توانایی ایجاد تفاوت بزرگ تنها با چند حرکت ساده، یکی از قدرت های خاص و بی نظیر انواع خط چشم مویی و ماژیکی است که بسیاری از محصولات آرایشی دیگر از ان برخوردار نیستند! بخش جالب استفاده از محصول این است، هیچ محدودیت و راه خاصی برای کشیدن خط چشم شما وجود ندارد، به طوری که شما به دلخواه و طبق سلیقه خود می توانید یک ظاهر نامرتب و پر زرق و برق دخترانه و فانتزی برای چشمان خود ایجاد کنید، یا می توانید یک خط چشم گربه ای ساده و کلاسیک انتخاب کنید. به دلیل محبوبیت این محصول آرایشی در بین خانم ها امروزه انواع مختلفی از آن وارد بازار شده است. تاکنون پر فروش ترین و پر مخاطب ترین نوع خط چشم به مدل های مایع که شامل خط چشم مویی و خط چشم ماژیکی می شود، تعلق گرفته است.

و اما تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی

روزانه چندین بار مخاطبان از ما این سوال را می پرسند، تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی چست؟ در این مقاله به کلیه سوالات شما در این زمینه پاسخ داده می شود و در نهایت شما را در مسیر انتخاب و خرید خط چشم درست جهت کشیدن خط چشم های زیبا قرار می دهیم. اما قبل از پاسخ به این سوال …

انواع خط چشم مایع

تمام خط چشم های مایع برای برای اعمال یک کار طراحی شده اند: با رنگ های غنی و رنگدانه های بسیار قوی برای چشمان خود خط های گربه ای و جذاب بکشید. در حالت کلی استفاده از خط چشم های مایع بسیار دقیق تر از مداد های خط چشم است به طوری که خط چشم پیچیده ای که با استفاده از آن کشیده اید، در تمام طول روز جذابیت بی نظیر چشمان شما را حفظ می کند. البته لازم به ذکر است انتخاب محصول با کیفیت از برند خوب بسیار مهم است.

خط چشم مویی

خط چشم های مویی معمولا در یک لوله ( شبیه ریمل) تولید و طراحی می شود. نوک برس این نوع خط چشم بسیار نازک است که در ابتدا کشیدن خط چشم با استفاده از آن برای افراد بسیار ترسناک و سخت به نظر می رسد. شما با اپلیکاتور این محصول می توانید ظاهر های فوق العاده متنوعی برای چشمان خود ایجاد کنید. قلم مویی این محصول با ظرافتی که دارد نسبت به قلم ماژیکی خطوط متنوع تری ایجاد کنید. از آن جایی که به هنگام استفاده از این محصول هر بار قلم مویی را در مایع فرو می کنید، برس شما کاملا غنی از رنگ می شود و به ایجاد ظاهری یکنواخت کمک می نماید.

خط چشم مویی

خط چشم ماژیکی

همه خانم ها برای یک بار هم که شده تجربه استفاده از خط چشم مایع با نوع ماژیکی را داشته است. این نوع خط چشم نیز مانند خط چشم های مویی در دسته خط چشم های مایع قرار گرفته اند با این تفاوت که مایع داخل قلم قرار دارد و خود به خود وارد نوک قلم می شود. توجه داشته باشید خط چشم های ماژیکی می توانند از نظر طول و انعطاف چذیری قلم متفاوت باشند و به دو دسته نوک سفت و نوک نرم تبدیل شوند.

برای کسانی که تاکنون تجربه کشیدن خط چشم را نداشته اند و یا مدام با آن مشکل داشته اند، استفاده از خط چشم مایع ماژیکی عالی ترین پیشنهاد است. نوک ماژیکی بر خلاف نوک مویی جدا نمی شود و می تواند هر بار یک خط تیز و منظم به برای شما طراحی کند.

خط چشم ماژیکی

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی

  1. کشیدن خط چشم با استفاده از خط چشم ماژیکی بسیار آسان تر از خط چشم مویی است، پس اگر تازه کار هستید بهتر است ابتدا با خرید خط چشم ماژیکی شروع کنید.
  2. معمولا خط چشم های ماژیکی بسیار راحت تر خشک می شود، اگر عجله دارید و می خواهید در هنگام کار هیچ کثیف کاری نداشته باشید، استفاده از خط چشم ماژیکی بهتر از مویی است.
  3. نوک خط چشم های مویی بسیار نازک و انعطاف پذیر هستند اگر می خواهید یک خط چشم با طرح های متنوع و جذاب بکشید استفاده از خط چشم مویی گزینه عالی برای شما است.
  4. از نظر ماندگاری خط چشم های ماژیکی هم سریع تر خشک می شوند هم دوام و مقاومت بیشتری در برابر پاک شدن دارند. البته توجه داشته باشید موارد گفته شده به مدل و نوع خط چشمی که خریداری می کنید نیز بستگی دارد.
  5. همان طور که در ابتدای مطالب نیز به ان اشاره شده است، اپلیکاتور های خط چشم ماژیکی به دلیل مقاومت بالایی که دارند در کذر زمان دچار خمیدگی نمی شوند.

سخن پایانی

همان طور که می دانید خط چشم از وسایل بسیار کاربردی است و تقریبا روی تمامی میز آرایش ها پیدا می شود. اگر شما نیز طرفدار خط چشم های مایع هستید و در دو راهی خرید خط چشم ماژیکی یا خط چشم مویی گیر کرده اید مقاله بالا را مطالعه نمایید و با درک تفاوت های این دو محصو با توجه به نیاز خود در مسیر انتخاب درست قرار بگیرید.

source

توسط