ما در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را با بهترین جراح بینی گوشتی در ایران آشنا کنیم و اطلاعاتی را در رابطه با جراحی بینی گوشتی در اختیار شما قرار دهیم، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. جراحی بینی یکی از جراحی های سبک و پرطرفدار به حساب می آید که همه روزه افراد بسیاری را به سمت خود و انجام جراحی بینی سوق می دهد. بینی هر فردی ممکن است در دسته بینی گوشتی، بینی استخوانی و یا بینی معمولی قرار گرفته باشد و شناسایی مدل و نوع بینی افراد توسط بهترین جراح بینی در تهران انجام می گیرد. پس از دسته بندی نوع بینی، بهترین جراح بینی در ایران، از شما می خواهد تا مدل دلخواه خود را انتخاب نمایید و این مدل های بینی شامل: مدل بینی فانتزی، بینی نیمه فانتزی و بینی طبیعی می باشد که بنابر سلیقه هر فردی می تواند برگزیده شود.

بینی گوشتی چیست؟

همانطور که از نام این نوع بینی مشخص است، بینی های گوشتی از پهنا و ضخامت بیشتری برخوردار می باشند و سطح رویی پوست آن نیز از چربی بیشتری تشکیل شده است. بهترین جراح بینی گوشتی در ایران به راحتی می تواند نوع بینی گوشتی و استخوانی را شناسایی نماید و خاطر نشان می کند که اکثریت مردم ایران دارای بینی های ترکیبی استخوانی و گوشتی می باشند. بنابراین به طور کلی درباره بینی گوشتی می توان گفت که این نوع بینی، از غضروف و استخوان بندی ضعیفی همراه با پره های بینی ضخیم و بلند برخوردار می باشد.

هدف از انجام جراحی بینی گوشتی:

✔️بازیابی اعتماد به نفس با جراحی بینی گوشتی اعتماد به نفس فرد تا حد زیادی بهبود می یابد
⭐غیر قابل مشاهده بودن جای زخم در روش بسته با توجه به ایجاد تمامی برش ها در داخل سوراخ های بینی ، هیچ برش خارجی ایجاد نشده ، و در نتیجه هیچگونه جای زخمی بر جای نمی ماند
✔️تغییرات ظریف بعد از جراحی بینی گوشتی تغییرات ظریف و مثبت در چهره فرد ایجاد می شود.جراحی یک روش کم خطر برای بیماران است.
⭐سرپایی بودن روند  بیشتر افراد ، پس از سپری شدن حدوداً یک هفته ، به فعالیت های نرمال زندگی خود باز می گردند.

خصوصیات بهترین جراح بینی گوشتی در ایران

با توجه به این موضوع که بینی هر فردی جزء اعضای حساس و مورد توجه اشخاص می باشد، بر همین اساس بسیار ضروری می باشد که توسط بهترین جراح بینی گوشتی در ایران اقدامات لازم جهت جراحی صورت گیرد. در ادامه برخی از ویژگی ها یا خصوصیات بهترین جراح بینی گوشتی در ایران را در اختیار شما قرار می دهیم تا با دیدی باز به سراغ جراح موردنظر بروید و تحت درمان و جراحی های لازم قرار بگیرید. این ویژگی ها و خصوصیات عبارتند از:

  • بهترین جراح بینی گوشتی درایران جراحی می باشد که از مدرک تخصصی، مهارت و تبحر خاص و ویژه ای برخوردار باشد و این مدارک تحصیلی را از معتبرترین مراکز آموزشی و دانشگاه های علوم پزشکی اخذ نموده باشد.
  • از نظر رفتار و اخلاق، محترمانه و صبورانه با مراجعه کنندگان برخورد نماید و حتی الامکان زمان لازم را به منظور ارائه مشاوره در اختیار عموم مردم قرار دهد.
  • دارای نمونه کارهای قبلی باشد و در زمان مشاوره نمونه کارهای ثبت شده را به مراجعین نشان دهد و اطمینان آن ها را به خود جلب کند.
  • تجربه، سابقه و مهارت بالایی در زمینه انجام تمامی جراحی های زیبایی و درمانی بینی از جمله جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی را داشته باشد.
  • از امکانات و تجهیزات پزشکی و هم چنین از دستگاه های به روز دنیا بهره گیرد و همواره در راستای پیشرفت و افزودن علم خویش تلاش های بسیاری نماید.
  • به مسائل و جنبه های مالی توجهی نداشته باشد و برای جلب رضایت قلبی بیماران از هیچ گونه عملی خودداری ننماید.
  • مطب و یا کلینیک بهترین جراح بینی گوشتی در ایران می بایست در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار گرفته باشد و رفت و آمد به آن جا با کمک تمامی وسایل نقلیه عمومی و شخصی امکان پذیر باشد.
  • یکی دیگر از خصوصیات بهترین جراح بینی گوشتی در ایران این است که باید تمامی فعالیت های خود را زیر نظر وزارت بهداشت انجام دهد و دارای جواز و پروانه طبابت و جراحی باشد.

خصوصیات بهترین جراح بینی گوشتی در ایران

روش های شناسایی بهترین جراح بینی گوشتی در ایران

راه ها و روش های بسیاری برای یافتن بهترین جراح بینی گوشتی در ایران وجود دارد که شما را در پیدا کردن هدف خویش یاری می رساند. نکته قابل توجه در رابطه با عمل زیبایی و درمانی بینی این است که حتما باید توسط بهترین جراح بینی این اعمال صورت گیرد و هیچ گونه تردیدی در رابطه با تخصص و تجربه جراح موردنظر نباید به دل راه داد، به این دلیل که بینی نقطه عطف هر چهره ای می باشد و زیبایی فرد را تحت سلطه خود قرار می دهد. از جمله روش های شناسایی بهترین جراح بینی گوشتی در ایران به شرح زیر می باشد:

  1. اولین گام برای شناسایی جراح موردنظر این است که از اقوام و آشنایان پرس و جو نمایید و در صورتی که قبلا دست به اقدام این عمل جراحی نموده اند و از جراح بینی خود راضی بوده اند، بهتر است که مشخصات جراح مذکور را بگیرید و به صورت تحقیق حضوری به مطب و یا کلینیک جراح موردنظر بروید و تحت مشاوره های لازم قرار بگیرد و تمامی معیارهای خود را در رابطه با جراح بینی از ایشان سوال بفرمایید.
  2. در صورتی که تحقیقات محلی نتیجه بخش نبود و یا اقوامی به انجام جراحی بینی اقدام نکرده باشند، به شما پیشنهاد  می کنیم که به سراغ فضای مجازی بروید و به کمک آن بهترین جراح بینی گوشتی در ایران را شناسایی کنید.
  3. فضای مجازی در انتخاب جراح موردنظر بسیار کارآمد می باشد و از مزایای آن می توان به ارائه تمامی مشخصات مرتبط با جراح بینی و هم چنین مقایسه جراحان با یکدیگر را اشاره کرد.
  4. آخرین گام در زمینه یافتن بهترین جراح بینی گوشتی در ایران این است که از پزشک عمومی و یا پزشکی که تحت درمان های وی قرار می گیرید، سوالاتی راجع به یافتن جراح موردنظر بپرسید.

10 تا از بهترین جراح بینی گوشتی در ایران را بشناسید!

اقدامات پس از جراحی بینی گوشتی

در عمل جراحی بینی تفاوتی وجود ندارد که نوع بینی شما گوشتی است یا بینی استخوانی و یا معمولی، تنها نکته حائز اهمیت در زمینه جراحی بینی، مراقبت های بعد از عمل می باشد که در اکثر مواقع به نوع بینی ربطی ندارد و تمامی مدل های بینی دارای مراقبت های بعدی مشابهی می باشند. بهترین جراح بینی گوشتی در ایران به منظور به نتیجه رسیدن هر چه بیشتر، اقداماتی را برای بیماران خود ارائه می دهند و خواهان آن می باشند که به تمامی نکات مراقبتی دقت نمایید و آن ها را به طور دقیق انجام دهید. لازم به ذکر است که در صورت بی توجهی به مراقبت های بعدی ممکن است عواقب جبران ناپذیری پدیدار شود که شاید با جراحی بینی ترمیمی نیز به حالت دلخواه و مطلوب نرسید. از این رو بهترین جراح بینی گوشتی در ایران از جمله اقدامات مراقبتی پس از جراحی بینی را برای شما بیان می کند که شامل موارد زیر می باشد:

  1. بهترین جراح بینی گوشتی در ایران داروهایی را به شما تجویز می کند که نیاز است حتما پیش از عمل آن ها را تهیه و بعد از جراحی مصرف نمایید.
  2. به مدت دو الی سه روز بهتر است که از غذاهای سنگین و سفت خودداری کنید و در عوض از غذاهای آبکی و نرمی هم چون سوپ که مقوی هم می باشد، استفاده کنید.
  3. بسیار حائز اهمیت می باشد که بعد از جراحی، سر شما به سمت بالا قرار گرفته باشد و به همین سبب بهتر است که تخت را به حالت شیب دار قرار دهید و از چندین بالشت نیز کمک بگیرید.
  4. میوه آناناس جزء میوه هایی می باشد که در ترمیم زخم و تسریع بهبود نقش به سزایی دارد.
  5. در افرادی که نوع بینی گوشتی آن ها، جزء بینی های گوشتی محسوب می شود، بهتر است که از مصرف غذاهای چرب و کربوهیدرات دار پرهیز کنند.
  6. بهترین جراح بینی گوشتی در ایران از شما می خواهد که به هیچ وجه سر خود را خم نکنید.
  7. تا زمانی که بینی شما در گچ قرار گرفته نباید، به حمام بروید و آبی به آن بخورد، مگر آن که جراح معالج این اجازه را به شما بدهد.
  8. از فشار آوردن به بینی حتی به نسبت کم اجتناب کنید.
  9. به مدت حداقل یک ماه از انجام فعالیت های سنگین و ورزش های طاقت فرسا خودداری کنید.
  10. نمک در برنامه غذایی شما منجر به افزایش تورم و درد می گردد، بنابراین بهترین جراح بینی گوشتی در ایران از شما می خواهد تا مصرف نمک را به کلی کنار بگذارید.
اقدامات پس از جراحی بینی گوشتی

کلام آخر

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما عزیزان را با بهترین جراح بینی گوشتی در ایران آشنا کند و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. آرزومندیم که مطالب گفته شده برای شما سودمند واقع شده باشد. هم چنین در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

source

توسط blogcheck