ریزش مو شود، استرس و شوک های عاطفی می باشد. در این نوع ریزش مو با شانه کردن و شستن و یا حتی آرام کشیدن، موهای شما ریخته و به مرور موهای تان کم پشت می شود.

تمامی شما عزیزانی که هر یک از موارد فوق را دارا می باشید می بایست هر چه سریع تر به بهترین دکتر ریزش مو در اهواز مراجعه نمایید. اما در نظر داشته باشید که اگر ریزش موی شما به مرحله طاسی رسیده است، می بایست هر چه زودتر به بهترین دکتر کاشت مو در اهواز مراجعه نمایید و از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوید.

ریزش مو چیست؟

ویژگی بهترین دکتر ریزش مو در اهواز

شهر اهواز یکی از پهناور ترین شهرهای کشور می باشد که در سراسر آن پزشکان بسیاری در زمینه ی درمان ریزش مو مشغول به ارائه خدمات می باشند. اما برخی از پزشکان از مهارت لازم برخوردار نمی باشند و ممکن است نتوانند کمک بسیاری در این حوزه به شما عزیزان نمایند.

بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می بایست دارای ویژگی های متمایز کننده ای نسبت به تمامی پزشکان مشغول در این حوزه باشد که بتواند تمامی مراجعان را به سوی خود جذب نماید. از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می بایست توسط روش هایی همچون تزریق هیرفیلر و یا مزوتراپی مو اقدام به درمان ریزش موی شما نماید و مانع از کم پشتی و طاسی موهای شما شود.
  • متخصص موی منتخب شما می بایست از جدیدترین متد ها و شیوه های درمان ریزش مو جهت دریافت نتیجه هر چه سریع تر برای بیماران خود استفاده کند.
  • بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می بایست در مجهز ترین و پاکیزه ترین کلینیک ها مشغول به ارائه خدمات ریزش مو باشد به مراجعان خود باشد و از کیفیت کار بالایی برخوردار باشد.
  •   پزشک منتخب شما در حوزه درمان ریزش مو می بایست مدارک تخصصی خود در حوزه تخصصی پوست و مو را از معتبر ترین دانشگاه های سطح کشور دریافت نموده باشد و از تجربه بالایی در حوزه درمان ریزش مو برخوردار باشد.
  • بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می بایست قیمت های کاملا مقرون به صرفه برای تمامی خدمات خود از جمله درمان ریزش مو به روش هایی همچون مزوتراپی مو در نظر بگیرد.
  • پزشک منتخب شما می بایست در بهترین کلینیک زیبایی در اهواز مشغول به ارائه خدمات به مراجعان خود باشد و از کادر پزشکی و پرسنلی کاملا مجرب و خوش رفتار برخوردار باشد.
  • بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می بایست تمامی خدمات درمانی موی خود را در مکان هایی معتبر و زیر نظر وزارت بهداشت و درمان کشور انجام دهد و تمامی تاییدیه های لازم از سوی این نهاد را دارا باشد.

10 تا از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز را بشناسید!

دکتر محمد امیدیان

دکتر محمد امیدیان

دکتر محمد امیدیان متخصص درماتولوژی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و دارای سابقه چند سال فعالیت تخصصی در این حیطه اند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • بیماری پوستی
  • معاینه
  • مشکلات ناخن

آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، نبش خیابان اردیبهشت، مجتمع اویستا، طبقه ۲

شماره تماس: ۰۶۱۳۳۳۳۳۰۲۱

دکتر سید محمد رادمنش

دکتر سید محمد رادمنش

دکتر سید محمد رادمنش متخصص پوست می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و مطب شخصی ایشان در اهواز می باشد که مطب ایشان یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین و بهداشتی ترین مطب های اهواز می باشد و ایشان دانشیار بیماری های پوست در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • لیزر
  • معاینه
  • رفع تاتو

آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان ۴ شرقی

شماره تماس: ۰۶۱۳۳۹۲۱۵۹۸

دکتر مریم زینلی

دکتر مریم زینلی

دکتر مریم زینلی متخصص درماتولوژی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان دارای کلینیک می باشند که در کلینیک ایشان از بهترین مواد و متریال برای تزریق انواع ژل ها استفاده می شود و دارای مجهز ترین دستگاه های لیزر روز دنیا نیز می باشد و بخاطر برخورد بسیار محترمانه با مراجعه کنندگان خود، تمرکز بالا در هنگام انجام خدمات از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • بیماری پوست
  • معاینه
  • تزریق ژل

آدرس : اهواز ،خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان وهابی، نبش ۱۴ کیان اباد، مجتمع هانی

شماره تماس: ۰۶۱۳۳۹۱۹۵۶۱

دکتر نریمان شهبا

دکتر نریمان شهبا

دکتر نریمان شهبا متخصص پوست و مو می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و مدرک تخصص خود را دریافت نمودند و ایشان از خوش سابقه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می‌ روند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • لیفت
  • معاینه
  • جوانسازی پوست

آدرس : خوزستان، اهواز، خیابان طالقانی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر سلطانی، مجتمع پزشکی شهریار

شماره تماس: 06132202485

دکتر ژیلا فتحی

دکتر ژیلا فتحی

دکتر ژیلا فتحی متخصص پوست می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند و موفق به کسب مدرک تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • بیماری پوست
  • معاینه
  • تزریق ژل

آدرس : اهواز، کیانپارس، نبش خیابان سوم شرقی، مجتمع پزشکی پارس

شماره تماس: 06133920483

دکتر نوشین سادات اوائی

دکتر نوشین سادات اوائی

دکتر نوشین سادات اوائی متخصص پوست می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان موفق به دریافت مدرک تخصصی می باشند و یکی از بهترین و با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست و زیبایی می باشند و ایشان به بهداشت مطب خود بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را ارائه دهند و برای ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • کربوکسی تراپی
  • معاینه
  • تزریق ژل

آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اصلی بین 10 و 11 شرقی، مجتمع سپهر، طبقه اول، واحد 3

شماره تماس: 06133924767

دکتر ازیتا هژبری زاده

دکتر ازیتا هژبری زاده

دکتر ازیتا هژبری زاده متخصص پوست می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را به پایان برسانند و موفق به دریافت مدرک تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشند و ایشان به بهداشت مطب خود بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را ارائه دهند و برای ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • تزریق ژل
  • معاینه
  • بیماری پوستی

آدرس : اهواز، کیانپارس، بلوار توحید، نبش خیابان خرداد، مجتمع بوعلی سینا

شماره تماس: 09909162963

دکتر ارش ایوبی

دکتر ارش ایوبی

دکتر ارش ایوبی متخصص پوست و مو می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان دارای مدرک تخصصی در رشته پوست، مو می باشند و ایشان از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در کلینیک خود استفاده می کنند و تمام تلاش خود را می‌ کنند تا خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را ارائه دهند و برای ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • کاشت مو
  • معاینه
  • لیزر

آدرس : اهواز، کیانپارس، نبش خیابان غربی، مجتمع پزشکی فارابی، طبقه چهارم

شماره تماس: 06133378806

دکتر سونیا ابراهیمی

دکتر سونیا ابراهیمی

دکتر سونیا ابراهیمی متخصص پوست می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان دوره دکترای عمومی خود را در دانشگاه جندی شاپور اهواز به اتمام رساندند و ایشان به مدت 10 سال افتخار همکاری به عنوان پزشک معاینه ممیز و سر ممیزی سازمان انتقال خون خوزستان را داشتند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را ارائه دهند و برای ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات:

  • ریزش مو
  • جوانسازی
  • معاینه
  • درمان جوش

آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان ابان غربی، مجتمع تخصصی ابان، طبقه 6

شماره تماس: 09160442104

دکتر همایون زهتاب

دکتر همایون زهتاب

دکتر همایون زهتاب فوق تخصص جراحی پلاستیک می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک می باشند و دارای مدرک جراحی های زیبایی از کانادا می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را ارائه دهند و برای ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز می باشند.

خدمات :

  • ریزش مو
  • لیفت ابرو
  • معاینه
  • تزریق ژل

آدرس : اهواز، کیانپارس، نبش 6 شرقی

شماره تماس: 06133922893

دلایل اصلی ریزش مو

عفونت یا بیماری قارچی: بیماری عفونتی و قارچی مانند کرم حلقه دار می تواند موجب بروز عارضه ریزش مو شوند و به تدریج به مرحله طاسی سر نیز رسند.

کمبود مواد مغذی: کمبود ویتامین های گروه B و همچنین ویتامین D یا سایر مواد معدنی می تواند موجب ریزش مو شود. به همین دلیل می بایست همواره رژیم غذایی خود را به درستی انتخاب کرده و تمامی ویتامین ها و مواد معدنی لازم را در آن قرار دهید. همچنین در صورت ادامه دار بودن ریزش موی خود می توانید از قرص های تقویتی به تجویز پزشک خود استفاده نمایید و به درمان این عارضه بپردازید.

سندروم تخمدان پلی کیستیک: یکی از شایع ترین دلایل ریزش مو در بین بانوان، تنبلی تخمدان یا سندروم پلی کیستیک می باشد که به دلایل مختلفی مانند سبک زندگی ناسالم و عدم تعادل هورمونی بروز می دهد. این سندروم می تواند بر چرخه قاعدگی شما تاثیر منفی گذاشته و موجب ریزش موی شدید شما شود.

وراثت و استرس: از شایع ترین دلایل ریزش مو در بین افراد می توان به وراثت و استرس اشاره نمود. اگر ژن طاسی در شما وجود داشته باشد نمی‌ توان برای آن کاری نمود و می بایست با روش هایی تنها آن را کنترل نمایید. اما استرس می‌ تواند موجب بروز اختلال پوست سر نازک شود و ریزش مو را نیز برای شما به ارمغان آورد.

مواد شیمیایی و مصرف دارو: استفاده از اسپری های دارای مواد شیمیایی و یا استفاده پی‌ در پی از وسایل گرمایشی مو می تواند ریزش مو را برای شما به ارمغان آورد. همچنین یکی دیگر از دلایل ایجاد ریزش مو، استفاده از داروهای درمان عفونت و تعادل هورمونی می باشد. تمامی شما عزیزانی که به دنبال کاهش ریزش موی خود هستید می بایست از محکم بستن موهای خود نیز به صورت جدی خودداری نمایید.

دلایل اصلی ریزش مو

روش های درمانی بهترین دکتر ریزش مو در اهواز

مزوتراپی مو: یکی از بهترین روش های درمان ریزش مو که توسط بهترین دکتر ریزش مو در اهواز مورد استفاده قرار می گیرد، مزوتراپی مو می باشد که علاوه بر توقف ریزش مو، موجب افزایش رشد و تراکم آن ها نیز می شود. در این روش تمامی عصاره ها، ویتامین ها و هورمون های لازم جهت احیای موهای شما به سرتان تزریق می شود و ریزش موی شما را به صورت کامل متوقف می نماید.

از مزوتراپی مو می توان جهت درمان آلوپسی و همچنین پر پشت نمودن موهای خود استفاده نمایید. بهترین دکتر ریزش مو در اهواز با استفاده از سوزن های ظریف این ماده را به لایه مزودرم پوست سر شما تزریق می نماید تا ریزش موی نواحی مختلف سر شما را درمان کرده و مانع از طاسی موهای شما شود. در این روش با افزایش گردش خون در پوست سر و تغذیه فولیکول های مو، ریزش مو به صورت کامل درمان می شود.

اگر حس می کنید که به طور روزانه دچار ریزش موی بیش از صد تار از موهای خود هستید، می بایست هر چه سریع تر اقدام به انجام مزوتراپی مو توسط پزشکان برتر در این حوزه نمایید. یکی از جدیدترین و پرطرفدار ترین شیوه های تحریک رشد مو و درمان ریزش مو در حال حاضر مزوتراپی مو می باشد.

تزریق هیر فیلر: یکی دیگر از روش های توقف ریزش مو، تزریق هیر فیلر می باشد که تمامی آسیب‌ ها و مشکلات مو را درمان می نماید. این روش تمامی سلول های پوست سر را احیا کرده و با بهبود گردش خون، ریزش موی شما را درمان می نماید. هیر فیلر نخستین آمپول پر کننده مو می باشد که ضخامت موهای شما را نیز بهبود می بخشد.

این ماده تمامی مواد لازم جهت تغذیه فولیکول های مو شما را تامین می نماید و علاوه بر درمان ریزش مو، سرعت رشد آن را نیز افزایش می دهد. از این مورد می توانید جهت معکوس کردن روند ریزش موی خود استفاده نمایید و پوست سر و فولیکول های موی خود را نیز جهت رشد هرچه بیشتر تحریک نمایید. همچنین از دیگر روش های عمومی درمان ریزش مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از ماسک مو و شامپو های مخصوص ریزش مو
  • استفاده از برس های چوبی و دارای الیاف طبیعی
  • استفاده از روغن های مخصوص مو مانند روغن زیتون و روغن نارگیل
  • پروتئین تراپی و لیزر درمانی مو
  • ماساژ دادن پوست سر جهت بهبود گردش خون در سر
  • استفاده از داروهای درمان ریزش مو به تجویز بهترین دکتر ریزش مو در اهواز

کلام آخر

ریزش مو یکی از مهم ترین مشکلات مو می باشد که می تواند موجب کم پشتی و حتی طاسی سر شما شود. ریختن روزانه بیش از 100 تار مو غیر طبیعی بوده و جهت درمان آن می بایست هر چه سریع تر به بهترین دکتر ریزش مو در اهواز مراجعه نمایید.

در این مقاله سعی داشتیم 10 مورد از بهترین دکتر ریزش مو در اهواز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با مراجعه به آن ها پر پشتی و زیبایی را به موهای خود باز گردانید. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفا نظرات و یا پیشنهادات خود را از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir