در این مقاله قصد داریم، 10 مورد از بهترین دکتر فیلر در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم تا با مراجعه به آن ها بتوانید جوانی و زیبایی را به پوست خود بازگردانید. فیلر ها از انواع مواد زیبایی برای پوست می باشند که می توانند حجم از دست رفته صورت شما را جبران کرده و موجب رفع چین و چروک های آن شوند. این تزریق پوستی در سال‌ های اخیر از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است و می‌ تواند تاثیر چشم گیری بر روی جوان کردن پوست شما بگذارد. فیلر ها دارای هزینه کم تری نسبت به سایر جراحی های زیبایی پوست می باشند و نیاز به استراحت طولانی مدتی نیز نخواهند داشت. هم اکنون تمامی شما عزیزانی که از چین و چروک های پوست خود رنج می برید و به دنبال بازگرداندن جوانی و زیبایی به آن هستید، می توانید به بهترین دکتر فیلر در اصفهان مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی آن بهره مند شوید.

فیلر چیست؟

تزریق فیلر یکی از محبوب ترین روش های بازگرداندن جوانی به پوست می باشد که روشی غیر تهاجمی محسوب شده و دارای تاثیرات مثبت بسیاری می باشد. این روش با بازگرداندن حجم از دست رفته به پوست می تواند تمامی خطوط و چین و چروک های موجود در پوست را بهبود بخشد و موجب بازگرداندن نشاط و زیبایی به پوست شما شود.

فیلر ها دارای هزینه بسیار کم تری نسبت به سایر جراحی ها و تزریقات زیبایی می باشند و نیاز به استراحت طولانی مدت نیز نخواهند داشت. این مواد نتایج رضایت بخشی را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برای شما به ارمغان می آورند و تمامی چین و چروک های سطحی و عمیق پوست شما را برای مدت زمانی از بین خواهند برد.

مدت زمان ماندگاری فیلر بستگی به نوع آن دارد که می تواند متفاوت باشد. معمولاً فیلر ها تا 6 الی 12 ماه ماندگاری دارند که در مواردی ممکن است این مدت تا دو سال نیز افزایش یابد. در حال حاضر محصولات بسیاری در زمینه پر نمودن و افزایش زیبایی و جوانی به پوست وجود دارد که ممکن است آسیب هایی را نیز برای شما به وجود آورد. اما تزریق فیلر کاملاً کم تهاجمی می باشد و برای مناطق مختلف در صورت شما مناسب است.

فیلر ها گزینه مناسبی جهت بازگرداندن حجم تحلیل رفته چربی در صورت می باشند که پیری پوست شما را به صورت کامل از بین برده و چین و چروک های آن را نیز بهبود می بخشند. در این روش هیچ گونه محدودیت سنی و یا جنسی وجود ندارد و تمامی آقایان و بانوان در هر سنی می توانند از تزریق فیلر به عنوان روشی جهت بازگرداندن جوانی به پوست صورت استفاده کنند.

از تزریق فیلر به منظور پر شدن پوست افراد استفاده می شود و هنگامی که به دست بهترین دکتر فیلر در اصفهان انجام شود می‌ تواند علائم پیری همچون چین و چروک های پوست را به صورت کامل از بین ببرد. از مزایای اصلی تزریق فیلر می توان به عوارض جانبی کم تر و بهبود فوری آن اشاره کرد که موجب محبوبیت او در بین افراد شده است.

هم اکنون تمامی شما عزیزانی که دچار پیری زودرس پوست شده‌ اید و از چین و چروک های آن رنج می برید می توانید به بهترین دکتر فیلر در اصفهان مراجعه نمایید و از خدمات مورد نظر خود بهره مند شوید. همچنین از دیگر روش های بازگرداندن جوانی و زیبایی به پوست می توان به روش تزریق ژل اشاره نمود که هم اکنون در بهترین کلینیک های اصفهان و تحت نظر بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان انجام می شود.

فیلر چیست؟

ویژگی بهترین دکتر فیلر در اصفهان

شهر اصفهان یکی از پهناور ترین شهرهای کشور می باشد که در سراسر آن پزشکان بسیاری در زمینه های مختلف زیبایی همچون تزریق فیلر مشغول به ارائه خدمات می باشند. اما برخی از پزشکان از مهارت لازم برخوردار نمی باشند و می توانند آسیب ها و عوارضی را برای مراجعان به وجود آورند.

بهترین دکتر فیلر در اصفهان می بایست دارای ویژگی های متمایز کننده ای نسبت به تمامی پزشکان مشغول در این حوزه باشد که بتواند تمامی مراجعان را به سوی خود جذب نماید. از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین دکتر فیلر در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین دکتر فیلر در اصفهان می بایست تمامی فرورفتگی ها و حجم از دست رفته صورت شما را جبران کرده و جوانی را به آن قسمت های مختلف صورت باز گرداند.
  • پزشک معالج شما می بایست از برترین و طبیعی ترین انواع فیلر استفاده نماید تا سطح عوارض را به کم ترین میزان ممکن برساند.
  • بهترین دکتر فیلر در اصفهان می بایست جراحی خود را به گونه‌ ای به پایان برساند که هیچ گونه جای زخم و یا اسکار بر روی قسمت های تحت جراحی باقی نماند.
  • پزشک معالج شما می بایست مدارک و درجه های پزشکی خود در حوزه زیبایی و تزریقات زیبایی را در معتبر ترین دانشگاه ها و مراکز علمی کسب نموده باشد.

همچنین شما عزیزان با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان می توانید با سایر روش های زیبایی آشنا شوید و از خدمات مورد نیز خود بهره مند شوید.

انواع فیلر های پوستی

هیدروکسی آپاتایت کلسیم: این نوع پرکننده پوستی دارای عوارض جانبی بسیار کم تری نسبت به سایر پرکننده های پوستی می باشد که به طور طبیعی در استخوان های انسان یافت می شود. این ماده به صورت بیوسنتزی تولید می شود و از فرآورده های حیوانی محسوب نمی شود.

به همین دلیل احتمال واکنش های آلرژیک در آن بسیار کم می باشد و نیازی به آزمایش پوستی نیز ندارد. نخستین بار از این ماده در دندانپزشکی و جراحی ترمیمی استفاده نموده اند و دارای سابقه ایمنی بلند مدتی می باشد. ماندگاری و طول عمر این ماده بین 9 الی 15 ماه می باشد و از آن برای موارد زیر استفاده می کنند.

  • بهبود حجم نواحی صورت
  • افزایش حجم گونه ها و سایر خطوط صورت
  • رفع چین و چروک های متوسط تا شدید مانند خطوط اخم و حتی چین های موجود در بینی
  • کمک کردن به افرادی که به علت مصرف داروهای خاص دچار تحلیل حجم صورت خود شده‌ اند.

اسید هیالورونیک: تزریق این ماده می‌ تواند تمامی فرورفتگی های پوست به دلایل مختلف را بهبود بخشد و در واقع نوعی کانتورینگ پوستی محسوب می شود. اسید هیالورونیک یک ماده کاملا طبیعی می باشد که در بدن شما یافت می شود.

این ماده در غضروف ها و مفاصل و همچنین بافت های پوستی شما وجود دارد و در حال حاضر از محبوب‌ ترین تزریقات پوستی محسوب می شود. اسید هیالورونیک دارای 12 ماه ماندگاری می باشد و جهت رفع جای جوش، رفع فرورفتگی های گونه، از بین بردن خطوط اخم، از بین بردن اسکار های به جا مانده از سوختگی و رفع چروک دور چشم از آن استفاده می کنند.

پلی لاکتیک اسید: این ماده یک ماده مصنوعی و زیست تخریب پذیر می باشد که مانند بخیه قابل جذب است. پلی لاکتیک اسید نوعی فیلر پوستی مصنوعی محسوب می شود که با تحریک کلاژن سازی پوست، موجب بهبود چین و چروک ها می شود. این ماده بر خلاف سایر تزریقات زیبایی نتایج فوری از خود نشان نمی دهد و در طی چندین هفته تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد. حتی در مواردی ممکن است 6 هفته طول بکشد تا شما بتوانید نتایج دلخواه خود را داشته باشید. از پلی لاکتیک اسید جهت پرکردن خطوط خنده و حجیم کردن لب ها و اصلاح فرم بینی استفاده می شود.

میکروسفرهای پلی متاکریلات: این ماده نیز یک ماده مصنوعی می باشد که از آن در ایمپلنت های جراحی دائمی استفاده می کردند. این پرکننده دارای کلاژن هایی جهت استحکام پوست می باشد که از آن جهت درمان چین و چروک های سطحی و عمیق صورت استفاده می کنند.

همچنین از دیگر موارد درمانی این ماده می توان به پر کردن جای زخم های حفره دار ناشی از اسکار اشاره نمود که از دلایل محبوبیت آن می باشد. این نوع پرکننده پوستی در نواحی مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد و از آن جهت درمان چین و چروک های عمیق درمان ناحیه زیر چشم، خطوط لبخند و پیشانی، گونه ها، لب ها و دست ها استفاده می کنند.

انواع فیلر های پوستی

توصیه های بهترین دکتر فیلر در اصفهان

تزریق فیلر یکی از بهترین راه های بازگرداندن زیبایی به پوست می باشد که ساخته شده از مواد طبیعی در بدن است. تزریق این ماده بسیار ساده بوده و دارای کم ترین عوارض نسبت به سایر جراحی های زیبایی می باشد. تمامی شما عزیزانی که به دنبال جوانسازی پوست خود هستید می توانید از تزریق فیلر به عنوان بهترین روش جهت بازگرداندن جوانی و زیبایی به پوست خود استفاده کنید. شما عزیزان جهت برخورداری از بهترین نتایج می‌ بایست مراقبت هایی را رعایت فرمایید که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تا 24 ساعت پس از تزریق فیلر، از استفاده از هر گونه لوازم آرایشی به صورت جدی خودداری نمایید.
  • از وارد کردن هر گونه فشار و یا ماساژ محل تزریق شده تا یک روز خودداری کنید.
  • اگر در ناحیه تزریق شده دچار قرمزی و ورم شده اید کاملاً طبیعی می باشد در صورت عدم بهبود می‌ توانید به پزشک خود مراجعه نمایید.
  • در صورت مصرف داروهایی مانند آسپرین می بایست به پزشک خود اطلاع دهید و او را در جریان بگذارید.
  • تا 48 ساعت پس از تزریق فیلر از شستن صورت خود و استحمام نمودن جلوگیری نمایید.
  • تا یک هفته از مصرف دخانیات و نوشیدن الکل خودداری کنید.
  • سعی کنید به صورت طاق باز بخوابید و از وارد کردن فشار به صورت خود جلوگیری کنید.

کلام آخر

تزریق فیلر یکی از روش های جوانسازی صورت می باشد که در واقع نوعی کلاژن بوده و در آزمایشگاه ها ساخته می شود. این ماده در بدن انسان یافت می شود و تزریق آن کم ترین عوارض را برای شما خواهد داشت. هم اکنون شما عزیزان می توانید جهت رفع چین و چروک ها و بازگرداندن جوانی و زیبایی به صورت خود به بهترین دکتر فیلر در اصفهان مراجعه نمایید.

در این مقاله سعی داشتیم 10 مورد از بهترین دکتر فیلر در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با مراجعه به آن ها زیبایی را به صورت خود باز گردانید. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفا نظرات و یا پیشنهادات خود را از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck