فال ابجد امروز چهارشنبه 17 آبان 1402 را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم تا دسترسی آسانی به این فال داشته باشید و طالع خود را ببینید. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید.

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با آن پرداخته ایم.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


فال ابجد امروز چهارشنبه 17 آبان 1402

فال ابجد امروز یکشنبه 7 اسفند
فال ابجد امروز چهارشنبه 17 آبان 1402, فال ابجد امروز, فال ابجد, فال

در ادامه متولدین امروز را با تعبیر و فالشان برایتان قرار داده‌ایم. همچنین در آخر این نوشتار راز و رمز حروف ابجد و نحوه گرفتن فال با حروف ابجد را برایتان گذاشته‌ایم. با ما همراه باشید با فال ابجد امروز چهارشنبه 17 آبان 1402

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین فروردین

فروردین
فروردین

فال ابجد شما: ج ج ج


تعبیر : بخت و اقبال نیکویی در پیش رو دارید که برایتان موفقیت و سربلندی را در آینده به وجود می آورد و شما را به مقامات بالادر زندگی میرساند،، بهتر است افکار منفی را از خود دور کنید به زودی از نظر مالی و پولی سود و درآمد فراوانی نصیبتان می شود و برای تان موفقیت را در زندگی به وجود می آورد.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین اردیبهشت 

اردیبهشت
اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج د ب


تعبیر : بخت و اقبال با شما یار نیست و اگر بخواهید به این امر اصرار ورزید متاسفانه دچار مشکل خواهید شد. شخصی قصد دارد تا شما را فریب دهد نباید به حرف هایش گوش فرا دهید زیرا ممکن است فریبش را بخورید. اگر مجبور شدید تا دست به معاملاتی بزنید حتماً حواستان را جمع کنید تا با افراد اشتباه شراکت نکنید.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین خرداد

 

خرداد
خرداد

فال ابجد شما: ج آ د


تعبیر : باید بسیار صبور باشید و سعی نکنید تا با عجله و شتاب خودتان را به اهدافتان برسانید چرا که در این صورت نتایج خوبی نصیبتان نخواهد شد. خداوند حواسش به شما هست پس به دلتان نگرانی راه ندهید و به مسیرتان ادامه دهید ان شاءلله که موفق می شوید.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین تیر

تیر
تیر

فال ابجد شما: ج آ آ


تعبیر : آرزوهایتان را میسر خواهید کرد و به زودی منفعت خوبی نصیبتان می شود. خداوند شما را امتحان میکند که اگر از آن سربلند بیرون بیایید سعادت اخروی و دنیوی را نصیب خود خواهید کرد. تحولاتی عمیق در زندگیتان رخ می دهد پس صبور باشید و از آنها به درستی استفاده کنید.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین مرداد

مرداد
مرداد

ابجد فال شما: ب ب ب


تعبیر : به مقصودتان می رسید و با شانسی که برایتان پدید می آید بهترین ها عایدتان می شود. سعی دارید تا وصلتی را آغاز کنید که به خیر و صلاحتان نیست پس از آن چشم پوشید و اجازه دهید تا فرد بهتری وارد زندگیتان شود. مشکلاتی با یکی از دوستانتان پدید می آید که باید با آرامش آن را برطرف کنید و پرخاشگری نکنید.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین شهریور

شهریور
شهریور

ابجد فال شما: ب ج ب


تعبیر : مقصود نیکی دارید و سرانجام به خواسته های خود می رسید. شخص سعی دارد تا شما را از حال و هوای غمگینتان در بیاورد به او اعتماد کنید و حرفهای دلتان را بزنید تا ان شاءلله از این مشکلات خلاص شوید. صلاحتان در آن است که از این عملی که در نظر دارید چشم بپوشید تا دچار دردسر نشوید.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین مهر

مهر
مهر

فال ابجد شما: آ ج آ


تعبیر : به خواسته های تان می رسید اما باید صبور باشید و عجله و شتاب نکنید چرا که در این صورت مشکلاتتان افزون خواهد شد. به دنبال دعوا و مخاصمه هستید که این امر به ضررتان تمام خواهد شد و آبرویتان در خطر قرار خواهد گرفت. زنی بلند قامت با شما دشمنی می کند از او بر حذر باشید.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین آبان

آبان
آبان

فال ابجد شما:  آ ب ب


تعبیر : به مقصود خود در زندگی خواهید رسید و موفقیت را در زندگیتان به دست می آورید بهتر است؛ ناامیدی را از خود دور کنید،، اگر قصد انجام کار مهمی را دارید هر چه زودتر به انجام برسانید که برایتان موفقیت را در زندگی سرازیر می کند و شما را به مقامات بالا در زندگی می رساند.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین آذر

آذر
آذر

ابجد فال شما: د د ج


تعبیر : طالعت نیک است. رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید به زودی مشکلات زندگی تان از بین می رود و موفقیت شامل حالتان می شود بهتر است؛ نگرانی به دل خود راه ندهید از طرف اهل قلم سود و منافع بسیاری نصیبتان می شود،، که شما را از مشکلات نجات می دهد و به سوی آرامش و آسایش راهی می کند.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین دی

دی
دی

ابجد فال شما:  آ ج د


تعبیر : شخصی در زندگی به شما دروغ بزرگی را می گوید که می خواهد برای تان مشکلات فراوانی به وجود بیاورد و شما را به نابودی و شکست در زندگی برساند،، بهتر است خواستان را جمع کنید تا گول ظاهر اطرافیانتان را نخورد و مشکل بزرگی برای خود در زندگی ایجاد نکنید.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین بهمن 

بهمن
بهمن

ابجد فال شما: آ ب ب


تعبیر : به زودی موفقیت شامل حالتان می شود و شما را به مقامات بالا و خوشبختی در زندگی می رساند، روزگار بر وفق مراد شماست بهتر است؛ برای خود صدقه بدهید از چشم زخم مردم در امان بمانید،، بتوانید خیلی زود به سربلندی برسید و شادی و نشاط را در آینده به دست بیاورید.

فال ابجد امروز 17 آبان متولدین اسفند

اسفند
اسفند

ابجد فال شما: ب ج ج


تعبیر : به زودی اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگی برایتان رخ خواهد داد آینده ی خوب و روشنی در پیش رو دارید؛ از نظر پولی و مالی شخصی مورد حمایت شما قرار می گیرد تا بتوانید خوشبختی را در زندگی تان به دست بیاورید،، به زودی ازدواجی در پیش رو خواهید داشت که شادمانی را نصیبتان میکند.

راز و رمز حروف ابجد و نحوه گرفتن فال با حروف ابجد

کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است. گاهی مواقع از این روش برای شماره گذاری صفحات یا موارد استفاده می شود پیش از هر کاربردی بهتر است با روش محاسبه حروف ابجد آشنا شویم.

انواع حروف ابجد

سه نوع حروف ابجد وجود دارد که عبارتند از:

  • ابجد کبیر
  • ابجد صغیر
  • ابجد وسیط

اعداد نسبت داده شده به 28 حرف ابجد کبیر از یک تا هزار است. در واقع اعداد 1 تا 1000 بین 28 حرف عربی تقسیم شده است. اگر هر یک از اعداد حروف ابجد کبیر که از 9 بزرگتر است را به 9 تقسیم کنیم باقیمانده آن اعداد ابجد صغیر خواهد بود و اگر به جای 9، اعداد ابجد کبیر را به 12 تقسیم کنیم، باقیمانده آن ابجد وسیط است. اما بیشترین موارد استفاده را حروف ابجد کبیر دارد.

به مربع ارزش عددی حروف ابجد کبیر، ابجد اکبر گفته می شود. برای مثال ابجد اکبر حرف «ی» برابر با 100 و یا ابجد کبیر حرف «ق» برابر 10000 خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فال ابجد امروز چهارشنبه 17 آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

source

توسط