در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در صورت نیاز بتوانید به آن ها مراجعه نمایید و از خدمات مورد نیاز خود بهره‌ مند شوید. جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از انواع جراحی‌ های زیبایی و درمانی در حوزه پزشکی می باشد که طی آن تمامی پوست ها و چربی های اضافی در ناحیه پلک بالا و پلک پایین برداشته می شوند و ظاهری زیبا به چشم‌ های شما می دهند. این جراحی در سال های اخیر بسیار رواج یافته است و موفق شده است چهره افراد را بهبود بخشیده و میدان دید آن ها را نیز بسیار بهتر از گذشته نماید. پس اگر شما نیز از افتادگی پلک خود رنج می برید و به دنبال راهی موثر جهت درمان آن هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا با برترین پزشکان مشغول در این حوزه آشنا شوید.

بلفاروپلاستی چیست؟

تحقیقات انجام شده در حوزه پزشکی نشان داده است که اولین بخش صورت که مورد توجه بینندگان قرار می گیرد چشم ها می باشند. به همین دلیل زیبایی این عضو از بدن بسیار مهم می باشد و همواره بسیاری از افراد در تلاش برای افزایش زیبایی آن بوده اند. اما عواملی همچون افزایش سن می تواند افتادگی و چین و چروک هایی در اطراف پلک ها ایجاد نماید که علاوه بر خسته نمودن چهره فرد، زیبایی چشم های او را نیز سلب می نماید.

افتادگی پلک یکی از بزرگ ترین معضلات افراد در سنین بالا بوده است که هم اکنون می توانند جهت درمان آن اقدام به جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی نمایند. جراحی بلفاروپلاستی از محبوب ترین جراحی های زیبایی و درمانی صورت می باشد که طی آن افتادگی و پوست های شل پلک بالا و پایین برداشته شده و جوانسازی در این ناحیه صورت می گیرد.

جراحی بلفاروپلاستی را با نام لیفت چشم و یا لیفت پلک نیز می‌ شناسند و طی آن تمامی حاشیه های اضافی پلک را جدا کرده و پوست های اضافی موجود در اطراف چشم را حذف می کنند تا چشم های شما زیباتر از گذشته به نظر برسند. همچنین طی این جراحی تمامی چین و چروک های زیر چشم برطرف می شود و در برخی موارد مانند تزریقات زیبایی عمل می کند.

با انجام این جراحی می توانید افتادگی پوست پلک و تمامی نا همواری های ناشی از برجستگی چربی های اطراف چشم را بهبود بخشید و همچنین نمای خسته و پف آلود را از چشم های خود بگیرید. اما دقت نمایید که گاهی پف آلود بودن پلک ها به دلیل تجمع مایعات بین بافت های چشم می باشد که با این جراحی قابل درمان نمی باشد.

جراحی بلفاروپلاستی در سال‌ های اخیر با کاربرد های بی نظیر خود توانسته است به محبوبیت بسیاری در بین افراد دست یابد. در این جراحی جوانسازی و بهبود ظاهر پلک بالا از طریق اصلاح افتادگی آن صورت می گیرد و در مواردی چربی های اضافی جابجا می شوند. این عمل موجب می‌ شود تا میدان دید افراد نیز افزایش یافته و سبب بهبود بینایی آن ها شود.

جراحی زیبایی پلک کاملاً کم تهاجمی می باشد و با بی حسی موضعی انجام می شود. دوره نقاهت این جراحی معمولاً تا یک هفته می باشد و پس از آن می توانید فعالیت های روزمره خود را ادامه دهید. همان گونه که قید کردیم این جراحی در پلک بالا و پایین رخ می دهد. بلفاروپلاستی پلک پایین برجستگی های چربی موجود در این ناحیه را از بین برده و ظاهر پف آلود چشم های شما را بهبود می بخشد.

جراحی بلفاروپلاستی تنها دارای جنبه زیبایی نمی باشد و در بسیاری از موارد به عنوان یک جراحی درمانی محسوب می شود. توسط این جراحی می توانید از تمامی خطرات ممکن برای چشم و بینایی خود جلوگیری نمایید و میدان دید خود را افزایش دهید. این جراحی موجب جمع شدن حجم چربی پشت پلک می شود و با رفع چین و چروک های اطراف چشم، ظاهری شاداب به چهره شما می بخشد.

جراحی بلفاروپلاستی طی سه ساعت انجام شده و ممکن است در صورت عدم نتیجه گیری حالت دلخواه، در دو مرحله انجام شود. این جراحی دارای محدودیت سنی نمی باشد و ممکن است بسیاری از افراد جوان نیز به صورت ژنتیکی دارای پف یا افتادگی پلک باشند. نتیجه این جراحی برای افراد، دارای 12 سال ماندگاری می باشد و پس از آن امکان تجمع دوباره چربی در ناحیه پلک وجود دارد. این جراحی با برداشتن چربی پلک های بالا و پایین، تمامی اختلالات بینایی را کاهش داده و موجب شادابی و زیبایی چهره شما خواهد شد.

اگر شما عزیزان نیز از پف و افتادگی پلک های خود رنج می برید و به دنبال روشی موثر جهت افزایش زیبایی و همچنین افزایش میدان دید چشم های خود هستید، همین حالا با پزشکان برتر در این حوزه مشاوره نمایید و از خدمات مورد نیاز خود بهره‌ مند شوید. هم اکنون تمامی شما عزیزانی که به دنبال دریافت خدمات زیبایی دیگر در ناحیه صورت می باشید، می توانید به بهترین دکتر تزریق ژل در اهواز مراجعه نمایید تا با حذف چین و چروک های صورت خود، زیبایی چهره تان را افزایش دهید.

بلفاروپلاستی چیست؟

ویژگی بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز

شهر اهواز یکی از پهناور ترین شهرهای کشور می باشد که در سراسر آن، پزشکان بسیاری در زمینه های مختلف زیبایی مانند جراحی بلفاروپلاستی مشغول به ارائه خدمات می باشند. اما برخی از پزشکان از مهارت لازم جهت انجام جراحی با کیفیت و بدون عوارض جانبی برخوردار نمی باشند و می توانند آسیب ها و عوارضی را برای مراجعان خود رقم زنند.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز می بایست دارای ویژگی های متمایز کننده ای نسبت به تمامی پزشکان مشغول در این حوزه باشد که بتواند تمامی مراجعان را به سوی خود جذب نماید. از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز می‌ بایست جراحی زیبایی پلک خود را با کم ترین عوارض جانبی و خطرات ناشی از جراحی انجام دهد و در نهایت رضایت مراجعان خود را به صورت کامل کسب نماید.
  • پزشک منتخب شما در حوزه جراحی بلفاروپلاستی می بایست تصاویری واقعی از نمونه جراحی های پیشین خود در اختیار تمامی مراجعان قرار دهد و به آن ها حق تصمیم گیری دهد.
  • بهترین دکتر بلفاروپلاستی در مشهد می بایست مشکلات تاری دید و سنگینی چشم شما را به صورت کامل برطرف ساخته و جلوه ای زیبا به چشم های شما ببخشد.
  • بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز می بایست مدارک پزشکی خود در حوزه جراحی پلاستیک را از معتبر ترین دانشگاه ها و مراکز پزشکی کشور کسب نموده باشد و در بهترین کلینیک زیبایی در اهواز مشغول به ارائه خدمات باشد.
  • پزشک منتخب شما در حوزه جراحی زیبایی می بایست در بهترین کلینیک های سطح شهر مشغول به ارائه خدمات باشد که دسترسی آن برای عموم مردم بسیار راحت باشد.
  • بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز می بایست سطوح قیمتی مناسبی را برای تمامی جراحی های زیبایی خود از جمله جراحی بلفاروپلاستی در نظر بگیرد.
  • پزشک منتخب شما در حوزه جراحی زیبایی و بلفاروپلاستی می بایست از تجربه بالایی در حوزه تخصصی خود برخوردار باشد و برترین سطح کیفی را در جراحی های خود اجرا نماید.
  • بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز می بایست همواره دانش پزشکی خود را بروز کرده و از نوین ترین متد های زیبایی در جراحی بلفاروپلاستی و سایر جراحی های زیبایی خود استفاده نماید.

10 تا از بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز را بشناسید!

عوارض شایع جراحی بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستی دارای حساسیت بسیاری می باشد و حتی اگر به دست بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز انجام شود نیز ممکن است عوارضی از خود به جای بگذارد. این عوارض به دلیل پیچیدگی ماهیت آناتومی پلک برای افراد به وجود می آیند که میزان هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. از شایع ترین عوارض جراحی بلفاروپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تورم و کبودی: یکی از شایع ترین عارضه هایی که پس از جراحی بلفاروپلاستی رخ می دهد، تورم و کبودی می باشد که برای جلوگیری از آن می بایست پیش از جراحی، از مصرف داروهای ضد انعقاد خون خودداری نمایید. داشتن کبودی بیش از حد می‌ تواند عفونت و تغییر رنگ پوست را برای شما به وجود آورد. جهت درمان این عارضه می بایست از کرم های ویتامین e مصرف نمایید و هیچ گونه فشاری بر روی پلک های خود ایجاد نکنید.

عدم تقارن پلک ها: ناپسند ترین عارضه پس از جراحی، برش های نا متقارن می باشد که می‌ تواند موجب ناهنجاری در پلک ها شود. به همین دلیل می بایست به بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز مراجعه نمایید که قادر به انجام جراحی به صورت متقارن بر روی پلک های شما باشد. البته باید توجه داشته باشید که هنگام تورم و کبودی نمی توانید تقارن بین پلک های خود را تشخیص دهید.

باز شدن زخم: اگر پزشک منتخب شما در حوزه جراحی زیبایی پلک از مهارت لازم برخوردار نباشد ممکن است از بخیه های نامناسب استفاده نماید که در آینده موجب باز شدن زخم های پلک شما شوند. پزشک منتخب شما می بایست از تجربه بالایی برخوردار باشد و با بخیه زدن اصولی، عوارضی مانند عفونت را نیز از شما دور نماید.

خشک شدن و تاری دید چشم ها: در صورت خشک شدن چشم های خود می بایست از قطره‌ های چشمی تجویز شده توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز به صورت معین استفاده نمایید تا خشکی چشم های خود را بهبود بخشید. همچنین بیش از حد پلک زدن و تاری دید نیز از دیگر عوارض این جراحی می باشد که در صورت ادامه دار بودن می بایست به پزشک معالج اطلاع داده شوند.

عوارض شایع جراحی بلفاروپلاستی

توصیه های بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز

یکی از مهم ترین فاکتورها جهت نتیجه گیری هرچه بهتر از جراحی زیبایی پلک، رعایت مراقبت های پس از جراحی می باشد که می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد. تمامی شما عزیزان می بایست توصیه های مراقبتی بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز را با دقت مطالعه و رعایت فرمایید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید. برخی از مهم ترین مراقبت های لازم به شرح زیر می باشد:

  • تا 48 ساعت پس از جراحی زیبایی پلک، استراحت نمایید و از وارد کردن هرگونه فشار به پلک های خود به صورت جدی پرهیز نمایید.
  • حساسیت به نور و تاری دید تا دو روز پس از جراحی طبیعی می باشد و در صورت ادامه یافتن می بایست به پزشک اطلاع داده شود.
  • هنگام استراحت کردن و خوابیدن سر خود را بالاتر از بدن خود قرار دهید و بر روی صورت نخوابید.
  • اگر در روزهای ابتدایی جراحی دردهای غیرقابل تحمل داشتید، از مسکن های تجویز شده توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز استفاده نمایید.
  • توصیه می‌ شود که در هفته‌ های ابتدایی هنگام قرار گرفتن در آفتاب، از عینک آفتابی استفاده نمایید.
  • مصرف مواد غذایی پر کالری و پروتئین دار و میوه های تازه در رژیم غذایی خود را افزایش دهید.
  • در هفته ابتدایی پس جراحی بلفاروپلاستی از انجام فعالیت های سنگین و یا ورزش های سخت پرهیز کنید.
  • تا یک هفته پس از جراحی از انجام فعالیت هایی که موجب خشکی و کاهش میدان دید چشم هایتان می شود خودداری نمایید.
  • پس از جراحی نمی توان از لنزهای تماسی استفاده نمود و حتما می بایست از عینک استفاده نمایید.
  • پس از گذشت 7 الی 10 روز می توانید به فعالیت های روزانه خود باز گردید.
  • تا چهار هفته پس از جراحی از انجام فعالیت هایی که موجب افزایش فشار به چشم هایتان می شود خودداری کنید.
  • جهت جلوگیری از تورم و کبودی پس از جراحی، از کیسه یخ بر روی پلک خود استفاده کنید.

کلام آخر

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از انواع جراحی های درمانی و زیبایی در حوزه پزشکی می باشد که توسط آن تمامی چربی ها و پوست های اضافی که موجب افتادگی پلک شده‌ اند برداشته می شود. این جراحی تنها دارای جنبه زیبایی نمی باشد و با حذف چربی های اضافی پلک می تواند میدان دید و بینایی شما را نیز بهبود بخشد.

در این مقاله سعی داشتیم 10 مورد از بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با استفاده از آن ها سلامت و زیبایی را به چشم های خود باز گردانید. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفا نظرات و یا پیشنهادات خود را از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir