شینگل

مردی از آریزونا پس از به اشتراک گذاشتن ویدیویی از یک مادر بابکت و بچه گربه‌ها… [+] که روی پشت بام او می‌چرخد، ردیت را در حال جیغ زدن از خوشحالی دریافت کرد.
بیلی مک کورمیک
برای دومین بار در دو سال گذشته، یک بابکت ماده بر روی پشت بام خانه یکی از کاربران ردیت 27 ساله زایمان کرد و این بار عواقب کرکی آن به صورت ویدئویی ثبت شد. بیلی مک کورمیک، از توسان، آریزونا، ویدئویی را که از گربه‌ها گرفته بود در شب پنجشنبه در R/aww Reddit به اشتراک گذاشت که با بیش از 80000 رای و 1300 نظر به بالای صفحه اول رسید.
مک کورمیک به من گفت: “حدود دو هفته است که ما متوجه آن‌هایی شده‌ایم که در آن بالا هستند. با این حال، امسال در سن بسیار پایین‌تری متوجه آنها شدیم و تا همین اواخر بود که آنها شروع به حرکت و بازی کردند.” شگفت‌انگیز بود که من به‌طور اتفاقی دوربین را در جای درست قرار دادم. من فقط حدس زدم و فکر کردم که دوربین امنیتی اضافی در اختیار دارم، بنابراین می‌توانم آن را تنظیم کنم.»
بر اساس برگه اطلاعاتی از دپارتمان بازی و ماهی آریزونا، تقریباً 3.6 میلیون بابکت در ایالات متحده وجود دارد که از این تعداد 66000 در آریزونا زندگی می کنند. موزه صحرای آریزونا-سونورا به صورت آنلاین نوشت که بابکت‌ها هر روز پناهگاه خود را عوض می‌کنند و زمانی که ماده بچه گربه دارد، آنها را به لانه‌های متعدد منتقل می‌کند.
مک کورمیک امیدوار است که جمعه در توییچ یک استریم زنده از گربه ها انجام دهد. در این بین، او از دیدن حال خوب حیوانات خوشحال است.
او گفت: «دیدن این که ویدیو با چه سرعتی پخش شد دیوانه کننده بود. من در محل کار بودم و ویدیوهای مختلفی را به مردم نشان می دادم و آنها در مورد نحوه قرار دادن آن در ردیت شوخی می کردند، بنابراین تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.
فرناندو آلفونسو سوم دهه گذشته را برای سازمان های خبری و روزنامه های آنلاین کار کرده است. برخی از شرکت هایی که من برای آنها کار کرده ام عبارتند از Houston Chronicle، Lexington Herald-Leader، Daily Dot و Syracuse Post-Standard. خارج از نویسندگی، سه سال در دانشگاه کنتاکی به تدریس دروس روزنامه نگاری پرداختم. با من در fernando.alfo[email protected] یا fernandoalfonso.com تماس بگیرید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط