شینگل

سفر کمپینگ خانوادگی با مینی کوپر؟ چرا که نه؟ آنها حدود 35MPG بزرگراه را دریافت می کنند.

با افزایش علاقه به خودروهای کوچکتر و راندمان سوخت بهتر، سیستم‌های قفسه‌های سقفی می‌توانند خیلی بیشتر از حمل دوچرخه یا قایق رانی انجام دهند – آنها می‌توانند تویوتا پریوس را به یک تویوتا 4 رانر مجازی تبدیل کنند و در عین حال از مزایای مسافت پیموده شده بسیار بهتر بهره ببرند.
زمانی که قیمت بنزین برای اولین بار بسیار بالا رفت، جعبه‌های سقفی را روی یک یاریس گذاشتیم و به آن ظرفیت باری مشابه یک فورد اکسپلورر دادیم، اما با مسافت پیموده شده بسیار بهتر. کارل ویدمان، مدیر ارتباطات Thule، پیشرو صنعت در سیستم‌های حمل و نقل قفسه‌ای خودرو، می‌گوید زمانی که مجبور نیستید وسایل حمل کنید، فقط آن را بردارید. (تویوتا یاریس ساب کامپکت، 30/37 MPG؛ فورد اکسپلورر، 20/28MPG – و مسافت پیموده شده پیشرو در کلاس خود).
از آنجایی که من به طور منظم اسکی و دوچرخه سواری می کنم و مدت هاست که در مورد این ورزش ها نوشته ام، هر دو ماشین من همیشه دارای سیستم قفسه سقف بوده اند، اما چون ماشین جدید من صندوق عقب کوچکی دارد، من فقط یک جعبه “اسکی” روی پشت بام اضافه کردم – برای چوب گلف خود! هرگز فکر نمی‌کردم روزی را ببینم که چوب‌های من روی ماشین سوار شوند، اما جعبه دو ست کامل را به‌سرعت و با خیال راحت به همراه کفش، توپ و غیره نگه می‌دارد و خیلی راحت‌تر می‌توان آن‌ها را به داخل جعبه برد. نه اینکه آنها را در صندوق عقب ببندید.
من افراد زیادی را می شناسم که فضای ذخیره سازی برای آنها در هنگام خرید خودرو اهمیت زیادی دارد و ممکن است ماشینی بزرگتر از آنچه در غیر این صورت می خواهند بخرند – و بنابراین خیلی بیشتر برای بنزین خرج می کنند – فقط برای ظرفیت باری که فقط گاهی اوقات استفاده می شود. به همین دلیل است که ارزش آن را دارد که سیستم های قفسه سقف را بیش از چیزی برای علاقه مندان به تفریح ​​در فضای باز در نظر بگیریم. یک جعبه روی پشت بام به معنای واقعی کلمه می تواند صندوق عقب دوم (و سوم) را به وسیله نقلیه شما اضافه کند، وسایل فوتبال یا هاکی بچه هایتان یا جعبه سگ یا چمدان شما را در سفرهای جاده ای حمل کنید. لازم نیست فقط برای افرادی باشد که کایاک می کنند.
یا شاید شما واقعاً دوست دارید رانندگی کنید و ترجیح می دهید یک ماشین اسپرت یا سدان با عملکرد بالا داشته باشید تا یک SUV یا واگن یا کراس اوور. Wiedemann گفت: “ما دیدیم که مردم جعبه های بار را روی پورشه های خود قرار می دهند تا بتوانند وسایل بیشتری حمل کنند.” حتی فوق جاسوس

با فرورفتگی‌های برگرفته از طراحی توپ گلف، خط Thule’s Sonic دارای کمترین میزان کشش این شرکت است،… [+] آیرودینامیک‌ترین جعبه‌های بار روی پشت بام تا کنون.

جیمز باند با این برنامه همراه است: در جاسوسی که مرا دوست داشت، قفسه های اسکی را روی لوتوس اسپریت توربو خود برای سفر به کوه های ایتالیا قرار داد. تصور باند در حال رانندگی یک هاچ بک سوبارو سخت است. او سازش نکرد و شما هم نباید.
چنین سیستم‌هایی آیرودینامیک‌تر و بی‌صداتر از همیشه هستند و منطق استفاده از آن‌ها به عنوان ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر را بیشتر می‌کنند. Wiedemann گفت: “میله های مربع کلاسیک ما عالی کار می کنند، اما آنها آرام ترین یا کارآمدترین نیستند.” یک سال و نیم پیش ما میله‌های Aero را معرفی کردیم که به شکل بال هستند و ۲۵ درصد کاهش در کشش دارند، به‌علاوه یک پخش‌کننده لاستیکی که نویز را کاهش می‌دهد. می توانید با پنجره های باز سوار شوید و اذیت نشوید. ما یک خط جعبه جدید روی پشت بام به نام Sonic با فرورفتگی در جلو، مانند یک توپ گلف، معرفی کردیم که کشش را تا 10٪ نسبت به جعبه های معمولی کاهش می دهد. جعبه‌های معمولی گلوله‌ای از قبل بسیار آیرودینامیک بودند، و اکنون نیز راحت‌تر از همیشه هستند: تقریباً تمام جعبه‌های پشت بام Thule اکنون از هر طرف خودرو باز می‌شوند و راحتی قرار دادن وسایل را بیشتر می‌کنند. و زمانی که از آنها استفاده نمی‌شود، برای درآوردن و خارج کردن آن‌ها بسیار سریع هستند، زیرا بسیاری از آنها با “Speedlink” عرضه می‌شوند، دستگیره‌ای که به سرعت دو چنگال را روی قفسه‌های سقف می‌چسبد تا سریعاً متصل یا جدا شود.
گزینه استفاده از سیستم قفسه سقفی برای کاهش اندازه خودرو و بهره وری بهتر سوخت اولین چیزی نیست که اکثر مردم هنگام فکر کردن به “قفسه های سقفی” به آن فکر می کنند، اما قطعاً باید در نظر گرفته شود. اولین چیزی که بیشتر مردم به آن فکر می کنند دوچرخه های متحرک، اسکی و قایق است، بنابراین فردا من به خریداران ارائه خواهم داد و راهنمای دقیق چنین سیستم هایی را برای خریداران ارائه خواهم داد.
مرا در توییتر دنبال کنید
لری اولمستد من نویسنده پرفروش نیویورک تایمز هستم. اگر به ورزش علاقه دارید، کتاب طرفداران: چگونه تماشای ورزش ما را شادتر، سالم‌تر و درک‌تر می‌کند، بررسی کنید. اگر عاشق غذا هستید، غذاهای واقعی، غذاهای تقلبی را بررسی کنید. من 25 سال است که به عنوان یک روزنامه نگار و طرفدار پرشور همه چیز سرگرم کننده در جهان سفر می کنم. من ستون‌هایی در USA Today و Investors Business Daily داشته‌ام، هزاران مقاله در مجلات برجسته منتشر کرده‌ام و در حال حاضر سردبیر سفر مجله Cigar Aficionado و ستون‌نویس رستوران برای USAToday.com هستم. من عاشق هر نوع سفر، فعال، فرهنگی و تفریحی هستم و زمینه های تخصصی ویژه من هتل ها و استراحتگاه های مجلل، گلف، اسکی، غذا، شراب و مشروبات الکلی است. من @TravelFoodGuy”> را توییت می کنم

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط