در واقع هدف از استفاده از محصولات مراقبت از پوست و البته سایر انواع لوازم آرایشی دستیابی به صورتی زیبا، چهره ای درخشان و ظاهری کاملا طبیعی است. یکی از بهترین راه ها و روش ها برای دستیابی به این مهم، این است که قبل از آرایش کردن و استفاده از لوازم آرایشی، یک روتین مراقبت از پوست داشته باشید و از محصولات مراقبت از پوست همانند سرم صورت استفاده کنید. در واقع در این مقاله می خواهیم روش انجام این کار را به شما آموزش داده و به شما اطمینان دهیم که یکی از راه های بهتر جلوه دادن صورت استفاده از سرم صورت قبل از آرایش کردن است.

با این حساب آیا استفاده از سرم صورت قبل از آرایش جایز است؟

بله، شما می توانید قبل از آرایش و میکاپ چهره تان برای آماده سازی صورتتان، به ویژه صورت های با پوست خشک، از سرم صورت استفاده کنید. در واقع باید بدانید که سرم های صورت، باعث می شوند که پوستتان آماده تر باشد، نرم و لطیف به نظر برسد و حتی رنگ کرم پودر که بعد از آن استفاده می شود را نیز بهتر و زیبا تر نشان دهد. اما نکته مهم این است که استفاده از سرم صورت باید بر اساس ترتیب صحیح استفاده از محصولات مراقبت از پوست باشد. به عبارتی نمی شود همینطور قبل از میکاپ کردن از ان استفاده کرد.

حتی اگر قبل از آرایش از سرم صورت هم استفاده نکنید، باز نباید همینطور آرایش کنید. در واقع آرایش باید بر روی صورتی کاملا تمیز انجام شود. برای این منظور قبل از آرایش کردن نیاز است که صورتتان کاملا شسته و تمیز شود. سپس از یک سرم صورت برای تغذیه سلول ها استفاده شود و همچنین در صورت امکان از یک کرم مرطوب کننده برای مهر و موم کردن منافذ و جلوگیری از خراب شدن آرایش نیز استفاده شده و بعد از آن در صورت تمایل از پرایمر و سپس کرم پودر و سایر انواع لوازم آرایشی دیگر استفاده گردد.

بهترین سرم صورت برای قبل از آرایش

با وجود اینکه همه سرم های صورت، دارای خاصیت آبرسانی می باشند و البته خواص بسیار زیاد دیگری نیز دارند و استفاده از آنها قبل از آرایش خیلی کاربردی می باشد، اما بهترین سرم صورت برای قبل از میکاپ کردن، باید محصولی باشد که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است، یعنی حاوی ترکیباتی همانند ویتامین سی – ویتامین E یا ویتامین B3 باشد. به همین دلیل بهترین سرم صورت به نظر ما و با توجه به نظر مشتریانی که قبل از میکاپ از این محصولات استفاده کرده اند. سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا و سپس یک لایه نازک کرم ویتامین سی بیوآکوا می باشد. استفاده از این دو محصول قبل از آرایش باعث می شود که هم کیفیت آرایش شما بالاتر رود و هم پوستتان در برابر آسیب های احتمالی مقاوم بماند.

یک نکته مهم …

در نظر داشته باشید که حتما قبل از میکاپ کردن و بعد از استفاده از سرم صورت باید مدت زمانی را منتظر بمانید که سرم به خوبی جذب شود. این موضوع را در مقاله ” طرز استفاده از سرم صورت ” به طور کامل توضیح داده ایم. اما جذب نشدن آن، نه تنها هیچ تاثیری نخواهد داشت، بلکه آرایشتان را نیز خراب خواهد کرد.

source

توسط