زمان برگزاری هشتیمن دوره رالی گردشگری، خانوادگی تهران دیزین، از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام شد. این رالی تور، روز پنجشنبه مورخ 4 خردادماه 1402، از تهران آغاز می‌شود و روز جمعه در منطقه گردشگری دیزین نیز به پایان خواهد رسید.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد (که در سه سطح کلاسیک، همگانی و پیشرفته برگزار می‌شود) می‌توانند تا تاریخ 30 اردیبهشت 1402 به نشانی اینترنتی taci.ir/rally مراجعه نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 09122300744 و 66755591-021 (داخلی 3) تماس حاصل کنند.

از آنجایی که این رالی، یک رویداد گردشگری شناخته می‌شود، ملاک انتخاب برترین‌ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و … خواهد بود.

روی تصویر کلیک کنید

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و کلاسیک، معرفی خودروهای تاریخی به عنوان بخشی از ظرفیت های میراث صنعتی و فرهنگی کشور، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

source

توسط