ما امروز قصد داریم شما را با بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران آشنا کنیم. ابروها در چهره افراد تاثیر بسیاری دارند. افرادی که دارای ابروهای کم پشت و نازک هستند می ‌توانند با مراجعه به بهترین کلینیک کاشت ابرو و بهترین متخصص از کاشت ابرو استفاده کنند. کاشت ابرو روشی دائمی برای ایجاد حجم در ابروها می ‌باشد. ما در این مقاله لیستی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را در اختیار شما عزیزان قرار داده ‌ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو روشی دائمی برای ایجاد حجم و شکل مطلوب در ابروها می‌ باشد. کاشت ابروی طبیعی دارای طرفداران بسیاری است. در این روش موهایی از مناطق دیگر سر و لبه‌ های گوش توسط پزشک برداشته می ‌شود و در قسمت‌ های خالی ابرو کاشته می ‌شود. در این روش همه اجزای مورد نیاز برای رشد موها در کاشت ابرو انتقال داده می ‌شود و به همین دلیل دائمی و همیشگی می ‌باشد. موهای کاشته شده در ابروها به طور طبیعی رشد می ‌کنند و مراجعه کننده بعد از کاشت ابرو نیاز به کوتاه کردن ابروها ندارد. کاشت ابرو دارای مزایای بسیاری است که برخی مزایای کاشت ابرو شامل افزایش ضخامت و حجم ابروها، پوشش قسمت‌های خالی و بهبود کامل ظاهر ابروها می‌ شود. برای انجام کاشت ابرو سعی کنید به بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

برای کاشت ابرو باید به معتبرترین و بهترین کلینیک کاشت ابرو و بهترین متخصص مراجعه کنید. در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را در اختیار شما قرار داده ایم، برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران داشتن مجوز از وزارت بهداشت می باشد. بهترین کلینیک باید دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد.
  • از دیگر ویژگی ها داشتن مدرک و تخصص پزشک می باشد. بهترین کلینیک دارای کادر درمانی است که بسیار با تجربه و با مهارت هستند.
  • بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران دارای تجهیزات  می باشد. چنین کلینیکی دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته یا برای درمان بیماران و مراجعین است. به کلینیکی مراجعه نمایید که تجهیزات مناسبی برای ارائه خدمات مراجعین داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی ها می توان به موقعیت مکانی مناسب کلینیک اشاره کرد. به کلینیکی مراجعه نمایید که در موقعیت مکانی مناسبی قرار داشته باشد.

روش های شناخت بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران:

✅پرس و جو از آشنایان توصیه می شود از دوستان و آشنایان و هم چنین مراجعه کنندگان قبلی کلینیک درباره کلینیک سوال بپرسید.
❤ بررسی میزان سابقه بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران باید مجوز فعالیت داشته باشند و زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کنند.
✍ مدرک تحصیلی معتبر پزشکان متخصص باید مدرک تحصیلی خود را از بهترین و معتبرترین دانشگاه ها دریافت کرده باشند.
⭐موقعیت مکانی کلینیک موقعیت مکانی کلینیک باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند به راحتی به کلینیک مراجعه کنند.

10 تا از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را بشناسید!

کلینیک زیبایی لاله

مرکز تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو لاله در چند سال گذشته با بیشترین تعداد عمل کاشت ابرو در ایران، نام خود را در جایگاه اول جذب و رضایت مراجعین محترم متقاضی کاشت ابرو و کاشت مو قرار داده است.

کاشت مو و ابرو در کلینیک تخصصی لاله با بهترین کیفیت و به روزترین متد کاشت مو در جهان در یک جلسه با کمترین میزان ریزش در میان دیگر کلینیک های کاشت مو همراه است.

کلینیک تخصصی کاشت ابرو و کاشت مو لاله با کادر مجرب خود در سالهای گذشته با کسب رضایت حداکثری با افتخار از شما عزیزان دعوت می کند با حضور در محل کلینیک از خدمات مشاوره ای رایگان ما استفاده نمایید.

مشاوره کاشت مو و ابرو در کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو لاله با معاینه حضوری شما در محل کلینیک لاله به صورت کاملا رایگان و با انجام تست های تشخیصی و معاینه بهترین زمان و نحوه کاشت مو را برای شما مشخص خواهند نمود.

آدرس شعبه 1: تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم (شهرک غرب)

آدرس شعبه 2: تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان، پلاک ۳۴

شماره تماس: 22084007-21(98+)
تماس از ساعت 9 صبح تا 9 شب

آدرس اینستاگرام: clinic.laleh

وب سایت: cliniclaleh.com

کلینیک زیبایی دکتر کمالی

کلینیک زیبایی دکتر کمالی

کلینیک زیبایی دکتر کمالی یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران می باشد. این کلینیک دارای پرسنل و کادر درمان بسیار مجرب و متخصص می باشد. کلینیک زیبایی دکتر کمالی در محیطی استاندارد و مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا تاسیس شده است. افراد می توانند برای انجام خدمات مربوط به مو به این کلینیک مراجعه کنند. کلینیک زیبایی دکتر کمالی دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته جهت ارائه خدماتی با کیفیت بالا به مراجعین است. این کلینیک در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و دارای محیطی بسیار آرام و تمیز می باشد.  

خدمات کلینیک زیبایی دکتر کمالی:

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از فرشته، خیابان خیام، خیابان کامران، پلاک 8

شماره تماس: 09121592222

کلینیک زیبایی مریم

کلینیک زیبایی مریم

کلینیک زیبایی مریم یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران به شمار می رود. این کلینیک دارای بهترین و مجرب ترین کادر درمان و پرسنل می باشد. کلینیک زیبایی مریم جزء بهترین و پیشرفته ترین کلینیک های زیبایی می باشد. افراد می توانند برای انجام کاشت مو و ابرو به این کلینیک مراجعه نمایند. کلینیک زیبایی مریم دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسبی برای ارائه خدماتی با کیفیت بالا به مراجعین می باشد. این کلینیک در سال 1390 تاسیس شده است. کلینیک زیبایی مریم دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی مریم:

آدرس: تهران، خیابان نیاوران، بین عرفا و مژده، پلاک 395، طبقه اول

شماره تماس: 02122704580

کلینیک زیبایی گلبان

کلینیک گلبان

کلینیک زیبایی گلبان یکی از بهترین کلینیک زیبایی می باشد. این کلینیک دارای کادر درمان و پرسنل بسیار مجرب و متخصص است. کلینیک زیبایی گلبان یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران به شمار می رود. این کلینیک 18 سال سابقه در زمینه انجام خدمات زیبایی دارد. کلینیک زیبایی گلبان دارای تجهیزاتی بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به مراجعه کنندگان می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی گلبان:

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان معلم تربیتی، خیابان گلبان

شماره تماس: 09120165592

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر نیلفروش زاده

مرکز زیبایی دکتر نیلفروش زاده

کلینیک دکتر نیلفروش زاده یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران می باشد. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته جهت ارائه با کیفیت ترین خدمات به افراد مراجعه کننده است. این کلینیک از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا استفاده می کند. کلینیک دکتر نیلفروش زاده مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاه های ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. افراد می توانند برای انجام کاشت ابرو به این کلینیک مراجعه کنند. کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر نیلفروش زاده در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است.

خدمات کلینیک دکتر نیلفروش زاده:

  • کاشت مو و ابرو
  • تزریق ژل و فیلر

آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک 67

شماره تماس: 02145640

کلینیک ساعی

کلینیک ساعی

کلینیک پوست و مو ساعی، دارای کادری مجرب و کار آزموده می باشد. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران می باشد. کلینیک ساعی جزء پیشرفته ترین و بهترین کلینیک ها به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزاتی بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه با کیفیت ترین خدمات به افراد است. افراد می توانند برای انجام کاشت ابرو به این کلینیک مراجعه نمایند. کلینیک ساعی دارای کادر درمان بسیار مجرب و متخصص می باشند.

خدمات کلینیک ساعی:

  • کاشت مو و ابرو
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: تهران، جردن، بلوار آفریقا، ابتدای خیابان دستگردی غربی، پلاک 269، طبقه 3

شماره تماس: 02188193146

کلینیک آذین

کلینیک آذین

کلینیک آذین یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران به شمار می رود. این کلینیک دارای کادر درمان و پرسنل بسیار مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو و ابرو می باشد. کلینیک آذین دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعین عزیز می باشد. این کلینیک دارای محیطی بسیار تمیز و آرام و همچنین موقعیت مکانی بسیار مناسبی می باشد. افراد می توانند برای انجام خدمات مربوط به مو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک آذین:

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 36، پلاک 7، ساختمان ولیعصر 2، طبقه 6، واحد 265

شماره تماس: 02188647878

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران به شمار می رود. این کلینیک دارای کادر درمان و متخصصان بسیار با تجربه ای در زمینه کاشت مو و ابرو است. کلینیک هلیا دارای تجهیزاتی بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به مراجعه کنندگان می باشد. افراد می توانند برای انجام کاشت ابرو به این کلینیک مراجعه کنند. این کلینیک توسط دکتر حمیدرضا خراسانی اداره می شود که ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان می باشند.

خدمات کلینیک پوست و مو هلیا:

  • کاشت مو و ابرو
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زائد

آدرس: تهران، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان تاجیکی، پلاک 1

شماره تماس: 02179547

کلینیک ایران بیوتی سنتر

کلینیک ایران بیوتی سنتر

کلینیک ایران بیوتی سنتر یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران می باشد. این کلینیک جزء پیشرفته ترین کلینیک ها محسوب می شود. در این کلینیک بعد از یک جلسه کاشت مو اکثر افراد به حداکثر تراکم ممکن در واحد می رسند. این کلینیک دارای 20 سال تجربه و سابقه می باشد. کلینیک ایران سنتر بیوتی دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین می باشد.

خدمات کلینیک ایران بیوتی سنتر:

  • کاشت مو و ابرو
  • مزوتراپی لاغری
  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: تهران، سعادت آباد

شماره تماس: 02191692078

کلینیک دکتر نوکنده

دکتر مریم نوکنده

کلینیک دکتر مریم نوکنده یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران به شمار می رود. دکتر نوکنده متخصص پوست و مو هستند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر نوکنده موفق به کسب بورد تخصصی هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. دکتر نوکنده در انجمن متخصصین پوست و موی ایران و اروپا دارای عضویت می باشند. ایشان در کلینیک خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد ارائه می دهند. کلینیک دکتر نوکنده دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین خدمات به مراجعین است. برای کاشت ابرو و مو می توانید به کلینیک ایشان مراجعه کنید.

خدمات کلینیک دکتر نوکنده:

  • تزریق ژل به لب

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به مترو تجریش، کوچه محوی، پلاک 2، طبقه 2

شماره تماس: 02126919726

مراقبت بعد از کاشت ابرو

مراقبت از زخم‌ ها: بعد از انجام کاشت ابرو ممکن است در محل کاشت زخم‌ هایی ایجاد شود. برای جلوگیری از عفونت و همچنین بهبود زخم‌ ها افراد باید سعی کنند به خوبی از آن ها مراقبت کنند. باید از محصولات ضد عفونی کننده و پانسمان‌ های مراقبتی استفاده کنید.

کشیدن بخیه ‌ها: افراد اگر از روش برداشت نواری کاشت ابرو استفاده کرده‌ اند باید دو هفته بعد از انجام کاشت برای کشیدن بخیه ‌ها به کلینیک و پزشک مراجعه کنند.

محافظت از ابروها در مقابل نور خورشید: در نور خورشید اشعه ‌ای وجود دارد که سبب آسیب به فولیکول‌ های کاشته شده می ‌شود، سعی کنید از قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید پرهیز کنید و سعی کنید از کلاه لبه ‌دار و عینک آفتابی استفاده کنید.

نحوه شستشو ابروها: در ابتدا سعی کنید از آب استفاده نکنید و از دستمال مرطوب برای پاک کردن صورت استفاده کنید بعد از گذشت چند روز می‌توانید از آب برای شستشوی صورت خود استفاده کنید سعی کنید فشاری به ابروها وارد نکنید.

مراقبت بعد از کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو

تورم: یکی از عوارض کاشت ابرو تورم می ‌باشد. بعد از انجام جراحی ممکن است در محل کاشت ابرو تورم ایجاد شود که امری طبیعی است و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

احساس درد و حساسیت: بعد از انجام کاشت ابرو ممکن است برخی از افراد احساس درد و حساسیت در منطقه کاشت داشته باشند که این عارضه موقتی است و بعد از گذشت مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.

عفونت: از دیگر عوارض کاشت ابرو می ‌توان به عفونت اشاره کرد. اگر بهداشت رعایت نشود و مراقبت‌ های مناسب صورت نگیرند ممکن است ناحیه کاشت ابرو دچار عفونت شود. استفاده از ضدعفونی کننده‌ ها بعد از جراحی مهم است.

خارش: برخی از افراد بعد از انجام کاشت ابرو احساس خارش می ‌کنند که باید سعی کنند از داروهای ضد حساسیتی استفاده کنند و محل کاشت ابرو را دستکاری نکنند.

عوارض جانبی داروها: مصرف برخی داروها مانند ضد بیوتیک ‌ها و ضد التهاب‌ ها بعد از کاشت ابرو ممکن است عوارض جانبی را به دنبال داشته باشد.

کلام آخر

در روش کاشت ابرو طبیعی موها از مناطق دیگر سر و لبه‌ های گوش توسط پزشک برداشته می ‌شود و در قسمت‌ های خالی ابرو کاشته می ‌شود. در این روش همه اجزای مورد نیاز برای رشد موها در کاشت ابرو انتقال داده می ‌شود و به همین دلیل دائمی و همیشگی می ‌باشد. موهای کاشته شده در ابروها به طور طبیعی رشد می ‌کنند و مراجعه کننده بعد از کاشت ابرو نیاز به کوتاه کردن ابروها ندارد.

از شما بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck