ما امروز قصد داریم شما را با بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران آشنا کنیم. افرادی که در چشم خود دچار مشکلاتی شده اند که به دلایلی مانند ژنتیک، افزایش سن و … رخ داده می توانند با مراجعه به بهترین جراح چشم مشکل و بیماری چشم را درمان کنند. برای جراحی چشم باید به بهرتین جراح مراجعه نمایید تا به نتایج مطلوبی برسید. ما در این مقاله لیستی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

عمل فمتولیزیک چیست؟

چشم افراد به دلایل مختلفی مانند ژنتیک یا محیطی و افزایش سن ممکن است دچار اختلالاتی شود و بر بینایی افراد تاثیر بسیاری داشته باشد. این مشکلات با روش های درمانی برطرف خواهند شد. درمان بیماری های چشم با عمل چشم انجام می شود.  جراحی چشم از راه ‌های درمان بیماری ‌های چشم به خصوص عیوب انکساری چشم به شمار می رود. برای رفع عیوب انکساری چشم از عمل ‌های لیزری مانند لازک، لیزیک و … استفاده می ‌شود. یکی از جراحی های چشم فمتولیزیک می باشد که در این جراحی جراح برای برش قرنیه چشم به جای تیغ از لیزر استفاده می کند. فمتولیزیک از روش های بسیار دقیق و کم خطر به شمار می رود. برای انجام جراحی لازک با فمتولیزیک باید به بهترین جراح چشم پزشک و بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران مراجعه نمایید.

عمل فمتولیزیک چیست؟

ویژگی های بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران

برای جراحی چشم که از مهم ترین نقاط و نواحی صورت به شمار می رود باید بهترین و با تجربه ترین جراح را انتخاب کنید. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم، پس به این ویژگی ها توجه داشته باشید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

مدرک و تخصص: یکی از ویژگی های بسیار مهم بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران داشتن مدرک و تخصص می باشد. به پزشکی مراجعه نمایید که مدرک معتبری از بهترین دانشگاه ها داشته باشد.

تجربه کافی: مهم ترین ویژگی بهترین جراح و پزشک داشتن تجربه کافی در زمینه فعالیت خود می باشد. به پزشکی مراجعه نمایید که دارای سابقه کاری در زمینه فعالیت خود باشد.

تجهیزات مناسب: از دیگر ویژگی های بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران می توان به فعالیت در کلینیک مجهز اشاره کرد. به پزشکی مراجعه نمایید که در کلینیک خود تجهیزات مناسبی داشته باشد.

برخورد مناسب: از مهم ترین ویژگی های بهترین پزشک برخورد مناسب و محترمانه با مراجعین می باشد. به پزشکی مراجعه نمایید که دارای رفتار بسیار خوبی باشد.

10 تا از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران را بشناسید!

دکتر مریم روشنی

دکتر مریم روشنی

دکتر مریم روشنی فوق تخصص قرنیه و بخش قدامی، جراح و متخصص بیماری های چشم هستند. ایشان یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران به شمار می روند. دکتر روشنی جزء با تجربه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان فارغ التحصیل از دانشگاه تهران می باشند. دکتر روشنی موفق به کسب دکترای حرفه ای پزشکی شدند. ایشان از با سابقه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود محسوب می شوند. افراد می توانند برای جراحی لازک به دکتر مریم روشنی مراجعه کنند.

خدمات دکتر مریم روشنی:

  • درمان و جراحی آب مروارید

آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو شرقی، علامه شمالی، نبش چهاردهم، ساختمان سایه

شماره تماس: 09307984190

دکتر مرجان مازوچی

دکتر مرجان مازوچی

دکتر مرجان مازوچی جراح و متخصص چشم می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در یاران به شمار می روند. دکتر مازوچی موفق به کسب فلوشیپ پیوند قرنیه و لیزیک می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر مازوچی دکترای عمومی خود را در سال 1387 از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و در سال 1391 تخصص چشم پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت کردند. ایشان دارای فلوشیپ قرنیه از دانشگاه شهید بهشتی می باشند.

خدمات دکتر مرجان مازوچی:

  • جراحی آب مروارید
  • درمان های قوز قرنیه
  • جراحی زیبایی پلک
  • انواع پیوندهای قرنیه
  • کاشت انواع لنزهای داخل چشمی
  • انجام جراحی عیوب انکساری و حذف عینک
  • عمل جراحی آب مروارید و کاشت لنز داخل چشمی

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بین ظفر و میرداماد، جنب پمپ بنزین، کوی شواری، ساختمان پزشکان رازی، طبقه 3، پلاک 10

شماره تماس: 02122884787

دکتر علیرضا مقدسی

دکتر علیزضا مقدسی

دکتر علیرضا مقدسی جراح و متخصص چشم و یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران هستند. ایشان دارای فلوشیپ پیوند قرنیه هستند. دکتر مقدسی یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان مدرک دکترای عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اخذ نمودند و همچنین مدرک تخصص چشم پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دریافت کردند و موفق به اخذ فوق تخصص قرنیه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران شدند. دکتر مقدسی بعد از دریافت مدرک عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند.

خدمات دکتر علیرضا مقدسی:

  • جراحی های شبکیه
  • عمل ترنس پی آر کی
  • درمان و جراحی آب مروارید
  • درمان تنبلی و انحرافات چشم

آدرس: تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، کوچه 40 مرکزی، انتهای کوچه سمت راست، پلاک 9، واحد 1

شماره تماس: 02125015036

دکتر رضا همتی

دکتر رضا همتی

دکتر رضا همتی متخصص چشم پزشکی، می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران می باشند. دکتر همتی دارای فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی هستند. ایشان از با تجربه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود محسوب می شوند. دکتر همتی پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذراندند و توانستند از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند. ایشان فارغ التحصیل چشم پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشند. دکتر همتی موفق به کسب فلوشیپ قرنیه و سگمان قدامی از دانشگاه شهید بهشتی هستند. ایشان در آکادمی چشم پزشکان آمریکا دارای عضویت هستند.

خدمات دکتر رضا همتی:

  • جراحی فمتولیزیک
  • جراحی آب مروارید

آدرس: تهران، پاسداران شمالی، بالاتر از چهار راه فرمانیه ( ضلع شمالی )، ساختمان پزشکان نور، طبقه همکف واحد 4

شماره تماس: 02122299054

دکتر ارسلان مهدی پور

دکتر ارسلان مهدی پور

دکتر ارسلان مهدی پور متخصص چشم و یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران می باشند. ایشان از با تجربه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.دکتر ارسلان مهدی پور بعد از گذراندن دوره عمومی خود و اخذ مدرک عمومی دوره تخصص را به پایان رساندند و بورد تخصصی خود را کسب نمودند. ایشان از با سابقه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود محسوب می شوند.

خدمات دکتر ارسلان مهدی پور:

  • درمان تنبلی چشم
  • درمان خشکی چشم

آدرس: تهران، تهرانپارس، فلکه سوم، رو به روی بیمارستان تهرانپارس، ساختمان 159

شماره تماس: 02177867970

دکتر محمد رضا فلاحی

دکتر محمدرضا فلاحی

دکتر محمد رضا فلاحی متخصص جراحی چشم و فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم و یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران هستند. ایشان از سال 1387 فعالیت خود را در مطب شخصی خود آغاز نمودند. دکتر فلاحی بعد از گذراندن دوره عمومی و اخذ مدرک عمومی توانستند دوره تخصص خو را پشت سر بگذارند و مدرک تخصص خود را اخذ کنند. ایشان پژوهشگر برتر دانشگاه می باشند. دکتر فلاحی تا کنون چندین مقاله در مجلات معتبر جهانی انتشار داده اند.

خدمات دکتر محمد رضا فلاحی:

  • اصلاح دوربینی
  • جراحی آب مروارید

آدرس: شيراز، خيابان قصر دشت، بالاتر از سه راه عفیف آباد، بین کوچه 36 و 38 قصر دشت، طبقه فوقانی بانک پارسيان

شماره تماس: 07136270519

دکتر مژگان نیکدل

دکتر مژگان نیکدل

دکتر مژگان نیکدل جراح و متخصص چشم می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران به شمار می روند. دکتر نیکدل دارای فلوشیپ چشم کودکان هستند. ایشان جزء جراحان با تجربه در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. افراد می توانند برای انجام جراحی لازک به دکتر مژگان نیکدل مراجعه کنند. ایشان بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را سپری نمایند و موفق به کسب بورد تخصصی در زمینه فعالیت خود شدند.

خدمات دکتر مژگان نیکدل:

  • درمان تنبلی چشم

آدرس: رشت، بلوار نماز، بعد از صابرین، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه نهم، واحد ششم

 شماره تماس: 01332135111

دکتر اسدالله کاکایی

دکتر اسدالله کاکایی

دکتر اسدالله کاکایی جراح و متخصص چشم و یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران می باشند. ایشان موفق شدند در سال 1383 از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رشته تخصصی جراحی چشم فارغ التحصیل شوند. دکتر کاکایی بعد از سپری کردن دوره تخصص افتخار همکاری با مراکز دولتی و خصوصی از جمله کلینیک تخصصی جراحی فارابی رشت، بیمارستان قائم رشت و … را داشته اند. دکتر کاکایی یکی از با تجربه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود می باشند. ایشان تا کنون در کنگره جامعه جراحان متخصص چشم اروپا فعالیت داشته اند.

خدمات دکتر اسدالله کاکایی:

  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی آب مروارید
  • اصلاح عیوب انکساری چشم

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، پل بوسار، ساختمان زکریا، طبقه سوم

 شماره تماس: 01332113697

دکتر رضا رخشان

دکتر رضا رخشان

دکتر رضا رخشان متخصص و جراح چشم هستند. ایشان یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران می باشند. دکتر رخشان یکی از با تجربه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند، ایشان تا کنون بیش از 15000 عمل جراحی آب مروارید انجام داده اند.

خدمات دکتر رضا رخشان:

  • درمان آب مروارید
  • درمان خشکی چشم
  • جراحی عیوب انکساری

آدرس: شیراز، بلوار زند، نبش خیابان صورتگر، ساختمان کیمیا، طبقه دوم

شماره تماس: 07132362119

دکتر مرجان افضلی بهبهانی

دکتر مرجان افضلی بهبهانی

دکتر مرجان افضلی بهبهانی جراح و متخصص بیماری های چشم هستند. ایشان یکی از بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران به شمار می روند. دکتر بهبهانی بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کردند. ایشان پزشک معتمد شورای پزشکی هستند. دکتر بهبهانی در کمیسیون تخصص پزشکی دارای عضویت می باشند.

خدمات دکتر مرجان افضلی بهبهانی:

  • جراحی زیبایی پلک
  • درمان و جراحی بیماری های شایع چشمی
  • درمان تنبلی و عیوب انکساری چشم
  • جراحی لیزری عیوب انکساری

آدرس: اهواز، گلستان، بلوار فروردین، نبش خیابان آبان، مجتمع میکائیل، طبقه دوم، واحد 7

شماره تماس: 06133210509

کاندیدای مناسب جراحی فمتولیزیک

افرادی که دارای سن 18 به بالا هستند افراد مناسبی برای انجام جراحی فمتولیزیک می باشند. جراحی های لیزری تنها برای افراد بزرگسال تایید شده است. افراد می توانند بین سنین 19 تا 40 سالگی این جراحی را انجام دهند. همچنین افرادی که دارای بینایی پایداری هستند برای انجام این جراحی مناسب اند. اگر شماره چشم افراد در یک سال اخیر ثابت نشده باشد نمی توانند از این جراحی استفاده کنند. پس برای انجام جراحی فمتولیزیک باید نمره چشم شما ثابت باشد.

افرادی که شرایط مناسب بهبود زخم را دارند می توانند از یان جراحی بهره ببرند. افراد باید دارای شرایط مناسبی باشند که شرایط آنان بر بهبود زخم تاثیر نداشته باشد و هیچ دارویی نباید مصرف کنید. افرادی که دارای قرنیه نازکی هستند کاندیدای مناسبی برای انجام این جراحی نیستند. چنین افرادی بعد از انجام جراحی ممکن است در معرض خطر قرار بگیرند. اگر قبلا از جراحی‌ یا روشی برای درمان عیوب انکساری چشم استفاده کرده اید و جواب نگرفته ‌اید، ممکن است از انجام فمتولیزیک یا سایر انواع جراحی لیزری چشم جلوگیری شود.

کاندیدای مناسب جراحی فمتولیزیک

اقدامات قبل از جراحی

  • مهم ترین و اولین اقدامی که قبل از جراحی باید انجام دهید، ملاقات با جراح می باشد. در این جلسه باید تمامی عوارض و خطرات جراحی را بپرسید.
  • اگر از لنزهای تماسی استفاده می‌ کنید، ممکن است از شما خواسته شود آن را به مدت 1 تا 3 هفته کنار بگذارید.
  • قبل از روز جراحی، چشم شما توسط جراح معاینه می شود.
  • حتما فردی را با همراه خود ببرید تا بعد از جراحی نیز، در دسترس باشد و شما را به منزل هدایت کند.
  • یک روز قبل از جراحی از لوازم آرایشی، کرم‌ ها یا لوسیون ‌ها نزدیک چشم استفاده نکنید.
  • سعی کنید تمامی توصیه های پزشک و جراح را به خوبی رعایت کنید تا حین جراحی و یا بعد از آن دچار مشکل و خطراتی نشوید.

کلام آخر

چشم افراد به دلایل مختلفی مانند ژنتیک یا محیطی و افزایش سن ممکن است دچار اختلالاتی شود و بر بینایی افراد تاثیر بسیاری داشته باشد. این مشکلات با روش های درمانی برطرف خواهند شد. درمان بیماری های چشم با عمل چشم انجام می شود.  جراحی چشم از راه ‌های درمان بیماری ‌های چشم به خصوص عیوب انکساری چشم به شمار می رود. برای رفع عیوب انکساری چشم از عمل ‌های لیزری مانند لازک، لیزیک و … استفاده می ‌شود.

از شما بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین جراح لازک و فمتولیزیک در ایران آشنا کند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد وارد سایت شوید.

چه امتیازی به این مقاله میدهید

source

توسط blogcheck