ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دندانپزشک در سعادت آباد آشنا کنیم. دندان در زیبایی چهره افراد تاثیر بسیاری دارد. افراد باید هر 6 ماه یک بار به کلینیک دندانپزشکی جهت معاینه مراجعه نمایند. با مراجعه به کلینیک دندانپزشک دندان ها را بررسی می کند و در صورت خرابی و یا مشکلی در دندان ها، آن ها را برطرف می کند تا دندان های دیگر آسیب نبینند. در دندانپزشکی خدمات ترمیمی و همچنین زیبایی دندان در اختیار افراد قرار می گیرد. برای انجام چنین خدماتی باید به بهترین دندانپزشک مراجعه نمایید. ما در این مقاله لیستی از بهترین دندانپزشک در سعادت آباد را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

خدمات و درمان های دندانپزشکی ترمیمی

معاینات دندانپزشکی: معاینات دندانپزشکی برای پیشگیری از بروز مشکلات مختلف دهان و دندان مخصوصاً در کودکان و خردسالان امری بسیار مهم می باشد. با مراجعه به دندانپزشک شرایط دندان ها بررسی می شود و در صورت نیاز دندان ها درمان می شوند و از خرابی آن ها پیشگیری می شود.  

جرم گیری و تمیز کردن دندان ها: از دیگر خدمات و درمان‌های ترمیمی دندانپزشکی جرم گیری دندان ها است. افرادی که در دندان های خود مواد زائد انباشته شده مشاهده می کنند برای انجام جرم گیری دندان باید به دندانپزشک مراجعه نمایند. این ضایعات ممکن است شامل ذرات غذا، پلاک های نرم و یا جرم سخت باشند. پلاک و جرم از عوامل اصلی بیماری های لثه می باشند. برای انجام جرم گیری به بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران مراجعه نمایید.

پر کردن سوراخ و شکاف های بین دندان ها: فاصله هایی بین دندان ها وجود دارد که با استفاده از متریالی به خصوص پر می شود. پر کردن سوراخ و شکاف های بین دندان ها از دیگر خدمات ترمیمی دندان است. در خدمات پر کردن سوراخ و شکاف ها رایج‌ ترین دندان‌هایی که درمان می شوند دندان های آسیاب هستند.

پر کردن دندان: برخی از افراد دچار پوسیدگی هایی در دندان ها می شوند که بعد از مدتی این دندان های پوسیده دچار درد می شوند که در این مواقع باید برای پر کردن دندان به بهترین دندانپزشک مراجعه کنید. زمانی که دندانی دچار پوسیدگی می شود به شکل حفره در می آید که این حفره ها باید پر شوند. پر کردن دندان یکی از رایج‌ ترین خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی است. در روش پر کردن دندان، دندانپزشک از ابزار و مته برای از بین بردن پوسیدگی استفاده می کند.

عصب کشی دندان ها: از دیگر خدمات ترمیمی دندان می توان به عصب کشی دندان یا درمان ریشه اشاره کرد. بافت حساسی که اکسیژن مواد مغذی و حساس را برای دندان فراهم می کند، پالب نام دارد. در مرکز تو خالی دندان پالب همراه با عروق خونی و اعصاب قرار می گیرد. ضربه یا پوسیدگی گسترده ممکن است به پالب آسیب بزند و امکان عفونی شدن آن وجود دارد.

خدمات و درمان های دندانپزشکی ترمیمی

ویژگی های بهترین دندانپزشک در سعادت آباد

برای انجام خدمات ترمیمی و همچنین زیبایی دندان باید به بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران مراجعه نمایید. برخی از ویژگی های بهترین دندانپزشک در سعادت آباد عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دندانپزشک در سعادت آباد مدرک و تخصص دندانپزشک می باشد. به دندانپزشکی مراجعه نمایید که دارای مدرک و تخصص در زمینه فعالیت خود باشد.
  • از دیگر ویژگی های بهترین دندانپزشک برخورد مناسب ایشان است. بهترین دندانپزشک دارای رفتار مناسبی با مراجعین است و سعی می کند به تمامی سوالات آنان به خوبی پاسخ دهد.
  • بهترین دندانپزشک در سعادت آباد دارای تجربه کافی و سابقه زیادی در زمینه فعالیت خود می باشد. با تجربه ترین دندانپزشک خدمات را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار افراد قرار می دهد.
  • تجهیزات کلینیکی که بهترین دندانپزشک در آن فعالیت دارد از ویژگی های بسیار مهم می باشد. به دندانپزشکی مراجعه نمایید که در کلینیک خود دارای تجهیزات مناسب می باشد.

5 تا از بهترین دندانپزشک در سعادت آباد را بشناسید!

دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا می باشند و عضو ITI(international team for implantology) می باشند و همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذراند. درمان های دندانپزشکی در محیط آرام وبدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود

خدمات دکتر مهدی کریمی:

  • درمان زیبایی لثه
  • ایمپلنت دندان  
  • ترمیم های کامپوزیتی
  • لمینت های  سرامیکی
  • لمینت های کامپوزیتی

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، پایین تر از بیمارستان عرفان ،ساختمان افتخار، پلاک 56، طبقه 4، واحد 402

شماره تماس: 02122080090

دکتر غزال آرش راد

دکتر غزال آرش راد

دکتر غزال آرش راد دندانپزشک زیبایی و ترمیمی و یکی از بهترین دندانپزشک در سعادت آباد می باشند. ایشان مدرک عمومی خود را در سال 82 از دانشگاه شهید بهشتی دریافت نمودند و از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند و همچنین تحصیلات تخصصی خود را در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت در دانشگاه شهید بهشتی در سال 89 سپری کردند و توانستند بورد تخصصی خود را دریافت نمایند. دکتر غزال آرش راد هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی عضو بوده اند، ایشان همچنین سخنرانی های متعدد در کنگره های علمی دندانپزشکی و مقالات علمی تحقیقی در مجله های معتبر دندانپزشکی تا کنون داشته اند. دکتر آرش راد یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر غزال آرش راد:

  • ایمپلنت دندان
  • لمینت کامپوزیتی و سرامیکی
  • انواع پروتزهای ثابت متکی بر دندان

ترمیم یا پر کردن دندان ها

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربى، خیابان بخشایش، خیابان پانزده غربی، رو به روی بیمارستان عرفان، ساختمان پزشکان سینام، طبقه سوم، واحد یازده

شماره تماس: 02126760580

دکتر زهرا زندیه

دکتر زهرا زندیه

دکتر زهرا زندیه متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دندانپزشک در سعادت آباد به شمار می روند. دکتر زهرا زندیه جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراندند. دکتر زندیه دارای 15 سال سابقه در زمینه فعالیت خود می باشند. ایشان در هیئت علمی دانشگاه دارای عضویت می باشند. دکتر زهرا زندیه توانستند بورد تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی را با موفقیت دریافت نمایند.

خدمات دکتر زهرا زندیه:

  • لمینت سرامیکی
  • کامپوزیت ونیر
  • ترمیم های ساده
  • درمان دندان های حساس
  • ترمیم های پیچیده
  • ترمیم تاج دندان های اندو شده
  • بستن فضاهای بین دندانی (دیاستم)
  • اسپلینت دندان های لق

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای بلوار سرو غربی، جنب ایستگاه اتوبوس، پلاک 11، ساختمان پزشکان سینا، طبقه سوم، واحد 21

شماره تماس: 02122365472

دکتر محسن پور حقیقی

دکتر محسن پور حقیقی

دکتر محسن پور حقیقی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و یکی از بهترین دندانپزشکی در سعادت آباد می باشند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز به اتمام برسانند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. دکتر پور حقیقی جزء با تجربه ترن دندانپزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان مدرک دکترای دندانپزشکی را در سال 1375 از دانشگاه تهران دریافت نمودند و توانستند دوره تخصصی ترمیمی و زیبایی را در سال 1379 در همان دانشگاه به اتمام برسانند. ایشان در سال 1394 موفق به کسب فلوشیپ لیزر با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه جنوای ایتالیا شدند. دکتر پور حقیقی دارای 20 سال سابقه در زمینه ترمیمی و زیبایی می باشند.

خدمات دکتر محسن پور حقیقی:

  • ایمپلنت دندان

آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، انتهای بخشایش، ساختمان افتخار

شماره تماس: 02126763314

دکتر روژین طلیعی

دکتر روژین طلیعی

دکتر روژین طلیعی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان می باشند. ایشان یکی از بهترین دندانپزشک در سعادت آباد به شمار می روند. دکتر طلیعی دوره عمومی خود را با موفقیت گذراندند و توانستند دوره تخصص را نیز با موفقیت سپری نمایند، ایشان بورد تخصصی خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت نمودند. دکتر طلیعی عضو بنیاد ملی نخبگان و همچنین انجمن پریودنتولوژی ایران هستند.

خدمات دکتر روژین طلیعی:

  • اصلاح خط لبخند
  • جراحی لیفت لثه
  • درمان تحلیل لثه
  • جراحی کاشت پیشرفته ایمپلنت
  • پیوند و بازسازی ابعاد استخوان
  • درمان انواع عفونت های لثه ای

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، پلاک 35، مجتمع نگین سرو، طبقه 5، زنگ 28

شماره تماس: 02122366233

توصیه های بهترین دندانپزشک در سعادت آباد

  • والدین باید سعی کنند از دندان های کودکان خود در سنین پایین تر محافظت کنند زیرا خرابی دندان در بزرگسالی هزینه بسیاری را به دنبال دارد.
  • سعی کنید از خوردن غذاهای بسیار سفت خودداری نمایید.
  • افراد باید سعی کنند دندان های خود به خصوص دندان های آسیاب را مسواک بزنند و آن ها را قبل از خواب تمیز کنند تا مشکلی برای دندان ها ایجاد نشود.
  • قرقره کردن دهان شویه می تواند تمامی باکتری های دهان افراد را از بین ببرد و از ایجاد پوسیدگی دندان جلوگیری نماید، پس سعی کنید از دهان شویه استفاده کنید.
  • افرادی که از سیگار استفاده می کنند در معرض زرد شدن و جرم گرفتن دندان ها قرار دارند، سعی کنید دندان های خود را به خوبی تمیز کنید و از دهان شویه و یا نعناع استفاده کنید.  
توصیه های بهترین دندانپزشک در سعادت آباد

برخی خدمات زیبایی دندان

سفید کردن دندان ها یا وایتینگ دندان: یکی از خدمات زیبایی دندان سفید کردن دندان ها می باشد. افرادی که دچار زردی دندان شده اند می توانند از یان روش استفاده کنند و دندان های خود را سفید نمایند.

درمان ارتودنسی زیبایی: افرادی که دندان های کج و یا فاصله دار دارند می توانند از روش ارتودنسی دندان استفاده کنند. این روش تنها برای کودکان استفاده نمی شود. بزرگسالان بیش تر به دنبال درمان از ارتودنتیست ها برای اهداف زیبایی می باشند.

روکش های زیبایی دندان لمینت دندان یا ونیر: از دیگر روش های زیبایی دندان ها لمینت دندان می باشد. لمینت، روکش هایی هستند که دارای ظاهری یکدست، تمیز، سفید و سالم می باشد و موجب بهبود طرح لبخند نیز می‌ شود. لمینت دندان دارای طرفداران بسیاری می باشد و روشی بسیار مقاوم است.

کلام آخر

خدمات دندانپزشکی شامل خدمات ترمیمی و همچنین زیبایی دندان می شود. خدمات ترمیمی دندان شامل پر کردن دندان، عصب کشی، جرم گیری و … می شود و همچنین خدمات زیبایی دندان شامل ارتودنسی دندان ها، لمینت دندان، سفید کردن دندان و … می شود. برای انجام هر یک از این خدمات باید به بهترین کلینیک زیبایی و همچنین بهترین دندانپزشک در سعادت آباد مراجعه نمایید.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دندانپزشک در سعادت آباد آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد وارد سایت شوید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck