کم‌کم به سال میلادی جدید نزدیک می‌شویم و از این رو شاهد تخفیفات پاییزه استیم هستیم که بعضا بازی‌های بسیار خوبی را پوشش داده و آن‌ها را با قیمت‌هایی باورنکردنی به فروش می‌رساند.

اگرچه که امسال سال خوبی برای گیمرهای رایانه‌های شخصی نبوده و تبدیل واحد پول ریجن‌های آرژانتین و ترکیه منجر به افزایش قیمت شدید بازی‌های ویدیویی شده، اما حداقل تخفیفات مذکور می‌تواند تا حدی خرید بازی‌های جدید و کمی قدیمی‌تر را راحت کند.

توجه کنید که این رویداد تا سه‌شنبه ادامه دارد و لذا فرصت تهیه بازی‌های محبوب خود را از دست ندهید.

در ادامه به ترتیب میزان تخفیفات اعمال شده، آثاری که ممکن است ارزش خرید را داشته باشند لیست خواهیم کرد.

Battlefield Series

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

سری بازی بتلفیلد امسال واقعا تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای دریافت کرده و فرضا می‌توانید قسمت پنجم این سری بازی را با تخفیف باورنکردنی 92 درصدی تهیه کنید.

سری بازی بتلفیلد یکی از محبوب‌ترین شبیه‌سازهای جنگ به شمار می‌روند و در جدیدترین نسخه از سری، بازی شما در کنار بحران‌های آب و هوایی و البته دشمنان آنلاین قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که جدید‌ترین نسخه از این سری یعنی 2042 که اخیرا بهبودهای بسیاری از سوی EA برای آن منتشر شده نیز تخفیف بسیار خوب 84 درصدی دریافت کرده و یک فرصت‌ عالی را برای تجربه اثری که روزی قابل بازی نبود فراهم کرده است.

شما می‌توانید Battlefield 2042 را به قیمت 9.59 دلار از استیم خریداری کنید.

WB Games

بازی mortal kombat

برادران وارنر نیز در جمعه سیاه اخیر تخفیفات فوق‌العاده‌ای را برای آثار محبوبش از سری آرکام گرفته تا هاگوارتز لگسی و مورتال کامبت در نظر گرفته که پیشنهاد می‌کنم حتما به آن سری بزنید.

این تخفیفات در برخی از بازی‌ها از جمله سری آرکام به 85 درصد می‌رسند و شاهد بازی‌هایی بعضا با تخفیف 90 درصدی در آثار این شرکت هستیم. این فرصت بسیار خوبی است تا این بازی‌ها را در صورتی که قبلا بازی نکرده‌اید تهیه کنید و یک تجربه عالی را برای خود رقم بزنید.

شما می‌توانید باندل سری آرکام را با قیمت 9.97 دلار از استیم دریافت کنید.

A Way Out

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

A Way Out از آن دسته بازی‌هایی به شمار می‌رود که ساخته شده تا شما و یکی از دوستانتان را به صورت همزمان سرگرم کند. تجربه‌ای که یک فرار از زندان جذاب را با المان‌های کار گروهی به تصویر کشیده و می‌تواند لحظات جالبی را برای شما رقم بزند.

این بازی برای تجربه‌های دوستانه حسابی توصیه می‌شود، پس اگر به دنبال یک تجربه‌ی کو-آپ و جذاب هستید، می‌توانید این بازی را با تخفیفی 85 درصدی و به قیمت 4.49 دلار از استیم دریافت کنید.

Tom Clancy’s Ghost Recon® Breakpoint

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

متاسفانه برک‌پوینت را می‌توان یکی از بدترین بازی‌های منتشر شده از سوی یوبیسافت دانست که حتی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود یعنی Wildlands افت محسوسی تجربه کرده بود.

با این وجود، یک سری بهبود‌های کلی منجر به افزایش کیفیت بازی در طول زمان شد و در حال حاضر می‌توان با تجربه‌ی Breakpoint سرگرم شد؛ به خصوص اگر دوستان پایه‌ای داشته‌ باشید که شما را در ماموریت‌های بازی یاری کنند.

در حال حاضر برک‌پوینت با تخفیفی 80 درصدی و به قیمت 12 دلار در استیم قرار داده شده و اگر به دنبال یک تجربه‌ی کو-آپ و متوسط هستید، قیمت ناچیز بازی می‌تواند شما را برای خرید اثر مجاب کند.

Far Cry Bundle

Far Cry 6

یکی دیگر از پیشنهادات بسیار جذاب یوبیسافت برای تخفیفات پاییزه استیم، باندل کامل مجموعه‌ی فارکرای است که شامل 9 نسخه از آثار اصلی و بازی‌های فرعی سری می‌شود و در حال حاضر با تخفیف فوق‌العاده‌ی 80 درصدی قیمت 58.14 دلار به فروش می‌رسد.

به نظر می‌رسد که این یک فرصت عالی برای ورود به این فرانچایز باشد و بعضا اگر نسخه‌های قبلی این مجموعه را تجربه کرده‌اید، بازی‌های این مجموعه به صورت تکی نیز تخفیف بسیار خوبی دریافت کرده است.

Metro Exodus

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

آخرین نسخه‌ از سری بازی‌های مترو یعنی Exodus طرفداران و مخالفان بسیاری داشت و با این وجود معتقدم که این اثر تجربه‌ای سرگرم‌کننده و سرشار از لحظات دوست‌داشتنی و به یادماندنی را تحویل مخاطب می‌داد.

بازی تجربه‌ای نیمه آزاد بود که شما را به یک ماجراجویی طولانی روانه می‌کرد و در این بین موانع خطرناکی در راهتان قرار می‌داد و در کل حس یک سفر فوق‌العاده را با تمام وجود خود احساس می‌کردید. این بازی نیز تخفیفی 80 درصدی دریافت کرده که فوق‌العاده به نظر می‌رسد. شما می‌توانید این بازی را به قیمت 5.99 دلار از استیم دریافت کنید.

Need for Speed™ Unbound

Need for Speed Unbound

آنباند جدید‌ترین نسخه از سری نید فور اسپید به شمار می‌رود که سعی داشت با تغییر آرت استایل گرافیکی و افزودن محتوای جدید، طرفداران قدیمی این سری را به خود جذب کند و باید اعتراف کرد که بازی واقعا در این راه موفق ظاهر شده است.

بازی تجربه‌ای سرگرم کننده و هیجان‌انگیز بوده که نسبت به نسخه‌های اخیر این سری عملکرد بسیار بهتری از خود به نمایش گذاشته و واقعا یک ریسینگ جذاب و سرگرم‌کننده به شمار می‌رود.

اگر به ریسینگ‌های بی‌مغز، تعقیب و گریز و شخصی‌سازی جزئی ماشین‌ها علاقه دارید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. این بازی در حال حاضر با قیمت 13.99 دلار در استیم قرار گرفته است.

Fallout 76

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

Fallout 76 نیز یکی دیگر از بازی‌های ناامیدکننده به شمار می‌رود که البته در طول زمان توانست پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد. بازی تقریبا به همان تجربه‌ای تبدیل شده که انتظارش را می‌کشیدیم و بالاخره می‌توانید لذت یک فال‌اوت آنلاین واقعی را تجربه کنید.

76 محتوای بسیاری دریافت کرده و مشکلات بسیاری از جمله خالی و بی روح بودن نقشه‌ی آن برطرف شده است. در حال حاضر می‌توانید این اثر را به همراه دوستانتان با تخفیفی 80 درصدی و به قیمت 7.99 دلار تهیه نمایید.


مطلب پیشنهادی:با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟
با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

Mass Effect™ Legendary Edition

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

سه‌گانه‌ی Mass Effect تجربه‌ای فوق‌العاده، هیجان‌انگیز و عمیق به شمار می‌رود. مدتی است که این 3 بازی در قالب یک کالکشن ریمستر به فروش می‌رسند و حال می‌توان آن را با تخفیفی 75 درصدی و قیمت حدودا 12 دلاری تهیه کرد.

پیشنهاد می‌کنم که اگر از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و ماجراجویی‌های فضایی هستید این عنوان را از دست ندهید.

Yakuza: Like a Dragon

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

طرفداران یاکوزا نیز تخفیفات خوبی دریافت کرده‌اند و بهترین آن‌ها را می‌توان تخفیف 80 درصدی Like a Dragon دانست. بازی پر از کاراکترهای دوست داشتنی، داستانی فوق‌العاده شنیدنی و البته گیم‌پلی حساب شده بوده و طرفداران عناوین شرقی حسابی از این نسخه لذت خواهند برد.

شما می‌توانید این بازی را با قیمت 11.99 دلار از استیم دریافت کنید.

Back 4 Blood

Back 4 Blood Wallpaper

Back 4 Blood را می‌توان دنباله‌ای معنوی برای سری Left 4 Dead دانست که شما و دوستانتان را در برابر موجی از زامبی‌ها قرار می‌داد تا با انواع سلاح‌های سرد و گرم، دمار از روزگارشان درآورید.

بازی اگرچه در حد نسخه‌های قبلی ظاهر نشد، اما توانست تا تجربه‌ای حداقل سرگرم کننده را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

اگر به دنبال یک تجربه‌ی مفرح به همراه دوستانتان هستید، این بازی می‌تواند یک تابستان خونین را برای شما و دوستانتان رقم بزند. این بازی در حال حاضر با تخفیفی 80 درصدی و قیمت 8.99 دلار قیمت در فروشگاه استیم قرار گرفته است.

Elder Scrolls Summer Bundle

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

باندل تابستانه‌ی الدر اسکرولز یک پیشنهاد هیجان انگیز به شمار می‌رود که در تخفیفات تابستان امسال در دسترس قرار گرفت و حال دوباره برای تخفیفات پاییزه و به صورت محدود در دسترس است.

این باندل با تخفیف 77 درصدی‌اش کاری می‌کند که در واقع با پرداخت هزینه‌ای معادل با Skyrim، دو نسخه‌ محبوب دیگر از جمله Morrowind و Oblivion را نیز دریافت کنید و اگر از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، این پیشنهاد فوق‌العاده خواهد بود و می‌تواند یک پاییز عالی را برای شما رقم بزند.

این پک در حال حاضر 17.07 دلار قیمت دارد و بسته به ریجن شما ممکن است قیمتش متفاوت باشد.

DOOM Franchise Bundle

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

سری بازی‌های دووم با آن اکشن دیوانه‌وارشان حسابی شما را غرق تجربه خود می‌کنند و زمان به هنگام تجربه این سری بازی از دستتان در می‌رود. در پاییز امسال نیز تخفیفات خوبی روی این فرنچایز صورت گرفته که می‌تواند یک فرصت عالی برای تهیه این سری بازی به شمار برود.

باندل این فرنچایز نیز تخفیف 76 درصدی دریافت کرده که پیشنهاد می‌کنم حتما سری به آن بزنید. این باندل در حال حاضر با قیمت 27.98 دلار به فروش می‌رسد.

The Witcher Series

سرطان صداپیشه the witcher

مگر می‌شود حرفی از ژانر نقش‌آفرینی بزنیم و اسمی از سه‌گانه ویچر به زبان نیاید؟ این سه‌گانه در طول تخفیفات اخیر با 75 درصد قیمت کمتر و با قیمت 9.99 دلار به فروش می‌رسد و در کنار آن می‌توانید سری به دو نسخه قدیمی‌تر مجموعه بزنید که کماکان بازی‌های فوق‌العاده‌ای به شمار می‌روند.

Assassins Creed Valhalla

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

والهالا آخرین نسخه از سه‌گانه‌ی اخیر اساسینز کرید به شمار می‌رود که تجربه‌ای خوب به شمار می‌رفت. بازی مشکلات متعددی داشت، اما داستان جالب به همراه البته محتوای متنوعی در اختیار بازیکن قرار می‌داد از دلایل موفقیت آن بود.

بازی جهان وسیعی را در اختیار شما قرار می‌‌دهد تا به عنوان یک وایکینگ و هم قبیله‌ای‌هایتان در آن به گشت و گذار بپردازید و محیط‌های مختلف آن را کشف کنید.

این همه ویژگی در کنار تخفیف 75 درصدی و قیمت 14.99 دلاری بازی وسوسه کننده به نظر می‌رسد.

Halo: The Master Chief Collection

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

Halo: The Master Chief Collection از ارزشمند‌ترین کالکشن‌های موجود حال حاضر به شمار می‌رود که تمامی نسخه‌های محبوب هیلو با شکل و شمایل امروزی در آن قرار داده شده و برای کامپیوتر پورت شده است.

بسیاری از آثار موجود در این کالکشن از جمله 3 نسخه‌ی اول بازی و هیلو ریچ فوق‌العاده بوده و از ارزش بالایی برخوردار است. پیشنهاد می‌کنم که اگر تا به امروز این آثار را تجربه نکرده‌اید، حتما این کالکشن ارزشمند را که در حال حاضر با تخفیف 75 درصدی به فروش می‌رسد به قیمت 9.99 دلار تهیه کنید.

Tom Clancy’s Rainbow Six® Extraction

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

Extraction را شاید بتوان یک تجربه‌ی بسیار متوسط از سری رینبو دانست که البته نقاط مثبت خاص خود را دارد و شاید بزرگترین دلیل برای تجربه نکردنش، قیمت به نسبت بالا و محتوایی بود که ارزش این قیمت را نداشت.

حال این بازی با تخفیفی 75 درصدی و قیمت 9.99 دلار به فروش می‌رسد و فرصت خوبی است تا حال با خیالی آسوده‌تر این عنوان را تهیه کرده و چند ساعتی با آن سرگرم شویم.

Marvel’s Guardians of the Galaxy

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

Marvel’s Guardians of the Galaxy در واقع همان‌ کاری را کرد که انتظار داشتیم اونجرز انجام دهد. یک بازی سرگرم کننده‌ی ابرقهرمانی که نه خودش را خیلی جدی بگیرد و نه تجربه‌ی خسته‌کننده‌ای به شمار رود.

بازی یک تجربه‌ی مفرح، سرگرم‌کننده و بعضا خنده‌دار و شیرین است که طرفداران مارول نباید هرگز آن را از دست بدهند. اگر به دنبال یک تجربه‌ی جذاب و سرگرم کننده هستید، پیشنهاد می‌کنم که این بازی را با تخفیف 70 درصدی‌ و قیمت 14.99 دلاری‌‌اش از دست ندهید.

Horizon Zero Dawn™ Complete Edition

Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn یکی از اولین انحصاری‌های سونی به شمار می‌رفت که روی رایانه‌های شخصی نیز منتشر شد و حال با تخفیف خوبی در استیم قرار گرفته است. اگر تا به امروز این بازی را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید آن را با تخفیف 75 درصدی و قیمت 12.49 دلاری از فروشگاه استیم دریافت نمایید.

It Takes Two

بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن 4 it takes two

به دنبال تجربه یه بازی دونفره فوق‌العاده هستید تا در کنار دوستان و آشنایان خود تجربه کنید؟ It Takes Two همان اثر است و می‌تواند رابطه دوستانه عجیبی بین شما و بازیکن همراهتان ایجاد کند.

اگر به دنبال انجام یک تجربه احساس برانگیز و جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنم که سری به این اثر در حال حاضر با 70 درصد تخفیف و به قیمت 11.99 دلار در استیم قرار گرفته است.

Devil May Cry 5

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

Devil May Cry 5 جدید‌ترین نسخه از این سری به شمار می‌رود که داستان جدیدی برای تعریف کردن دارد. تجربه‌ای هک اند اسلش و خونین که در آن به تار و مار کردن شیاطین می‌پردازید و با فضای مفرح و بامزه‌ی کاراکترهای آن زندگی می‌کنید. اگر تا به حال موفق به تجربه‌ی این اثر نشده‌اید، حال می‌توانید آن را با تخفیفی 67 درصدی و قیمت 9.89 دلار دریافت کنید.

Call of Duty Series

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

سری Call of Duty که دیگر نیاز به معرفی ندارد و در این حراج تابستانه نسخه‌های متعددی از آن تخفیفات بسیار خوبی دریافت کرده‌اند که در این بین می‌تواند به Modern Warfare 2019 و Black Ops Cold War اشاره کرد که 67 درصد تخفیف خورده‌اند.

تعدادی از این بازی‌ها جمله‌ نسخه‌ی 2019 ارزش بالایی برای خرید دارند و می‌‌توانید به فروشگاه استیم سری زده و نسخه‌ی مورد علاقه‌ی خود را بررسی کنید. برای مثال شما می‌توانید نسخه Cold War و نسخه MW Reboot را به قیمت 19.79 دلار دریافت کنید.

Red Dead Redemption 2

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

Red Dead Redemption 2 تجربه‌ای فوق‌العاده بود که کاراکترهایی بسیار دوست داشتنی را به مخاطب معرفی کرد. در این تخفیف تابستانه بازی تخفیفی 67 درصدی دریافت کرده و اگر تا به امروز موفق به تجربه‌ی بازی نشده‌اید، می‌توانید این اثر را با قیمت 19.79 دلار تهیه نمایید.

WWE 2K23

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

اگر از طرفداران WWE هستید، نسخه 2023 این سری را از دست ندهید چرا که یکی از تحسین‌شده‌ترین آثار سری توسط منتقدین و طرفداران است که علاوه بر ارائه بسته کاملی از کشتی‌گیرهای محبوب توانسته تا محتوای قابل قبول و سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد.

این بازی در حال حاضر با تخفیف 67 درصدی و به قیمت ۱۹.۷۹ دلار به فروش می‌رسد.

HITMAN World of Assassination

بازی تک تیرانداز اندروید

سری بازی هیتمن یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای طرفداران سبک مخفی‌کاری به شمار می‌روند و نسخه World of Assassination سه نسخه اخیر این سری را با محتوایی قابل قبول در اختیار شما قرار می‌دهد.

این باندل یک تجربه واقعا ارزشمند است که شخصا تجربه آن را به افرادی که طرفدار این سبک هستند توصیه می‌کنم. شما می‌توانید بازی مذکور را با تخفیف 60 درصدی و به قیمت 27.99 دلار تهیه کنید.

A Plague Tale: Requiem

بازی A Plague Tale: Requiem

A Plague Tale: Requiem را می‌توان یکی از زیبا‌ترین آثار داستانی سال گذشته دانست که با شکاندن برخی از خط‌های قرمز توانست تا مخاطبین را حسابی با روایت خود همراه کند.

اگر این اثر را هنوز تجربه نکرده‌اید باید بدانید که یکی از زیباترین داستان‌های ویدیوگیمی را از دست داده‌اید، پس فرصت باقی‌مانده را از دست ندهید و همین حالا سری به استیم بزنید چرا که اثر مذکور با 55 درصد تخفیف و به قیمت 22.49 دلار به فروش می‌رسد.

EA SPORTS FC™ 24

ارزشمند‌ترین تخفیفات پاییزه استیم که نباید از دست بدهید - ویجیاتو

نهایتا به بازی EA SPORTS FC™ 24 یا همان جدید‌ترین ساخته سازندگان سری بازی فیفا می‌رسیم که به تازگی منتشر شده و جدیدترین نسخه از سری بازی فوتبال طرفداران کمپانی EA به شمار می‌رود.

این بازی تخفیف بسیار مناسبی با توجه به سال ساخت خود دریافت کرده و شما می‌توانید عنوان مذکور را با تخفیف 50 درصدی و با قیمت 34.99 دلار تهیه نمایید.


مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

source

توسط