کد خبر : 1987859 |
27 آذر 1402 ساعت 21:12 |
26.5K بازدید |

8
دیدگاه


جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از انتخاب سفیان امرابط در ترکیب منچستریونایتد ابراز تعجب کرد.

حمله به ستاره جدید یونایتد: حتی نمی‌تواند بدود!

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد پس از کسب چند نتیجه ضعیف در طول چند هفته گذشته به مصاف لیورپول رفت، اما توانست با یک امتیاز ارزشمند آنفیلد را ترک کند.

با این حال، هر دو تیم نمایش چندان خوبی را در این بازی ارائه نکردند. هرچند توپ و میدان در این دیدار بیشتر در اختیار شاگردان یورگن کلوپ بود که نتوانستند از فرصت‌هایی که داشتند استفاده و دروازه حریف را باز کنند.

ضعیف بازیکنان حاضر در خط میانی منچستریونایتد یکی از دلایل اصلی مشکل این تیم در حفظ مالکیت توپ بود که باعث شد آنها نتوانند توپ را برای مدتی طولانی و قابل توجه در اختیار داشته باشند و هافبک‌های این تیم مقصر این اتفاق شناخته شدند.

1931354

کاراگر که به عنوان یکی از کارشناسان برای تحلیل بازی حضور داشت به شدت از عملکرد امرابط ناراضی بود و به این نکته اشاره کرد که بازیکنان هجومی لیورپول بارها و بارها در نیمه اول توانستند از سد او عبور کنند. این ستاره سابق لیورپول در این باره گفت: “من نمی‌دانم چرا آنها از سیستم نفر به نفر استفاده کردند، چون امرابط حتی نمی‌تواند بدود!”

این ستاره مراکشی پس از درخشش در ترکیب این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی قرضی از فیورنتینا به یونایتد پیوست، اما هنوز نتوانسته است انتظارات را در این تیم برآورده کند.

source

source

توسط