بلیزارد به دنبال انتشار World of Warcraft برای کنسول‌ها است

بلیزارد به تازگی اعلام کرده که بیشتر از همیشه در نظر دارد MMO محبوب خود World of Warcraft را به کنسول‌ها بیاورد.

در گفتگو با GamesRadar در بلیزکان ۲۰۲۳، هالی لانگدیل، نائب رئیس و تهیه‌کننده اجرایی World of Warcraft، گفت که او «همیشه» در مورد این چشم‌انداز صحبت کرده است.

لانگدیل گفت:

این یک سوال پیچیده است. برای مخاطبان کنسول، قابلیت دسترسی به احتمال زیاد متفاوت خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید

در حالی که در گذشته، MMO با ابعاد World of Warcraft به دلیل قدرت محاسباتی زیاد، تنها در رایانه‌های شخصی وجود داشت، برخی از بزرگ‌ترین MMOهای امروزی مانند Final Fantasy 14 در کنسول بسیار محبوب هستند.

لانگدیل ادامه داد:

در حال حاضر، ما روی Worldsoul Saga متمرکز شده‌ایم. اما اگر این موضوع مطرح شود، دوباره اوضاع را بررسی خواهیم کرد، اما در حال حاضر به اندازه کافی موارد زیادی در دست داریم که باید به آن‌ها بپردازیم. 

این سه اکسپنشن را داریم و در مورد آن‌ها بسیار هیجان زده هستیم. اما، بله، البته. خیلی غیر صادقانه است که بگوییم به [عرضه نسخه کنسولی] فکر نمی‌کنیم. البته که در مورد آن صحبت می‌کنیم، چرا که اکنون جزو مایکروسافت هستیم.

World of Warcraft

مایکروسافت، سازنده ایکس باکس، سرانجام خرید ۶۹ میلیارد دلاری Activision Blizzard را در ماه گذشته به پایان رساند.

با تکمیل بزرگ‌ترین معامله صنعت بازی (و مایکروسافت) تاکنون، سازنده Xbox مالکیت فرنچایزهایی از جمله Call of Duty، Warcraft، Diablo، Guitar Hero، Tony Hawk’s Pro Skater، Overwatch، Crash Bandicoot و بسیاری دیگر را در اختیار گرفت.

بلیزارد دو شب پیش دهمین، یازدهمین و دوازدهمین بسته‌های الحاقی WoW را معرفی کرد که هر سه آن‌ها در یک روایت بزرگ‌تر به نام The Worldsoul Saga قرار خواهند گرفت. اولین اکسپنشن The War Within نام دارد و سال آینده عرضه می‌شود.

در طول سخنرانی بلیزکان، کارگردان افسانه‌ای WoW، کریس متزن که اخیراً به عنوان مدیر خلاق اجرایی به فرنچایز وارکرفت بازگشته بود، این اکسپنشن را معرفی کرد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲


ویجی کستالن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟

۵۴ بازی جدید به سرویس GeForce NOW انویدیا اضافه می‌شوند - ویجیاتو

source

توسط