رویدادهای فصل سبب بروز بازی های متعددی شده است که یکی از مهم ترین آنها هالووین بوده که بدنیست بدانید در این مقاله از سایت پلازا قصد معرفی بهترین بازی های هالووینی برای اندروید و آیفون را خواهیم داشت.

بازی های هالووینی (Halloween Games) در فصل سرما به محبوبیت دو چندانی میرسد تا دیگر فصل ها زیرا در هالووین همیشه شاهد رویدادهای سرگرم کننده ای هستیم. شور و شوق تبدیل شدن به یک شبح و یا زامبی بدون درنظر گرفتن قوانین میتواند برای افراد بسیاری سرگرم کننده و لذت بخش باشد زیرا در این مراسم قادر به پوشیدن لباس های مختلفی خواهید بود. برای آشنایی با بازی های مرتبط هالووین با ما همراه باشید که به گزینه های خوبی اشاره نموده ایم.

فهرست مطالب

بازی های هالووینی

بازی های هالووینی مطمئنا میتواند جذاب باشد اللخصوص که در بخش طراحی و سیستم ها شاهد شباهت هایی به نسبت مراسم هالووین باشیم. شاید برای شما نیز این موضوع رخ داده باشد که از سبک های تکراری فروشگاه گوگل پلی خسته اید و نیازمند بازی نوینی برای سرگرم هستید. بازی های هالووین با خلاقیت فصلی که ارائه میدهند هرساله سبب سرگرمی کاربران بسیاری از سراسر جهان میشود که در این مقاله به معرفی تعدادی از آنها خواهیم پرداخت.

1. Monster Hunter Now؛ بازی هالوینی ترسناک

1. Monster Hunter Now بازی هالوینی ترسناک



در میان بازی های هالووین جدید بدنیست بدانید که سازنده بازی محبوب Pokémon GO محصول جدیدی را تحت عنوان Monster Hunter Now منتشر نموده که مفهوم مشابهی را نسبت به رویداد هالووین ارائه میدهد. این بازی از فناوری AR برخوردار بوده که این موضوع مربوط به مبارزه با هیولاها برای رسیدن به اهداف بوده است. اهدافی که به شکار کدو تنبل های هالووین مربوط هستند و با مضمون هالووین در اختیار شما قرار گرفته اند. ماموریت های ویژه بازی Monster Hunter Now بلیت های مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها میتوانید به سراغ ارتقاء زره و خرید سلاح های جدید بروید.

همچنین بخوانید :

سبک و ویژگی های بازی Monster Hunter Now برای جشن بسیار زیاد بوده است که این موضوع سبب شده تا شاهد نرخ رو به رشد بازی از بخش گیم پلی باشیم. اقلام موجود در فروشگاه بازی به نسبت زمان تغییر پیدا میکند و این موضوع میتواند به شما انگیزه کافی برای دستیابی به المان های ضروری را بدهد. این بازی همانطور که گفته میزبان ماموریت های ویژه ای بوده است که با پایان دادن به مراحل Monster Hunter در بخش داستانی به یکسری ماموریت های ویژه دسترسی خواهید یافت.

2. Merge Mansion؛ بهترین بازی های هالووین

2. Merge Mansion بهترین بازی های هالووین



بازی های شب هالووین همیشه سرگرم کننده هستند که بدنیست بدانید بازی Merge Mansion یکی از بهترین گزینه های منتشر شده در سبک بازی های Match-3 بوده که در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی از یک چرخش ترکیبی خوب برخوردار است که در حلقه ای مناسب میتواند شما را با ماموریت های بسیاری در یک خانه متروکه مواجه کند. ابزارهای خاص برای ساخت ابزارهای دیگر برایتان درنظر گرفته شده که بدنیست بدانید با استفاده از تبرها میتوانید به سراغ خرد کردن کنده ها بروید و یا با دستکش باغبانی برای کندن علف های هرز آماده شوید. وجود رویداد های فصلی در بازی Merge Mansion که شامل جوایز متعددی نیز بوده میتواند شما را با داستانی منحصر به فرد مواجه کند که در سطح بسیار خوبی قرار داشته است.

همچنین بخوانید :

بازی Merge Mansion با تبلیغات همراه بوده که این موضوع میتواند دنیای بازی را به شکل بهتری برایتان معرفی کند. رویدادهای بازی نیز به نسبت بخش های اولیه همیشه رو به رشد هستند و شور اشتیاق شما را میتواند به طرز چشمگیری افزایش دهد. اگر به دنبال دیگر بازی های مناسب هالووین هستید با ما در ادامه لیست همراه باشید.

3. The Elder Scrolls Blades؛ بازی هالووین دخترانه

3. The Elder Scrolls Blades بازی هالووین دخترانه



The Elder Scrolls Blades سومین محصول معرفی شده در لیست بازی های هالووین مانند بوده که در سبک گیم های نقش آفرینی و فانتزی قرار داشته است. این بازی افسانه ای با یک سیاهچال آغاز میشود که مقیاس آن بسیار کاهش یافته اما به نسبت بازی های مشابه بازهم فضای خوبی برای سرگرمی بوده است. جشنواره مربوط به جادوگران در یک رویداد مرتبط با تم هالووین در شهر برگذار شده است که این موضوع محیط و دکوراسیون شهری را متفاوت نموده است. در بازی The Elder Scrolls Blades شما باید در یک سری مراحل ترسناک حضور پیدا کنید که داستان آن در قلعه های خالی از سکنه جریان داشته و تا معدن های تاریک را شامل میشود.

در طول مراحل بازی The Elder Scrolls Blades قادر به جمع آوری XP های مختلفی خواهید بود که با کاوشگری های بیشتر به طلا نیز دسترسی خواهید داشت. برای عبور از موانع بازی باید تمرکز خود را افزایش دهید زیرا در چنین شرایطی است که قادر به پشت سر گذاشتن دشمنان خواهید بود.

4. Terraria: Pumpkin Moon؛ بازی های هالووین اندروید

4. Terraria: Pumpkin Moon بازی های هالووین اندروید



بازی Terraria: Pumpkin Moon با توضیحات متفاوتی همراه بوده زیرا برخی آن را یک محصول ترسناک میدانند و برخی آن را یک محصول عجیب و غریب مینامند. به هر حال بازی Terraria: Pumpkin Moon یک محصول اکشن 2 بعدی در سبک بقا بوده است که داستان آن در مورد استخراج های عمیق و مکانیک های ساخت و ساز بوده است که به شکل مناسبی پیاده سازی شده است. داستان بازی از جایی آغاز میشود که به عنوان یک چالش هاردکور باید پلانترا را شکست دهید که در این زمینه مراحل متعددی که به 20 مرحله میرسند برایتان درنظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید :

بازی Terraria: Pumpkin Moon با امواجی که از سوی کاربر دریافت میکند تهدیدهای بیشتری را به سمت شما اعزام مینماید و همین امر سبب خواهد شد تا با باس فایت های بسیاری در طول بازی مواجه باشید. گیم پلی دشوار بازی مجموعه ای ارزشمند از آیتم ها و سلاح و لوازم جانبی را در اختیار شما قرار میدهد که برای دستیابی به انها باید به سراغ حل معما های بسیاری بروید.

5. Sky: Children of Light؛ بازی های هالووین پسرانه

5. Sky: Children of Light بازی های هالووین پسرانه



بی تردید با حضور در بازی Sky: Children of Light متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد که این موضوع میتواند شما را با یکی از بهترین بازی های جهان در سبک های آرامش بخش مواجه کند. این بازی با موسیقی آرامش بخشی که در اختیار داشته تجربه خوبی را برای شما فراهم میکند که در طول آن باید به یک منطقه مخفی بروید. با رفتن به خانه مشخص شده و از بین بردن کدو تنبل مراحل بازی آغاز خواهد شد و در این شرایط حجم زیادی از شبح را به بازی اضافه میکنید.

همچنین بخوانید :

محیط های بازی Sky: Children of Light به شدت ترسناک بوده و شخصیت های بازی با مضمون هالووین میزبان توانایی های مختلفی هستند که در لحظاتی شما را نفرین کرده و در مواردی به شما آسیب خواهند رساند. به طور کلی بازی اندرویدی Sky: Children of Light گزینه خوبی برای سرگرمی است که میتواند در لحظات و شرایط مختلف سرگرم کننده باشد.

 سخن پایانی

نظر شما نسبت به مراسم هالووین چیست؟ آیا بازی های درج شده توان شبیه سازی مراسمات هالووین را داشته است؟ به هر حال معرفی لیست بازی های هالووینی به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به گزینه های خوبی اشاره شد که نه تنها در فصل زمستان بلکه در تمام طول سال میتواند شما را با جنبه جدیدی از بازی های موبایلی آشنا کند و سبب سرگرمی شما شود. اگر گزینه های بهتری را در این زمینه میشناسید و یا نقدی نسبت به یکی از بازی ها دارید لطفا در بخش نظرات با ما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط