نسل فعلی موجود در بازار سوزوکی سوئیفت، در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود و در سال ۲۰۲۰ نیز فیس‌لیفت مختصری دریافت کرد. در نسل جدید، نشانه‌هایی از طراحی نسل قبل و همچنین ابعاد خودرو حفظ شده است. البته ظاهر کلی بدنه برای بهبود آیرودینامیک اصلاح شده است.

ابعاد سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۴ به ۳۸۶۰/۱۶۹۵/۱۵۰۰ میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری آن ۲۴۵۰ میلی‌متر است. این ابعاد مشابه نسخه تولیدی فعلی بوده و طبق معماری Heartect ساخته شده است.

سوزوکی سوئیفت 2024

ظاهر این خودرو به روز شده و در بخش جلویی آن، جلوپنجره طرح لانه زنبوری با ابعاد کوچک‌تر دیده می‌شود و لوگوی سوزوکی قسمت جلوی کاپوت است‌. چراغ‌های جلو طراحی جدید دارند و LED هستند. این طراحی با ورودی‌های ظریف‌تر روی سپر و تزئینات آلومینیومی همراه شده است.

خودرو از نمای جانبی، با ترکیب دو رنگ به نظر می‌رسد؛ زیرا  آینه‌های جانبی، سقف و ستون‌ها به رنگ مشکی درآمده‌اند. یک خط روی بدنه و قسمت بالایی دستگیره‌ها ایجاد شده است. رینگ‌های با طراحی جدید نیز مناسب نسخه تولیدی به نظر می‌رسند.

در بخش عقب خودرو، چراغ‌های کوچک‌تر و جعبه‌ای شکل دیده می‌شود، که پس‌زمینه تیره دارند. در قسمت پایین سپر نیز تزئینات مشکی رنگ وجود دارد. بدنه این کانسپت با رنگ آبی Frontier Blue Pearl متالیک پوشیده شده است، که احتمال زیاد برای نسخه تولیدی نیز ارائه می‌شود.

source

توسط