ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران آشنا کنیم. افرادی که قصد حجیم کردن گونه، لب و … را دارند می توانند با مراجعه به بهترین دکتر فیلر از این روش استفاده کنند. تزریق فیلر از محبوب ترین روش های بازگرداندن جوانی به پوست به شمار می رود که دارای طرفداران بسیاری است. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چسم در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



فیلر چیست؟

ژل‌ هایی که از مولکول‌ های اصلاح شده‌ اسید هیالورونیک ساخته شده اند و درجه ‌بندی متفاوتی در میزان انسجام، سختی و انعطاف پذیری دارند، فیلر گفته می شود. فیلرها برای جوانسازی پوست به کار می روند. فیلرها همچنین حجم از دست رفته نواحی مختلف را به آن نواحی باز می گردانند. افرادی که قصد حجیم کردن گونه ها، لب ها و جوانسازی پوست را دارند می توانند با مراجعه به بهترین دکتر فیلر در تهران از این روش استفاده کنند. تزریق فیلر از محبوب ترین روش های بازگرداندن جوانی به پوست به شمار می رود که دارای طرفداران بسیاری است. این روش، روشی غیر تهاجمی می باشد. تزریق فیلر با بازگرداندن حجم از دست رفته به پوست می تواند تمامی خطوط و چین و چروک هایی که در پوست وجود دارد را بهبود ببخشد.

فیلر چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران

مدرک و تخصص پزشک: اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران داشتن مدرک و تخصص در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه نمایید که دارای مدرکی معتبر در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد.

تجربه کافی پزشک: یکی از ویژگی های بهترین دکتر فیلر تجربه کافی و سابقه کاری ایشان می باشد. اگر پزشک شما دارای تجربه باشد می تواند شما را به نتایج مطلوبی برساند.

کلینیک مجهز: بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران در مجهز ترین کلینیک فعالیت می کند. بهترین دکتر در کلینیکی فعالیت دارد که دارای مناسب ترین تجهیزات برای ارائه بهترین خدمات به افراد باشد.

برخورد محترمانه: از دیگر ویژگی های بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران برخورد مناسب دکتر با بیماران و مراجعین خود می باشد. بهترین دکتر همواره سعی می کند به سوالات مراجعین با صبر و حوصله پاسخ دهد و تمامی نکات مورد نیاز را برای بیماران و مراجعین بیان می کند.

اولویت قرار دادن سلامت بیماران: بهترین دکتر فیلر همواره سلامت بیماران خود را اولویت قرار می دهد. به پزشکی مراجعه نمایید که اولویت قرار دادن سلامت بیماران جزء ویژگی‌ های ایشان باشد.

10 تا از بهترین دکتر فیلر زیر چشم در ایران را بشناسید!

دکتر سید محمد لاجوردی

دکتر سید محمد لاجوردی

دکتر سید محمد لاجوردی، متخصص گوش و حلق و بینی و یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر لاجوردی فارغ ‌التحصیل در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می باشند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. افراد می توانند برای تزریق فیلر زیر چشم به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر سید محمد لاجوردی:

آدرس: تهران، چهار راه پاسداران، نبش بهارستان 2، پلاک 520، طبقه 1، واحد 1

شماره تماس: 26100562-021

دکتر ابوالفضل جویا

دکتر ابوالفضل جویا

دکتر ابوالفضل جویا، متخصص پوست و مو و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران به شمار می روند. دکتر جویا بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصصی خود را کسب نمایند. ایشان در انجمن متخصصین پوست و مو و زیبایی اروپا و آمریکا دارای عضویت می باشند. دکتر جویا جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی پوست و لیزر می ‌باشند.

خدمات دکتر ابوالفضل جویا:

آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، مجتمع سپهر، طبقه 1، واحد 5

شماره تماس: 36692974-031

دکتر علیرضا عصاری

دکتر علیرضا عصاری

دکتر علیرضا عصاری، متخصص پوست، مو و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران به شمار می روند. دکتر عصاری جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان بعد از اخذ مدرک عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. دکتر عصاری خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مراجعین ارائه می دهند.

خدمات دکتر علیرضا عصاری:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: مشهد، بلوار معلم، بین معلم 8 و 10، برج آبشار، طبقه 7

شماره تماس: 36017431-051

دکتر بهزاد بافنده

دکتر بهزاد بافنده

دکتر بهزاد بافنده متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران به شمار می روند. دکتر بافنده بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. ایشان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تخصص خود را گذرانده اند. دکتر بافنده یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر بهزاد بافنده:

  • لیزر ترمیم زخم

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین، بین دی و بهمن، ساختمان پزشکان سما، طبقه 2، واحد 6

شماره تماس: 33219142-061

دکتر شهروز امانی

دکتر شهروز امانی

دکتر شهروز امانی متخصص پوست، مو و زیبایی و یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران هستند. ایشان در سال 1379 فارغ التحصیل شده اند و فعالیت خود را از سال 2012 آغاز کرده اند. دکتر شهروز امانی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. ایشان تمام تلاش خود را می کنند تا از خدماتی با کیفیت برای افراد مراجعه کننده استفاده کنند.

خدمات دکتر شهروز امانی:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، خیابان 122، ساختمان فرهان، طبقه اول، کلینیک زیبایی دکتر امانی

شماره تماس: 01332733126

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر  و یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران هستند. ایشان بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را سپری کنند و موفق به کسب بورد تخصصی در زمینه فعالیت خود می باشند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند.

خدمات دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی:

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، ابتدای خیابان نواب، جنب آزمایشگاه نیلو، رو به روی داروخانه شبانه روزی گلسار، ساختمان آرتا، طبقه اول

شماره تماس: 01332110464

دکتر مانا والا

دکتر مانا والا

دکتر مانا والا متخصص زیبایی، پوست و مو و یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر مانا والا بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. ایشان 15 سال تجربه و سابقه در زمینه فعالیت خود دارند. دکتر والا تا کنون 525 عمل موفق انجام داده اند.

خدمات دکتر مانا والا:

  • جوانسازی پوست
  • لیزر موهای زائد

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 14 غربی، فلکه اول، مجتمع پزشکی غرب، طبقه دوم

شماره تماس: 06133915659

دکتر نوشین سادات آوائی

دکتر نوشین سادات آوائی

دکتر نوشین سادات آوائی متخصص پوست، مو و زیبایی و یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران می باشند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصصی خود را کسب نمودند. دکتر نوشین سادات آوائی جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشند. افراد می توانند برای انجام تزریق فیلر به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر نوشین سادات آوائی:

  • میکرودرم ابریژن
  • کربوکسی تراپی

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان اصلی بین 10 و 11 شرقی، مجتمع سپهر، طبقه اول، واحد 3

شماره تماس: 06133924767

دکتر همایون زهتاب

دکتر همایون زهتاب

دکتر همایون زهتاب فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و لیزر و یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران می باشند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران هستند. دکتر زهتاب بعد از گذراندن دوره عمومی و اخذ مدرک عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز به پایان برسانند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. دکتر زهتاب در انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی دارای عضویت می باشند. ایشان موفق به کسب فلوشیپ جراحی های زیبایی از کانادا هستند. افراد می توانند برای انجام فیلر زیر چشم به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر همایون زهتاب:

  • لیفت ابرو با ساکشن

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش 6 شرقی، پلاک 90

شماره تماس: 06133922893

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی

دکتر سعید شیرنگی یکی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر شیرنگی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت سپری نمایند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. دکتر شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. ایشان در انجمن جراحان پلاستیک ایران دارای عضویت هستند. دکتر شیرنگی بعد از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شدند و در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کردند.

خدمات دکتر سعید شیرنگی:

  • جراحی های زیبایی صورت
  • جراحی پلاستیک بینی
  • پروتز چانه،تزریق چربی
  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی زیبایی تنه و اندام ها

آدرس: کرج، خیابان دکتر بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، جنب بانک انصار، ساختمان پزشکان سینا، طبقه ششم، واحد بیست و پنجم.

شماره تماس: 09128490324

کاندیدای مناسب تزریق فیلر

کاهش حجم صورت موجب پیری پوست افراد می شود و به وجود آمدن چین و چروک ها در صورت سبب پیر نشان دادن پوست می شود. برای استفاده از فیلر محدودیت جنسی و سنی وجود ندارد هر فردی در هر سنی می تواند از این روش استفاده کند. افرادی که دارای شرایط جسمی مناسبی هستند و کسانی که انتظارات واقع بینانه از نتایج دارند افراد مناسبی برای انجام تزریق فیلر می باشند. کسانی که دارای آلرژی شدید هستند ممکن است کاندیدای مناسبی برای انجام فیلر نباشند زیرا ممکن است منجر به واکنش آلرژیک شود. برای انجام فیلر افراد باید سعی کنند به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه نمایند. سعی کنید بهترین پزشک را انتخاب کنید تا به نتایج مطلوبی دست یابید و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نشود.

کاندیدای مناسب تزریق فیلر

انواع فیلر

اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک برای بهبود کانتور پوست و کاهش فرورفتگی پوست به دلیل زخم، جراحت یا اسکار مورد استفاده قرار می گیرد. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن افراد یافت می شود. به دلیل این که این ماده در بدن یافت می شود افراد دچار آلرژی به این ماده نمی شوند. اسیدهیالورونیک مانند ژل می باشد و نتایج آن بین 6 تا 12 ماه ماندگار هستند. از یان روش برای جوانسازی پوست، از بین بردن آکنه، حجیم کردن برخی نواحی استفاده می شود.

پلی لاکتیک اسید: پلی لاکتیک اسید ماده مصنوعی زیست سازگار و زیست تخریب پذیر است. پلی لاکتیک اسید یک فیلر پوستی مصنوعی است که می تواند کلاژن را در بدن افراد تولید کند و به عنوان محرک شناخته می شود. این ماده نتایج فوری ایجاد نمی‌ کند ولی تولید کلاژن بدن افراد را تحریک می کند. افراد می توانند در چند ماه نتایج این ماده را مشاهده کنند. این ماده در برخی نقاط صورت مانند پر کردن خطوط خنده، حجیم کردن لب ها، اصلاح چین های عمیق بینی استفاده می شود.

پلی متیل متاکریلات: پلی متیل متاکربلات یک ماده مصنوعی و زیست سازگار است که در زمان گذشته در ایمپلنت های جراحی دائمی استفاده می شد. از این مواد برای پر کردن جای زخم های حفره دار ناشی از اسکار و افزایش حجم لب های نازک استفاده می شود. از این ماده افراد می توانند برای رفع چین و چروک های عمیق ناحیه زیر چشم، خطوط لبخند، چروک ناحیه پیشانی، پر کردن گونه ها، پر کننده لب، چانه، دست ها و اصلاح فرم بینی استفاده کنند.

کلام آخر

ژل‌ هایی که از مولکول‌ های اصلاح شده‌ اسید هیالورونیک ساخته شده اند و درجه ‌بندی متفاوتی در میزان انسجام، سختی و انعطاف پذیری دارند، فیلر گفته می شود. فیلرها برای جوانسازی پوست به کار می روند. فیلرها همچنین حجم از دست رفته نواحی مختلف را به آن نواحی باز می گردانند. برای استفاده از فیلر محدودیت جنسی و سنی وجود ندارد هر فردی در هر سنی می تواند از این روش استفاده کند. افرادی که دارای شرایط جسمی مناسبی هستند و کسانی که انتظارات واقع بینانه از نتایج دارند افراد مناسبی برای انجام تزریق فیلر می باشند.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ایران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد می توانید به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir