ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین کلینیک لاغری در پونک آشنا کنیم. تناسب اندام و لاغری، برای بسیاری از افراد قابل اهمیت می باشد و برای دستیابی به آن تلاش می کنند، چرا که تناسب اندام باعث زیبایی و داشتن اعتماد به نفس در افراد می شود. دستیابی تناسب اندام راه و روش های مختلفی از جمله ورزش، رژیم غذایی و … دارد. امروزه تاسیس کلینیک های لاغری باعث شده تا با انجام بهترین روش ها، رسیدن به لاغری و تناسب اندام در افراد آسان تر باشد، از این رو ما در این مقاله لیستی از بهترین کلینیک لاغری در پونک را برایتان تهیه کرده ایم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کلینیک لاغری چیست؟

دلایل مختلفی از جمله عادت بد غذایی، رعایت نکردن رژیم غذایی، کم تحرکی و … باعث شده تا افراد چاق شوند و تناسب اندامشان از بین برود. از این رو به دنبال روش های مختلفی در جهت لاغری و رسیدن به تناسب اندام می باشند. چاقی علاوه بر از بین رفتن زیبایی و تناسب اندام ،باعث بروز مشکلات و بیماری های زیاد جسمی و روحی از جمله فشار خون، ناراحتی قلبی، کمر درد، زانو درد و… می شود.

در همین جهت راه و روش های مختلفی برای از بین بردن چاقی به وجود آمده است. از گذشته تاکنون  افراد با پرداختن به راه هایی از جمله ورزش کردن و رژیم غذایی در تلاش بوده اند تا تناسب اندامشان را حفظ کنند، استفاده از این روش ها برای برخی از افراد رضایت بخش بوده و اما برای برخی دیگر نتیجه موفقی نداشته است. امروزه تاسیس بهترین کلینیک لاغری در پونک باعث شده تا افراد با روش ایمن و راحتی به لاغری و تناسب اندام برسند.

این کلینیک ها با به کارگیری روش غیر جراحی و غیر تهاجمی و با استفاده از بهترین دستگاه های لاغری به شما در از بین بردن چاقی شکم، ران، پهلو و … کمک می کنند. این کلینیک ها با داشتن مجوز از وزارت بهداشت و داشتن پروانه های تخصصی در این زمینه، بهترین خدمات لاغری را به مراجعین عزیز ارائه می دهند. برای داشتن تناسب اندام و رسیدن به آن می توانید به بهترین کلینیک لاغری در ایران مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین کلینیک لاغری در پونک

برای رسیدن به اندام ایده آل و تناسب اندام می توانید به کلینیک لاغری مراجعه کنید، اما لازم است در جهت بهره گیری از بهترین خدمات آن، تحقیقات لازم را انجام دهید و به بهترین کلینک لاغری در پونک مراجعه کنید. در ادامه به برخی از ویژگی های آن اشاره می کنیم که لازم است با آن آشنا شوید:

  • مجوز وزارت بهداشت: مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت یک مسئله بسیار مهم است که باید به آن پرداخت و بهترین کلینیک لاغری در پونک لازم است حتما از آن برخوردار باشد و ترجیحا در محلی از کلینیک که قابل دید است نصب کند.
  • دستگاه های به روز و پیشرفته: برخوردار بودن از دستگاه های پیشرفته و به روز در کلینیک باعث می شود تا مراجعه کنندگان نتیجه بهتری از درمان کسب کنند و چه بسا تنوع دستگاه لاغری باعث می شود تا افراد با اندام مختلف و متفاوت، به بهترین نتیجه برسند.
  • کارشناسان لاغری: یکی از مهم ترین معیار کلینیک لاغری بهره گیری از بهترین کارشناسان لاغری می باشد، این کارشناسان بایستی با آنالیز دقیق بدنی افراد، بهترین مشاوره را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. در ادامه لیستی از بهترین کلینیک لاغری در پونک را برای شما تهیه کرده ایم.

5 تا از بهترین کلینیک لاغری در پونک را بشناسید!

کلینیک اکسیر

کلینیک اکسیر

کلینیک اکسیر یکی دیگر از بهترین کلینیک لاغری در پونک می باشد. این کلینیک با بهره گیری از بهترین متخصص زیبایی و هم چنین با داشتن بهترین فناوری و تجهیزات لاغری و زیبایی، زیر نظر استاندارد وزارت بهداشت و FDA بهترین خدمات زیبایی و لاغری را به مراجعین عزیز ارائه می دهد.

خدمات: 

  • لاغری موضعی و پیکرتراشی
  • لیزر موهای زائد
  • طب سوزنی
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • پاکسازی و جوانسازی پوست

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، پارک شهید نورانی، پلاک 26، طبقه 2 غربی

شماره تماس: 88361343(021)

روش های از بین بردن چاقی موضعی

بعد از مراجعه کردن به بهترین کلینیک لاغری در تهران و دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب، می توانید به راحتی و با خیال آسوده به رویای خود و تناسب اندام برسید. در کلینیک لاغری روش های مختلفی برای از بین بردن چاقی وجود دارد که متخصصان با توجه به وضعیت شما مناسب ترین دستگاه و روش را برایتان انتخاب می کنند. راه های از بین رفتن چاقی با توجه به تاثیر آن بر روی سلول چربی به دو صورت تقسیم می شوند:

  • روش اول: تاثیر بر روی کم شدن اندازه سلول های چربی، بدون تغییر در تعداد آن مانند ورزش، رژیم های لاغری، کم شدن طول روده، کاهش حجم معده و …
  • روش دوم: تاثیر گذاشتن بر کم شدن تعداد سلول های چربی مانند، لیپوساکشن، لیزر لیپولیز و لیپولیزبا RF و…

لازم به ذکر است برای انجام جراحی های پیکرتراشی از جمله لیپوساکشن، لیپوماتیک و … می توانید به بهترین جراح پیکرتراشی در پونک نیز مراجعه کنید.

روش های از بین بردن چاقی موضعی

انواع دستگاه های لاغری در بهترین کلینیک لاغری در پونک

بهترین کلینیک لاغری در پونک از دستگاه های لاغری مختلفی بهره می گیرد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • دستگاه سایزر: این دستگاه غیر تهاجمی، بدون خطر می باشد و با لیپوساکشن رقابت می کند. با استفاده از این دستگاه، در هر جلسه کاهش سایز 3 تا 6 سانتی متر قابل مشاهده می باشد.
  • دستگاه مولتی پاور: این دستگاه جدیدترین دستگاه کویتیشن می باشد و برای خدمات لیفت صورت و بدن، درمان سلولیت، رفع غبغب و درناژ لنفاوی به کار می رود.
  • دستگاه اگزیمیا: از جدید ترین دستگاه لاغری، کاهش سلولیت، از بین رفتن شلی با لیفت پوست و درمان چاقی موضعی، همچنین ترک های پوستی می باشد.
  • دستگاه اُندا: دستگاه اندا از جدیدترین و سریع ترین دستگاه می باشد که با امواج کول ویو انجام می شود و نیاز به جراحی ندارد.
  • دستگاه بادی آنالیز: این دستگاه اضافه وزن و bmi را محاسبه می کند و نواحی چربی را تشخیص می دهد، علاوه بر آن تخمین میزان آب، متابولیسم و چربی بدن را انجام می دهد.
  • دستگاه بادی اسکالپتر: دستگاه بادی اسکالپتر مکمل از بین بردن چربی، درمان کبد چرب، کم شدن سایز شکم، انقباض عضلات و درمان باروری می باشد.
  • دستگاه ریداستیم: این دستگاه علاوه بر کاهش چربی، در از بین بردن مشکلات عروقی و ناباروری نیز موثر می باشد، علاوه بر آن غیر تهاجمی می باشد و بدون بیهوشی انجام می شود. دستگاه ریداستیم چربی های زیر پوستی قسمت های مختلف بدن را به راحتی از بین می برد.

کلام اخر

با اینکه چاقی امری ناخوشایند است و بسیاری از افراد را آزرده خاطر کرده است اما امروزه علاوه بر رژیم غذایی و انجام ورزش، راه های مختلفی برای از بین بردن چاقی قسمت های مختلف بدن به وجود آمده که می تواند باعث داشتن اندام ایده آل و تناسب اندام در افراد شود. بهترین کلینیک لاغری در پونک از بهترین روش و دستگاه ها در جهت تناسب اندام افراد استفاده می کند و می تواند بهترین خدمات لاغری را به مراجعین عزیز ارائه دهد.

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته تا شما عزیزان را با بهترین کلینیک لاغری در پونک آشنا کند. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا انتقاد و پیشنهاد، می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir