در این مقاله 15ایده پیشنهادی و خاص کادو ولنتاین برای پسرهای خوشتیپ را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. یکی از چالش های جذاب و نسبتا سخت خرید هدیه به مناسبت های مختلف برای افرادی است که دوستشان داریم. هدیه دادن آن هم در روز ولنتاین به پسری که دوستش دارید بسیار هیجان انگیز خواهد بود به خصوص اگر طرف مقابل خوش تیپ با ظاهری جذاب باشد. پس با ما همراه باشید تا جذاب ترین ایده های خرید یک کادوی خاص ولنتاین را به شما معرفی کنیم.



ولنتاین چه روزی است؟

از سال های دور در کشورهای اروپایی و آمریکایی و در چند سال اخیر در کشور ما روز 14 فوریه هر سال به عنوان روز ولنتاین جشن گرفته می شود. در این روز که امسال برابر با 25 بهمن ماه است همه افرادی که به هم عشق می ورزند با خرید یک هدیه و گرفتن جشنی رمانتیک علاقه قلبی خود را به یکدیگر نشان می دهند.

ولنتاین تنها برای زوج های عاشق نیست و معنای گسترده تر دارد. در بسیاری از کشورها این روز به سبک های مختلف جشن برگزار می شود و کسانی که به هم علاقه دارند با جشن و پایکوبی و دادن هدیه به همدیگر این روز را به انتها می رسانند. این روز می تواند بهانه ای باشد برای قدردانی از محبت هایی که طرف مقابل ما فرقی نمی کند همسر باشد یا دوست در حق ما می کند.

خوب است بدانید جشن ولنتاین معادل ایرانی هم داشته که ریشه زرتشتی دارد و با نام سپندارمذگان شناخته می شود. این جشن باستانی ایرانی در تقویم شمسی و در روز 29 بهمن ماه به ثبت رسیده است.

این جشن ریشه ای دیرینه داشته و به دوران هخامنشیان برمی گردد. در آن دوران با برگزاری مراسم مردان پارسی قدردانی و محبت خود را به عزیزترین افراد زندگی شان از طریق دادن هدیه ای ارزشمند ابزار می کردند و این ابزار محبت از سوی زنان هم به مردان شان انجام می شد. به همین مناسبت ما در ادامه به شما 15ایده پیشنهادی و خاص کادو ولنتاین برای پسرهای خوش تیپ برایتان معرفی خواهیم کرد.

ولنتاین چه روزی است؟

راهنمای خرید کادوی ولنتاین برای پسرها

قصد دارید برای یک پسر خوش تیپ و خوش استایل یک کادوی خاص در روز ولنتاین بخرید اما دقیقا نمی دانید چه چیزی انتخاب کنید که هم مناسب او باشد و هم از آن خوشش بیاید. معمولا خانم ها در مناسبت های خاصی مانند ولنتاین با این مشکل روبه رو هستند که نمی دانند چه انتخابی برای عشقشان کنند.

راهنمای 15ایده پیشنهادی و خاص کادو ولنتاین برای پسرهای خوش تیپ به شما کمک می کند که بتوانید ولنتاینی خاطره انگیز و جذاب را برای کسی که دوستش دارید رقم بزنید.

انتقال حس مثبت

کادوی را انتخاب کنید که حس خوب و مثبت همراه با خرسندی را برای شما رقم بزند. با این کار شما یک راه عالی برای تقویت هرچه بهتر روابط خود با فرد مورد علاقه تان را در پیش گرفته اید.

در نظر گرفتن تیپ شخصیتی

تیپ شخصیتی و علایق طرف مقابل را در نظر گرفته و پس از آن کادو ولنتاین را انتخاب کنید.

سن و سال

در حین انتخاب کادوی مناسب برای ولنتاین سن و سال شخص را هم در نظر بگیرید چرا که همه افراد از جمله پسرهای خوش تیپ در هر رده سنی علایق و نظرات متفاوتی دارند.

توجه به رنگ ها

اگر می خواهید لباس یا به طور کلی پوشاک انتخاب کنید حتما به رنگ آن توجه داشته باشید. این امر به خصوص در مورد پسرهایی که بر روی رنگ لباس و ست کردن آن حساس هستند اهمیت بیشتری پیدا می کند.

انتخابی خلاقانه انجام دهید

اگر پارتنر شما فردی است که اهل هیجان بوده و ریسک کردن را دوست دارد می توانید با خرید یک کادوی خلاقانه و چیزی دور از ذهن، او را غافلگیر کنید.

15 ایده پیشنهادی و خاص کادو ولنتاین برای پسرهای خوش تیپ

یکی از مناسبت های معروف به خصوص در سال های اخیر که زوج های عاشق از مدت ها قبل برای آن برنامه ریزی می کنند روز ولنتاین است. علاوه بر این افرادی که چند سال متوالی باهم دوست هستند با کادو دادن در روز ولنتاین عشق و علاقه خود را به دادن یک کادوی خاص نشان می دهند.

خرید هدیه به مناسبت های خاص علاوه بر آنکه سخت است زمانبر هم بوده و به همین دلیل ما 15 ایده پیشنهادی و خاص کادو ولنتاین برای پسرهای خوش تیپ را در ادامه به شما معرفی می کنیم تا در صورت نیاز در کمترین زمان جذاب ترین انتخاب را داشته باشید.

ساعت

بدون شک یکی از محبوب ترین اکسسوری هایی که آقایان خوش تیپ آن را می پسندند ساعت است. امروزه تنوع انواع ساعت های مچی بسیار زیاد بوده و کار انتخاب را آسان تر می کند. شما می توانید با توجه به سلیقه عشقتان انواع ساعت مچی ساده، کلاسیک، هوشمند، نگین دار، اسپرت، طلایی و دیگر مدل ها را از برندهای مختلف به صورت ست انتخاب و به عنوان هدیه خریداری کنید.

اسپیکر همراه

اگر به دنبال انتخاب هدیه ای غیر تکراری و در عین حال جذاب هستید اسپیکر همراه می تواند بهترین باشد. در واقع یکی از 15 ایده پیشنهادی و خاص کادو ولنتاین برای پسرهای خوش تیپ این مدل از اسپیکرها هستند که اکثر پسرهای جوان امروزی همیشه و در همه جا برای گوش دادن موسیقی با خود همراه دارند.

اسپیکر همراه

تابلوی سه بعدی برای ولنتاین

اگر عاشق مردی هستید که همیشه و همه جا در کنارتان است می توانید سه عکس متفاوت او را در یک تابلوی سه بعدی قرار دهید. به این شکل می توانید یک یادگاری همیشگی تهیه کنید که با نصب به روی دیوار یادآور خاطرات خوش دورانی باشد که باهم سپری کرده اید. این مدل تابلوها به دلیل خطای دیدی که دارند ظاهری جذاب و ماندگار ایجاد می کنند.

تابلوی سه بعدی برای ولنتاین

رزرو وقت زیبایی

اگر پارنتر یا عشقتان از جمله افرادی بوده که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهد می تواند با رزرو یک وقت زیبایی در روز ولنتاین او را خوشحال کنید. شما می توانید از بهترین دکتر تزریق ژل در تهران یک وقت قبلی رزور کنید و بعد همراه با او برای انجام خدمات زیبایی به دکتر مراجعه کنید.

انواع ساز موسیقی

برای پسرهای خوش تیپ و علاقه مند به موسیقی هدیه گرفتن انواع ساز موسیقی آن هم در روز ولنتاین می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد. اگر عشقتان به ساز زدن علاقه مند است و یا به صورت تخصصی آن را دنبال می کند می توانید با انتخاب سایز مورد علاقه اش هم علاقه تان را به او نشان دهید و هم او را از صمیم قلب خوشحال نمایید. در یکی دو سال اخیر هنگ درام به عنوان یکی از محبوب ترین سازهای کوبه ای با استقبال خوبی مواجه شده است. اگر پارنترتان علاقه مند به این ساز است می توانید مدل های مختلف آن را تهیه و به عنوان کادو ولنتاین به او بدهید.

انواع ساز موسیقی

ست چرم مخصوص آقایان خوش تیپ

یکی از ایده های پیشنهادی  خاص ما برای کادو دادن در روز ولنتاین انتخاب ست چرم است. می توانید چند چیز کاربردی را در این ست قرار دهید. ست چرم جاکارتی، کیف پول و جاسوییچی می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه دادن در روز ولنتاین باشد. شما می توانید مدل های مختلف را با توجه به سلیقه عشقتان انتخاب و آن را سفارش دهید.

انواع وسایل ورزشی

اگر عشق شما هم جز آن دسته از پسران علاقه مند به ورزش است می توانید با تهیه انواع لباس وسایل ورزشی مانند کفش، ست شلوار و بلوز، دستکش و یا هر چیزی که بیشتر به آن نیاز دارید در روز ولنتاین به او کادو بدهید. همچنین شما می توانید در صورتی که بودجه لازم را دارید از برندهای مطرح وسایل ورزشی را تهیه و آن را کادوپیچ کنید.

انواع وسایل ورزشی

عطر و ادکلن

یکی از کادوهای خاص و در عین حال همه پسند عطر و ادکلن است. پسرهای خوش تیپ همیشه برای خوشبو بودن از ادکلن استفاده می کنند. عطر و ادکلن های مردانه رایحه های مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه عشقتان عطر مورد علاقه اش را تهیه و روز ولنتاین به او هدیه کنید.

ست کلاه و شال گردن

اگر بافتنی بلدید می توانید با خرید میل  و چند کاموا یک ست جذاب کلاه و شال گردن ببافید خصوصا که ولنتاین امسال در فصل سرد سال است کادو دادن هدیه ای که هنر دست خودتان بوده می تواند بهترین راه برای ابزار عشق و علاقه به عشقتان باشد.

ست کلاه و شال گردن

 ماشین اصلاح و ریش تراش

یکی از ضروری ترین لوازمی که همه پسرها و آقایان به آن نیاز دارند ماشین اصلاح صورت است. در بازار برندهای مختلفی از ریش تراش موجود است. اگر همسر و عشقتان ماشین اصلاح صورتی دارد که خراب یا قدیمی شده می توانید یک ماشین مناسب برای اصلاح صورت تهیه و روز ولنتاین به او تقدیم کنید.

کیف اداری

اگر پسری که به او علاقه مندید شغل اداری دارد و هر روز یک کیف با خود به همراه می برد شما می توانید یک کیف اداری با ظاهری شکیل و کیفیت مناسب انتخاب کنید. فایده کیف اداری که شما روز ولنتاین کادو می دهید این است که هم علاقه تان را ابراز نموده اید و هم یادگاری را به او داده اید که هر روز که سرکار می روید به یاد شما می افتد.

کیف اداری

کراوات و پاپیون

توی کمد لباس پسرهای خوش تیپ که استایل های کلاسیک و رسمی را بیشتر می پسندند انواع کراوات ساده و طرح دار یا پاییون اکسسوری جذاب و خاص است. اگر عشقتان علاقه مند به این نوع اکسسوری های مردانه بوده می توانید برای ولنتاین مدل مورد علاقه اش را بخرید و به او پیشکش کنید.

کراوات و پاپیون

پیراهن مردانه

همه ما می دانیم که پراستفاده ترین لباس برای آقایان پیراهن است. اگر چیزی به ذهنتان نمی رسد انتخاب یک پیراهن اسپرت ایده مناسبی به نظر می رسد. شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی فرد مقابل برای خوش تیپ تر شدن او پیراهنی را برای روز ولنتاین بخرید که با سایر لباس هایی که می پوشد هماهنگی داشته باشد.

هندزفری یا ایرپاد برای ولنتاین

امروزه استفاده از انواع وسایل دیجیتالی برای برقراری ارتباط یا گوش دادن به موسیقی با وسایلی کوچک اما کاربردی مانند هندزفری یا ایرپاد رواج زیادی پیدا کرده است. یکی از کادوهای خاص و در عین حال کاربردی که شما می توانید برای ولنتاین تهیه کنید گچت ها و وسایل هوشمندی مانند ایرپاد یا هندزفری هستند. اگر محدودیت خرید ندارید این نوع ابزارها گزینه خوبی برای هدیه دادن در روز عشق بوده و قطعا طرف مقابل را خوشحال خواهد کرد.

هندزفری یا ایرپاد برای ولنتاین

کت اسپرت یا تک

فرقی نمی کند که سلیقه طرف مقابل شما چگونه است، بسیاری از پسران در هر سنی که باشند علاقه دارند در مکان ها و مراسم های رسمی کت به تن کنند. روز ولنتاین بهترین فرصت است تا برای کسی که دوستش دارید یک کت اسپرت یا تک بخرید و به او هدیه کنید. پسران خوش تیپ قطعا از چیزی که برایشان تهیه کرده اید خرسند خواهند شد. بهتر است قبل از انتخاب سایز و رنگ مورد علاقه عشقتان را بدانید تا خریدی دقیق داشته باشید.

نکاتی که هنگام دادن کادو ولنتاین باید در نظر گرفت

وقتی به ولنتاین نزدیک می شویم بازار کادو دادن و کادو گرفتن داغ می شود و بسیاری از دختران و پسران جوان و زوج های عاشق دوست دارند که در این روز هدیه ای هرچند کوچک را برای عزیزانشان تهیه کنند. تا به اینجا به 15ایده پیشنهادی و خاص کادو ولنتاین برای پسرهای خوش تیپ اشاره کردیم اما باید بدانید هدیه دادن آداب خاصی دارد که اگر آن ها را رعایت نکنیم ممکن است برای طرف مقابل سوء تفاهم پیش آمده و او را ناراحت کند.

در ادامه به نکات مهمی که هنگام دادن کادو ولنتاین باید رعایت کنید اشاره خواهیم کرد.

  • زمان و ساعت مناسبی را برای دادن کادو به شخصی که دوستش دارید انتخاب کنید.
  • فضایی رمانتیک برای هدیه دادن به عشقتان در نظر بگیرید تا لحظاتی رویایی را برای او ایجاد کنید.
  • سلیقه و نظر شخصی طرف مقابل را حتما در نظر بگیرید تا بتوانید او را خوشجال تر کنید.
  • کادوی ولنتاین را در یک کاغذ کادوی مناسب قرار دهید تا ظاهری زیباتر پیدا کند.
  • به همراه کادو حتما یک شاخه گل ترجیحا رز قرمز قرار دهید، گل رز نماد عشق، علاقه و دوستی فراوان است.

رعایت رنکاتی که در بالا به آن اشاره شد به شما کمک می کند روز و شبی رویایی را برای خود و پسری که دوستش دارید رقم بزنید. یادتان باشد خوشحال کردن به خریدن کادوی گران قیمت نیست. شما می توانید با کمی ذوق و سلیقه و شخصی سازی با هدیه خود احساس قلبی تان را به عشقتان از همه وجود نشان دهید.

نکاتی که هنگام دادن کادو ولنتاین باید در نظر گرفت

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا برای شما عزیزان 15ایده پیشنهادی و خاص کادو ولنتاین برای پسرهای خوش تیپ را معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید که همه روزهای سال می تواند برای ابزار عشق و علاقه و سپاسگزاری از کسانی که دوستشان دارید مناسب باشد و اگر روزهای دیگر را فراموش کردید در روزهایی مانند ولنتاین با خرید حتی یک شاخه گل یا فرستادن یک پیام عاشقانه به طرف مقابل یادآوری کنید که همیشه دوستش دارید و قلبتان جایگاه همیشگی او است.

از اینکه تا انتها با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم ولنتاین امسال خاطره انگیزترین جشن عمرتان شود. نظرات و پشنهادات خود را می توانید از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir